Vind je het niet grappg meer mirre?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:38 schreef Mirjam het volgende:
*leest topic*
-->@ topicreport, sorry hoor
Drizzt Dourdenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik heb een keer geld ingezameld voor een R&P kneus die van half Fok naar de hoeren moest om van zijn maagdelijkhied af te komen.![]()
dat ging prima![]()
Really?quote:
Ik heb jou wel eens een tientje gegeven omdat je geen vreten had.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:39 schreef Pony-Lover het volgende:
Ik heb een keer geld ingezameld voor een R&P kneus die van half Fok naar de hoeren moest om van zijn maagdelijkhied af te komen.![]()
dat ging prima![]()
quote:
oehquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik heb jou wel eens een tientje gegeven omdat je geen vreten had.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet meer zeker wie het wel was, maar zijn topics over zijn maagdelijkheid / eenzaamheid waren ten hemel schreiend en tevens bloed irritant![]()
![]()
![]()
Fuifduif?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:43 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
![]()
Ik weet niet meer zeker wie het wel was, maar zijn topics over zijn maagdelijkheid / eenzaamheid waren ten hemel schreiend en tevens bloed irritant![]()
![]()
![]()
Was je ergens in Azie ofzo?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:45 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
oeh![]()
![]()
dat waren nog eens tijden![]()
Heb er toen wel twee weken van kunen leven![]()
![]()
![]()
Ok pass me je rekeningnummer zodat ik je taxi betaal, kun je langer blijven slapenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:50 schreef Schatgraver het volgende:
Ik moet morgen naar school
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |