Hier staat het voor het grootste deel in het NL uitgeschrevenquote:Op donderdag 8 januari 2009 01:20 schreef Superfast het volgende:
Is er iemand die het recept van Heston zou willen vertalen?
Link naar Nederlandse versie ook prima . Zou hem graag eens proberen alleen mijn Engels is matig
Wat zijn jouw verwachtingen dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef JoPiDo het volgende:
er staan nu zo'n 10 recepten in dit topic, maar bij geen één vind ik dat het in de buurt komt van mijn verwachtingen van bolognese-saus
In je OP vraag je je af hoe het écht hoort. In dit topic staan er verschillende zeer goede antwoorden op die vraag. En nog ben je niet tevreden...quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:27 schreef JoPiDo het volgende:
er staan nu zo'n 10 recepten in dit topic, maar bij geen één vind ik dat het in de buurt komt van mijn verwachtingen van bolognese-saus
Nou, vertel, hoe hoort het dan WEL? Kennelijk kun je je eigen vraag die je in de OP stelt al beantwoorden!quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef JoPiDo het volgende:
een liter wijn in je saus mikken heeft er óók weinig mee te maken
In bolognesesaus hoort gewoon wijn.quote:Op donderdag 8 januari 2009 12:35 schreef JoPiDo het volgende:
een liter wijn in je saus mikken heeft er óók weinig mee te maken
Dat is inderdaad een heel erg goed recept, echt boordevol natuurlijke smaak!quote:Op donderdag 8 januari 2009 17:31 schreef Smallish het volgende:
Ik ben nu bolognesesaus aan het maken van een recept op deze site: de Italiaanse tomatensaus. Ik heb net even geproefd (de suas zal nog een paar uur staan) maar is nu al erg lekker!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 14:32 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nou, vertel, hoe hoort het dan WEL? Kennelijk kun je je eigen vraag die je in de OP stelt al beantwoorden!
Misschien heet de saus die jij bedoelt wel anders.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:05 schreef JoPiDo het volgende:
[..]
het zijn vast heerlijke sausen voor over de pasta die hier gepost worden, maar het zijn zeer zeker geen bolognose-sausen
tomaten, paprika, ui, knoflook zijn de basisingredienten en zover ik weet hoort daar niets meer bij, maar hoe je het moet klaarmaken gaat het mij om
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |