abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 8 januari 2009 @ 18:30:25 #26
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_64820141
De één z'n dood en de ander is jood
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  Moderator donderdag 8 januari 2009 @ 19:29:24 #27
8781 crew  Frutsel
pi_64822322
Zet de VN en/of hulporganisaties er ook maar als partij bij, die verliezen ook mensen
pi_64828106
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:36 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Nee, ik eigenlijk ook niet. Natuurlijk volg ik het nieuws wel, maar ik doe dat zeer oppervlakkig. Zo schokkend vind ik het ook allemaal niet. Althans, oorlog is natuurlijk altijd erg, maar dit conflict hing natuurlijk een beetje in de lucht. Zelfs mijn blinde, demente oma van 93 zag dit aankomen.
De acties waren dan ook al lang van te voren gepland! Er werd alleen nog een aanleiding gezocht/gemaakt om te kunnen zeggen, dat Hamas wel aangepakt moest worden. Casus belli, heet dat.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  zaterdag 10 januari 2009 @ 14:48:34 #29
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_64885794
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 17:38 schreef KoosVogels het volgende:
Kom laten we ruimte scheppen voor joden midden in arabisch grondgebied. Het is en blijft immers het volk van god, althans dat beweert de bijbel. Daarnaast voelen we ons ook maar wat schuldig vanwege de holocaust. Dus ja, geef de joden maar een eigen staat, ongeacht hoe zoiets valt bij de buren.

Ik gun een ieder zn eigen land, maar het moet wel kunnen natuurlijk.
Wij in Europa moeten de komst van honderden miljoenen islamieten wel verdragen, maar dat hele, hele grote Arabie zou geen 6 miljoen Joden op haar grondgebied kunnen velen? Terwijl die Joden van oudsher in dat deel woonden en er ook nog eens voortdurende Joodse aanwezigheid in de Levant geweest is?

Bovendien brengen de Joden welvaart, irrigatie en cultuur naar het Midden-Oosten. Als de Filistijnen wat slimmer waren geweest hadden ze de Joden verwelkomd en waren ze dankzij hen welvarender geweest dan welk ander volk dan ook -zonder olie- in de regio. Maar alles moest kapotgemaakt worden.
The End Times are wild
pi_64886894
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 19:29 schreef Frutsel het volgende:
Zet de VN en/of hulporganisaties er ook maar als partij bij, die verliezen ook mensen
die vind ik persoonlijk minder erg; ze kiezen er namelijk voor om in dat gebied te gaan helpen & weten dus ook wat voor een risico ze nemen. Bewoners van die gebieden kiezen er al niet voor en vaak kunnen ze gewoon nergens anders heen...
eerst Vlaming, dan pas belg
Op zaterdag 8 september 2007 19:59 schreef Elixabete het volgende:
En belgen zijn altijd nog beter dan Nederlanders
pi_64888097
quote:
Op zaterdag 10 januari 2009 14:48 schreef LXIV het volgende:

[..]

Wij in Europa moeten de komst van honderden miljoenen islamieten wel verdragen, maar dat hele, hele grote Arabie zou geen 6 miljoen Joden op haar grondgebied kunnen velen? Terwijl die Joden van oudsher in dat deel woonden en er ook nog eens voortdurende Joodse aanwezigheid in de Levant geweest is?

Bovendien brengen de Joden welvaart, irrigatie en cultuur naar het Midden-Oosten. Als de Filistijnen wat slimmer waren geweest hadden ze de Joden verwelkomd en waren ze dankzij hen welvarender geweest dan welk ander volk dan ook -zonder olie- in de regio. Maar alles moest kapotgemaakt worden.
Zelden zoveel onwaarheden in een trollpost gelezen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_64889964
Dit is een statistieken-topic, GEEN discussie-topic. Vriendelijk verzoek om de discussie te verplaatsen naar de topicserie. Dank voor medewerking.
pi_64936557
890 doden aan Palestijnse kant inmiddels.
bron: Al Jazeera English
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_65021266
Ik ga toch vragen of we deze niet beter kunnen sluiten (ook al heb ik wat posts verwijderd). Ik zie weinig gepost worden waar het topic voor bedoeld is De intenties zullen goed geweest zijn, maar het topic ontaard iedere keer weer in het herhalen van zetten, dus een beetje dubbel zo

Sluit hem even en wanneer de medemods er anders over denken openen die hem maar weer
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')