Wilde. Wou is straattaal.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Niks hoor. Wou gewoon even een bevestiging. Beetje hypocriet om te zeggen dat op die manier reageren een zwaktebod is terwijl je het zelf constant doet.
Waarom ben je blauw dan ?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik trol niet. Ik ben geen mod.
Gelukkig kom ik dagelijks buiten en is wou in mijn geval valide.quote:
Mensen die dagelijks buiten komenquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Gelukkig kom ik dagelijks buiten en is wou in mijn geval valide.
Ik heb zin in een Festini perenijsje.quote:
Je streepje op de E staat verkeerd omquote:
Dat is dan een uitzondering.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb zin in een Festini perenijsje.
Maar dat post ik toch ook niet in een zin ?
De e in dat woord is klein, dus geen hoofdletter.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je streepje op de E staat verkeerd om
Ik dacht ik maak de E groot anders snapt ie het niet.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:54 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
De e in dat woord is klein, dus geen hoofdletter.
Heb je gelijk inj.quote:
Hij.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik dacht ik maak de E groot anders snapt ie het niet.
Verzandtquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
Kan me nog een topic herinneren waarin er geklaagt werdt dat ONZ verzand in bagger..........
in dit topic kan dat, blijft het wel uit de andere topicsquote:Op donderdag 8 januari 2009 11:02 schreef Netsplitter het volgende:
Kan me nog een topic herinneren waarin er geklaagt werdt dat ONZ verzand in bagger..........
quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:04 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
in dit topic kan dat, blijft het wel uit de andere topics
Zet is verry goed Englis!quote:
Waarom heb je dan een blauwe username?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:45 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik trol niet. Ik ben geen mod.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |