Volgens mij komt ie gewoon met kitlens hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef mrkrul het volgende:
das de 450D in Rotterdam. In eindhoven hebben ze de 1000D. Die is iets goedkoper, maar aangezien er in Rotterdam duidelijk bij staat dat het met lens is, zal het in ehv wel zonder zijn......
Je hebt de uitverkoopflyer en de mediaflyer, de 1000D staat in de mediaflyer. Verder als je in de advertentie van eindhoven kijkt zie je ook een afbeelding staan van de lens, dus die zal er dan ook wel bijzitten (mag ook wel voor die prijs).quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef mrkrul het volgende:
Ik zie in zowel de flyer van Rotterdam Cent. als Alex. geen 1000D voor 399 euro of ik moet er helemaal naast kijken:
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLStorefrontView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
heb jij misschien een andere bron?
Schijbaar doet Alexandrium niet mee dit keer, hij geldt alleen voor centrum.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef mrkrul het volgende:
hmm ik zie alleen die uitverkoopflyer en de telecom special, geen extra mediaflyer
denk dat jouw ip adres toch een andere flyer geeftquote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Schijbaar doet Alexandrium niet mee dit keer, hij geldt alleen voor centrum.
Apart, hier is de link van de pagina:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef mrkrul het volgende:
[..]
denk dat jouw ip adres toch een andere flyer geeftbij mij geeft rotterdam centrum niet de door jou genoemde aanbieding....
Dat is gewoon de link van de pagina waar die staat, niets opgeslagen op me PC ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef mrkrul het volgende:
zeer typisch heb je dat zojuist van de website opgeslagen??
Ga er maar vanuit dat deze met lens is, zoals ik al eerder zei MM adverteert bij dit soort camera's altijd met een kitlens. De prijs is er dan ook naar. Ik heb zelf een tijd die folders gemaakt dus weet hoe het 1 en ander in elkaar steekt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef mrkrul het volgende:
mijn excuses Dennis101: je hebt helemaal gelijk. Ik ben gruwelijk scheel geweest. Maar of deze:
http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-15053135
met lens is, weet ik nog steeds niet
Ik vond het al verdacht stil vanmorgen op jullie afdelingquote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:57 schreef ebeaydojraes het volgende:
Update:
De media flyer wordt door de vele fouten (oude prijzen, foute teksten en plaatjes, geen voorraden) niet actief verspreid. Echter kan men hem niet van de website af halen (ander bedrijf wat dat regelt). Voor de actuele stand, kom ff langs of bel 0104335017. EN door het personeelstrekort kan het wat lang duren voor de telefoon wordt opgenomen, maar datkrijg je als je een Samsung S760 voor 55,- neerzet, en je de helft van je personeel naar andere afdelingen toestuurt of vrij geeft......
Wordt lastig vergelijken, er zitten een paar generaties tussen die twee. Puur als spiegelreflex is het wel enigszins vergelijkbaar, maar toch ga je merken dat die 1000D qua concept een stukkie jonger is, het werkt allemaal net een tikke vlotter en makkelijker (wat overigens voor alle basic DSLR's van de laatste generatie geldt).quote:Op woensdag 7 januari 2009 00:48 schreef mrkrul het volgende:
en als je de 1000D vergelijkt met de NIKON d50 camera. Is daar wat zinnigs over te zeggen?
Met de D60 heb je het over een basic DSLR van niet al te lang geleden, die zal kwaitatief niet bijster veel afwijken van de EOS1000D. Of je er aangenaam mee gaat werken is een volledig subjectieve aangelegenheid, dat kun je dus alleen zelf bepalen (maar als je bij de MM was had je dat toch al gedaan mag ik hopen)quote:Op woensdag 7 januari 2009 11:37 schreef mrkrul het volgende:
oeps bedankt voor je snelle reactie ouwesok, maar ik bedoel eigenlijk de d60 van NIKON, mijn excuses voor de typo!
Durf verder te kijken dan C&N.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:24 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Sowieso ben je of een canon of een nikon man. En daar zijn ellelange discussies over voeren, maar uiteindelijk is het toch 'het gevoel' dat je bij dat ding moet hebben. Ff vasthouden in de winkel dus
Sony, Pentax, Olympus, Sigma.quote:
Dan zie ik de post verschijnen in "mijn actieve topics". Ik wil nl wel gewoon meelezen maar heb op dit moment niets zinnigs te melden over het topic.quote:Op donderdag 8 januari 2009 20:07 schreef mrkrul het volgende:
ik ben nog vrij nieuw op fok.nl, maar waarom typt capricia hier nu tvp (terugvindpost). Het is me nog een beetje onduidelijk die terminolgie....
Voor flink wat eurootjes minder komt zo een aardige meneer van de PTT hem nog brengen ookquote:Op zaterdag 10 januari 2009 10:16 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik wou afgelopen donderdag 1000D halen in Eindhoven. Helaas kreeg ik griep en ben ik niet meer in staat om het te halen. De aanbieding geldt tot 11 januari. Blijft de prijs ook na 11 januari of gaat het terug omhoog?
Weet jij misschien tot wanneer die 450D aanbieding duurt bij MM?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:26 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Ik vond het al verdacht stil vanmorgen op jullie afdeling
Ff een kickje.quote:
Dan ga ik daar maar eens kijken in het weekend, dank je.quote:Op woensdag 4 februari 2009 22:35 schreef Tennis-boy het volgende:
Ik heb 450D gekocht bij Saturn in Tilburg voor 499,-.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |