Volgens mij komt ie gewoon met kitlens hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef mrkrul het volgende:
das de 450D in Rotterdam. In eindhoven hebben ze de 1000D. Die is iets goedkoper, maar aangezien er in Rotterdam duidelijk bij staat dat het met lens is, zal het in ehv wel zonder zijn......
Je hebt de uitverkoopflyer en de mediaflyer, de 1000D staat in de mediaflyer. Verder als je in de advertentie van eindhoven kijkt zie je ook een afbeelding staan van de lens, dus die zal er dan ook wel bijzitten (mag ook wel voor die prijs).quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef mrkrul het volgende:
Ik zie in zowel de flyer van Rotterdam Cent. als Alex. geen 1000D voor 399 euro of ik moet er helemaal naast kijken:
http://www.mediamarkt.nl/webapp/wcs/stores/servlet/MediaNLStorefrontView?storeId=18152&catalogId=17605&langId=-11
heb jij misschien een andere bron?
Schijbaar doet Alexandrium niet mee dit keer, hij geldt alleen voor centrum.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:41 schreef mrkrul het volgende:
hmm ik zie alleen die uitverkoopflyer en de telecom special, geen extra mediaflyer
denk dat jouw ip adres toch een andere flyer geeftquote:Op maandag 5 januari 2009 23:43 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Schijbaar doet Alexandrium niet mee dit keer, hij geldt alleen voor centrum.
Apart, hier is de link van de pagina:quote:Op maandag 5 januari 2009 23:45 schreef mrkrul het volgende:
[..]
denk dat jouw ip adres toch een andere flyer geeftbij mij geeft rotterdam centrum niet de door jou genoemde aanbieding....
Dat is gewoon de link van de pagina waar die staat, niets opgeslagen op me PC ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:50 schreef mrkrul het volgende:
zeer typisch heb je dat zojuist van de website opgeslagen??
Ga er maar vanuit dat deze met lens is, zoals ik al eerder zei MM adverteert bij dit soort camera's altijd met een kitlens. De prijs is er dan ook naar. Ik heb zelf een tijd die folders gemaakt dus weet hoe het 1 en ander in elkaar steekt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:54 schreef mrkrul het volgende:
mijn excuses Dennis101: je hebt helemaal gelijk. Ik ben gruwelijk scheel geweest. Maar of deze:
http://image.redblue.de/doi/pbdmz-pixelboxx-15053135
met lens is, weet ik nog steeds niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |