Ik ook, dan maar in de zomer halen. Leuke verdediger die Wielaert, maar ik zie toch liever een jongere kerel. Die ligt overigens nog vast tot 2012. Elia tot 2010. Hopelijk heeft Ajax al een mondelinge overeenkomst met Elia zodat hij deze zomer kan komen en niet bijtekent bij Twente.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 12:45 schreef Wooldoor het volgende:
Ik had liever Douglas gezien in plaats van Wielaert maar we zullen het wel zien.
Daar heb je zeker gelijk in. Misschien is Wielaert nu een betere investering. Toch zie ik in de zomer Douglas zeer graag komen. Met zo'n magere verdediging redt je het zeker niet om te overwinteren in de CL en dat zou toch de doelstelling moeten zijn. Ik bedoel niet dat de verdedigers kwalitatief mager zijn, maar we hebben gewoon weinig goede reserve-verdedigers. Verder is het inderdaad erg positief dat ze dan allemaal Nederlands spreken.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:56 schreef Silenus het volgende:
Wielaert heeft veel meer ervaring dan Douglas. Rond Wielaert kunnen de andere verdedigers zich beter ontwikkelen, want wie er nu het rustpunt in de verdediging? Oleguer heeft wel wat meegemaakt, maar spreekt geen Nederlands en maakt regelmatig een miskleun. Wielaert is betrouwbaarder, kan heel goed uit gaan pakken.
Sja, dat gevoel heb ik dus elke keer als Madrid komtquote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef Pritt het volgende:
Misschien krijgt Ajax Wielaert gemakkelijker als we van Elia afblijven.
Ze schijten al in hun broek dat we alle toppers wegkopen.
Klopt, maar dat is de keuze die Ajax nu maakt. Ajax wil kampioen worden, en op dit moment is het daarbij meer gebaat bij de ervaring van Wielaert die ook een bepaald soort mentaliteit met zich meebrengt. Dan het talent van Douglas voor de lange termijn.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:07 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ajax moet denk ik een verdediger en een aanvaller erbij halen, ik zie Suarez nog wel vertrekken deze zomer. En dan lijkt Elia mij toch wel een goede vervanger. Verder zal Wielaert zeker een goede vervanger zijn aangezien ze bij Ajax wel een rust punt kunnen gebruiken achterin. Maar dan is de vraag in hoe verre je moet gaan kijken naar de toekomst. Als je nu Douglas koopt en hij slaagt bij Ajax kun je hem straks voor nog meer verkopen voor Wielaert houd en dan denk ik op als het avontuur bij Ajax voorbij is.
http://www.milliyet.com.tr/Spor/SonDakika.aspx?aType=SonDakika&Kategori=spor&KategoriID=&ArticleID=1043589&Date=06.01.2009&b=Galatasaraydan%20gizli%20harekatquote:Galatasaray’a Bakırcıoğlu teklifi
Galatasaray’a İsveç Milli Takımı’nda oynayan Kennedy Bakırcıoğlu teklif edildi. 1980 İsveç doğumlu Bakırcıoğlu 1.81 boyunda ve 2007-2008 sezonu başında Hollanda’nın Ajax takımına transfer oldu. Parlak bir geçmişi olan orta saha oyuncusunun transferine Galatasaraylı yöneticilerin sıcak bakmadığı öğrenildi.
Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 13:59 schreef BB-boy het volgende:
Ik vind 5-6,5 miljoen voor Elia trouwens wel een erg laag bod.
Nou, je mag 'm gratis op komen halen!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gourmetten of steengrillen?
Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik vind het een realistisch bod. Alleen ik snap Twente wel als ze een veel hoger bedrag vragen.
Ik denk dat Twente nu gewoon gokt op een club uit het buitenland.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.
Soms is het wachten het niet waard... Kijk nu naar De Guzman bijv.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:16 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik denk dat Twente nu gewoon gokt op een club uit het buitenland.
Als hij nog een half jaar zo goed blijft spelen zal die er zeker komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
Die is een paar maanden gebanned.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:13 schreef koningdavid het volgende:
Devrim is Turk en Ajacied volgens mij.
Galatasary zou een mooie club zijn voor Baki. Strik eromheen.
Klopt, daarom ook het woord 'gokt'.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:17 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Soms is het wachten het niet waard... Kijk nu naar De Guzman bijv.
Ook, maar ook de hoofdprijzen dat Ajax ontvangt voor Sneijder, Huntelaar, Babel etc. spelen daar in mee.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:14 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Ajax heeft wel een beetje zijn eigen glazen ingegooid door 16 miljoen voor Sulejmani te bieden. Clubs verwachten nu gewoon heel veel van ons.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 14:18 schreef Robinhoo het volgende:
Succes ermee dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |