abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64727120
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had liever Douglas gezien in plaats van Wielaert maar we zullen het wel zien.
Ik ook, dan maar in de zomer halen. Leuke verdediger die Wielaert, maar ik zie toch liever een jongere kerel. Die ligt overigens nog vast tot 2012. Elia tot 2010. Hopelijk heeft Ajax al een mondelinge overeenkomst met Elia zodat hij deze zomer kan komen en niet bijtekent bij Twente.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 13:56:39 #177
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64727231
Wielaert heeft veel meer ervaring dan Douglas. Rond Wielaert kunnen de andere verdedigers zich beter ontwikkelen, want wie er nu het rustpunt in de verdediging? Oleguer heeft wel wat meegemaakt, maar spreekt geen Nederlands en maakt regelmatig een miskleun. Wielaert is betrouwbaarder, kan heel goed uit gaan pakken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64727329
Heeft die Douglas ook geen gelimiteerde som? Kopen we ze gelijk leeg.

Ik vind 5-6,5 miljoen voor Elia trouwens wel een erg laag bod.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_64727339
Misschien krijgt Ajax Wielaert gemakkelijker als we van Elia afblijven.
Ze schijten al in hun broek dat we alle toppers wegkopen.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:00:20 #180
52871 Blight
Supersized.
pi_64727370
Wielaert is welkom.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
pi_64727422
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Silenus het volgende:
Wielaert heeft veel meer ervaring dan Douglas. Rond Wielaert kunnen de andere verdedigers zich beter ontwikkelen, want wie er nu het rustpunt in de verdediging? Oleguer heeft wel wat meegemaakt, maar spreekt geen Nederlands en maakt regelmatig een miskleun. Wielaert is betrouwbaarder, kan heel goed uit gaan pakken.
Daar heb je zeker gelijk in. Misschien is Wielaert nu een betere investering. Toch zie ik in de zomer Douglas zeer graag komen. Met zo'n magere verdediging redt je het zeker niet om te overwinteren in de CL en dat zou toch de doelstelling moeten zijn. Ik bedoel niet dat de verdedigers kwalitatief mager zijn, maar we hebben gewoon weinig goede reserve-verdedigers. Verder is het inderdaad erg positief dat ze dan allemaal Nederlands spreken.

Zijn afkoopsom zou trouwens maar 3 miljoen zijn. Wat een kluns, die Munsterman.
pi_64727507
Wielaert lijkt me op dit moment een betere keuze dan Douglas. Onze verdediging is met Vertonghen, Vermaelen en Van der Wiel al relatief jong en als we daar dan ook nog eens Douglas gaan bijzetten, is er weer helemaal geen ervaring achteraan met alle gevolgen van dien. Wie weet speelt Douglas wel zo goed omdat hij een ervaren type als Wielaert naast zich heeft.

Plus Wielaert is een Nederlander en dan heb je wat mij betreft altijd een streepje voor.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:05:44 #183
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_64727589
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef Pritt het volgende:
Misschien krijgt Ajax Wielaert gemakkelijker als we van Elia afblijven.
Ze schijten al in hun broek dat we alle toppers wegkopen.
Sja, dat gevoel heb ik dus elke keer als Madrid komt .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_64727603
Wielaert is prima, maar mag niet in de UEFA Cup spelen; best zonde. Daarnaast, hoe ervaren is hij nou echt? Zoveel scheelt dat niet met Douglas, op Europees niveau.

Maar Munsterman wordt keihard gepwnd, da's altijd een goede zaak. .
pi_64727646
Ajax moet denk ik een verdediger en een aanvaller erbij halen, ik zie Suarez nog wel vertrekken deze zomer. En dan lijkt Elia mij toch wel een goede vervanger. Verder zal Wielaert zeker een goede vervanger zijn aangezien ze bij Ajax wel een rust punt kunnen gebruiken achterin. Maar dan is de vraag in hoe verre je moet gaan kijken naar de toekomst. Als je nu Douglas koopt en hij slaagt bij Ajax kun je hem straks voor nog meer verkopen voor Wielaert houd en dan denk ik op als het avontuur bij Ajax voorbij is.
pi_64727713
De leeftijd van Wielaert is zeker een voordeel, maar het probleem wordt achterin een beetje de snelheid.
Vertonghen is niet een van de snelsten maar lost dat vaak slim op door zich dusdanig te positioneren dat een snelle speler hem niet kan passeren. Gaat de speler er dan nog langs heeft hij altijd nog een briljante sliding.

Wielaert is ook niet een van de snelsten en zal het dus ook op die manier moeten gaan compenseren, maar bij Twente had Wielaert nog wel altijd de snelle Douglas naast zich. Het is een beetje de vraag hoe dat centrum bij Ajax zich gaat ontwikkelen op die manier.
pi_64727776
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax moet denk ik een verdediger en een aanvaller erbij halen, ik zie Suarez nog wel vertrekken deze zomer. En dan lijkt Elia mij toch wel een goede vervanger. Verder zal Wielaert zeker een goede vervanger zijn aangezien ze bij Ajax wel een rust punt kunnen gebruiken achterin. Maar dan is de vraag in hoe verre je moet gaan kijken naar de toekomst. Als je nu Douglas koopt en hij slaagt bij Ajax kun je hem straks voor nog meer verkopen voor Wielaert houd en dan denk ik op als het avontuur bij Ajax voorbij is.
Klopt, maar dat is de keuze die Ajax nu maakt. Ajax wil kampioen worden, en op dit moment is het daarbij meer gebaat bij de ervaring van Wielaert die ook een bepaald soort mentaliteit met zich meebrengt. Dan het talent van Douglas voor de lange termijn.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:12:23 #188
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64727831
Ik voel een Kennedy-II aankomen
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_64727849
Op verschillende Turkse sites zie ik iets staan over Kennedy - mogelijk dat Galatasaray interesse heeft (iemand een translate tool?)
quote:
Galatasaray’a Bakırcıoğlu teklifi
Galatasaray’a İsveç Milli Takımı’nda oynayan Kennedy Bakırcıoğlu teklif edildi. 1980 İsveç doğumlu Bakırcıoğlu 1.81 boyunda ve 2007-2008 sezonu başında Hollanda’nın Ajax takımına transfer oldu. Parlak bir geçmişi olan orta saha oyuncusunun transferine Galatasaraylı yöneticilerin sıcak bakmadığı öğrenildi.
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1043589&Date=06.01.2009&b=Galatasaraydan%20gizli%20harekat

http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1043589&Date=06.01.2009&b=Galatasaraydan

http://haber.gazetevatan.(...)6897_5/216897/5/Spor

http://fanatik.ekolay.net(...)tail_32_122932_9.htm
pi_64727874
Devrim is Turk en Ajacied volgens mij.

Galatasary zou een mooie club zijn voor Baki. Strik eromheen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64727881
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind 5-6,5 miljoen voor Elia trouwens wel een erg laag bod.
Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:14:11 #192
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_64727900
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:12 schreef Robinhoo het volgende:
Ik voel een Kennedy-II aankomen
Nou, je mag 'm gratis op komen halen!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gourmetten of steengrillen?
pi_64727925
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:

[..]

Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_64727994
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.
Ik denk dat Twente nu gewoon gokt op een club uit het buitenland.
Als hij nog een half jaar zo goed blijft spelen zal die er zeker komen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64728020
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik denk dat Twente nu gewoon gokt op een club uit het buitenland.
Als hij nog een half jaar zo goed blijft spelen zal die er zeker komen.
Soms is het wachten het niet waard... Kijk nu naar De Guzman bijv.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:18:11 #196
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_64728054
Succes ermee dan maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  dinsdag 6 januari 2009 @ 14:18:13 #197
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_64728056
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Devrim is Turk en Ajacied volgens mij.

Galatasary zou een mooie club zijn voor Baki. Strik eromheen.
Die is een paar maanden gebanned.
-
pi_64728065
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Soms is het wachten het niet waard... Kijk nu naar De Guzman bijv.
Klopt, daarom ook het woord 'gokt'.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_64728087
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ook, maar ook de hoofdprijzen dat Ajax ontvangt voor Sneijder, Huntelaar, Babel etc. spelen daar in mee.
pi_64728094
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 14:18 schreef Robinhoo het volgende:
Succes ermee dan maar
SPOILER
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')