Dan maar minder regelmatig, maar denk dat het wel verstandig is om gewoon de agenda's eens naast elkaar te leggen en gewoon een datum te prikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Dat kan ook, maar dat is gewoon niet regelmatig te regelen. Dus gevolg dat ik zo goed als nooit alleen met haar ben. Zie ook;
dacht dat er nog aan gewerkt werd?quote:
Daarom, het is een totaal plaatje.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ja ok, een beste vriend/in is er niet alleen om te praten natuurlijk
je moet er ook plezier enzo mee kunnen hebben. en noem maar op
nope niet echtquote:
Dat gebeurt soms ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja of als 1 of andere sukkelige vriend het wel denkt te regelen
die gast heeft het in elk geval daarna nooit meer geflikt
Bloed, zweet, tranen (!) en jij zet hem niet neerquote:
ik gelukkig bij 2 absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom, het is een totaal plaatje.
En dat totale plaatje mis ik nog wel bij mijn vrienden. Dus nee, ik heb geen beste vriend/vriendin
Nooit singles doen namelijk niet aan seks.quote:
dacht dat sedan er nog mee bezig wasquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Bloed, zweet, tranen (!) en jij zet hem niet neer
daarom ook de TTquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Jongens. We gaan snel, maar wel ontopic, met interessante discussies[ afbeelding ].
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gelukkig bij 2 absoluut niet
en die 2 bij mij ook niet heb ik de indruk
echt 1 keer in de week stappen, schieten, gewoon gezellig met elkaar omgaan. En ook alles delen dus.
Zelfs afgelopen weekend dat ik niet kon pinnen kon ik van hun op aan. Dan is het gewoon:
Stappen, ik schiet wel voor.
Van die dingen
Daar hebben wij het nooit over hoor!quote:
quote:
dat klopt, en als je ze hebt: moet je er wel aan blijven werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is prettig ja..
Maarja ze zijn niet voor het oprapen..
* Crazy-M rent naar Lixi schud haar hand en roept: HALLOOOOOOOOOquote:
Dank jequote:
Dat is naar.. mensen kunnen nogal vervelend en naar reageren in een groep. Zijn ze zich vaak niet bewust van, maar dat maakt het niet minder vervelend voor jou.. En je hoeft er ook niet meer over te vertellenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Howl het volgende:
Het ging erom dat niemand mij vertelde wat er over mij geroddeld werd. En dat ik er dus op een indirecte manier achter moest komen. Meer wil ik hier niet over vertellen.
Waar over gaan wij het dit topic hebben dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Jongens. We gaan snel, maar wel ontopic, met interessante discussies[ afbeelding ].
Dat snap ik ja. Maargoed eerst maar potentieeltje zien te vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt, en als je ze hebt: moet je er wel aan blijven werken
Hoi!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rent naar Lixi schud haar hand en roept: HALLOOOOOOOOO
Dan zijn foute vragen, dan loopt het al snel vast.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar over gaan wij het dit topic hebben dan?
Tegen heeft/had een OP gemaakt in de Wiki. Dat is dan knippen, plakken & klaarquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dank jeenne...als ik de laatste post heb, ik denk dat het met mijn haarkleur een hele opgave is om die OP fatsoenlijk te krijgen
Soms welquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben wij het nooit over hoor!
Ach het is voor mij wel even wennen, maar dan slepen we je er wel doorheenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dank jeenne...als ik de laatste post heb, ik denk dat het met mijn haarkleur een hele opgave is om die OP fatsoenlijk te krijgen
Hmm... Soms doen we dat ook, alleen met een langere tijdsperiode er tussenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel
Maar we dóen het nooit
knip en plak werkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ja, daar komt die van MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we die : depressief dinges flits ding eruit laten? ja he!
Ik heb wel goeie vrienden en vriendinnen maar echt matti mis ik nog steeds..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom, het is een totaal plaatje.
En dat totale plaatje mis ik nog wel bij mijn vrienden. Dus nee, ik heb geen beste vriend/vriendin
Ja wij zijn een zooitje ongeregeld dat zich niet laten leiden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zijn foute vragen, dan loopt het al snel vast.
Het moet z'n beloop hebben
Wat liefquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is voor mij wel even wennen, maar dan slepen we je er wel doorheen
Hm, ik niet, ik heb echt nooit sexquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Soms doen we dat ook, alleen met een langere tijdsperiode er tussen
gewoon verder waar we gebleven warenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar over gaan wij het dit topic hebben dan?
Roept maarquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we die : depressief dinges flits ding eruit laten? ja he!
Ik ben 22.. woon alleen ver wegquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb wel goeie vrienden en vriendinnen maar echt matti mis ik nog steeds..
vacature:
Gezocht m/v voor beste matti tussen de 22 en de ... iemand om mee te sms/bellen/msnen/fokken/leuke dingen te doen/in vertrouwen kunnen nemen/te huilen/te lachen/op z'n tijd ruzie mee te maken
Die heb ik nu boven in geplaatstquote:
Ja dusquote:
haha,quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
Gezocht m/v voor beste matti tussen de 22 en de ... iemand om mee te sms/bellen/msnen/fokken/leuke dingen te doen/in vertrouwen kunnen nemen/te huilen/te lachen/op z'n tijd ruzie mee te maken
Afstand doet er toch niet toe als je iemands matti bent?quote:
hehequote:
Absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Afstand doet er toch niet toe als je iemands matti bent?
Ik ben te jongquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
Nog andere eisen dan dat.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
eigenlijk zelfde als een relatie... alleen geen sexquote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Ja maar wat is precies een vriendschap dan
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een heel goede vriend van me van de een op de andere dag, vlak voor een belangrijke gebeurtenis in mijn leven, nooit meer iets van zich heeft laten horen. Om maar eens in te springen op de TT.
een vriendschap is iets wat er isquote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Ja maar wat is precies een vriendschap dan
quote:
Naja echt? :Squote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een heel goede vriend van me van de een op de andere dag, vlak voor een belangrijke gebeurtenis in mijn leven, nooit meer iets van zich heeft laten horen. Om maar eens in te springen op de TT.
Weet je ook waarom?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
tjah, ik ben er ook kwijt geraakt hoor. blijf je toch houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Ik zal mijn nare ervaring met mn beste vriend maar niet postenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Dat schiet dus ook niet opquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Van Dale helpt ook niet.
vriend·schap de; v -pen het bevriend-zijn
Kom maar hier dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik sprak mezelf tegen.
ik heb zin
Samen fokkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
vertel, VERTELquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal mijn nare ervaring met mn beste vriend maar niet posten
Dat was trouwens een ongelooflijke naaistreek
ik ben 23quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uitzonderingen worden gemaakt voor leuke lieve mensjes
Dat inderdaad, maar dat verwateren is vooral omdat zij ook geen teken van leven meer geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat mijn vriendschappen betreft;
Ik ben de enige single, dus dat is kut. Krijg soms echt zo'n buitengesloten-gevoel of aanhangsel en pff... Daardoor laat ik het nu ook maar een beetje verwateren, maar dat is ook niet goed natuurlijk.
Ze zijn nog jong, worden wel weer vrijgezelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja echt? :S
Zo maar opeens?!
Ik ben de enige single, dus dat is kut. Krijg soms echt zo'n buitengesloten-gevoel of aanhangsel en pff... Daardoor laat ik het nu ook maar een beetje verwateren, maar dat is ook niet goed natuurlijk.
jij hebt toch halfjaartje vriendin gehad? maar je bent nog steeds maagd? of had ik dat verkeerd begrepen??quote:
Dan was het dus geen goede vriend.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Zo is hij mooi jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet wel beetje ontopic blijven hequote:
Nee, sorry, das me iets te persoonlijk, heb het vast ooit ergens verteld in een of ander topic, nu geen zin inquote:
Kan ze zo erin zetten als het goed isquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo is hij mooi ja
En dan de tekst van MNR er inmaar dat is misschien wel irritant voor haar
Nou.. Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, worden wel weer vrijgezel
Altijd de positieve kant zien
Janies, zo wordt het nooit ietsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, sorry, das me iets te persoonlijk, heb het vast ooit ergens verteld in een of ander topic, nu geen zin in
Ja, maar kom op ...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet wel beetje ontopic blijven he
Diezelfde persoon houd ik dan toch wat meer op afstand. Nieuwe mensen kan ik wel weer vertrouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Nouja, om maar eens een discussie te starten.
Hoe gaan jullie om met vertrouwensbreuken als het gaat om goede vriendschappen? Kun je dan nog iemand vertrouwen, of ben je iemand die gelooft in het goede van iemand, als uitgangspunt?
Ik zal ook wel beginnen.
Ik maakte toen dus mee, vond het echt een kutstreek, en heb er ook wel een tijdje moeite mee gehad, omdat ik het totaal niet aan had zien komen. Maar het heeft me nooit weerhouden om nieuwe mensen die ik leerde kennen toch te vertrouwen. Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen.
Geen idee eigenlijk. Volgens mij heb ik nog nooit iemand echt zo vertrouwd dat diegene mij kon kwetsen daarin. Zoiets?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Hoe gaan jullie om met vertrouwensbreuken als het gaat om goede vriendschappen? Kun je dan nog iemand vertrouwen, of ben je iemand die gelooft in het goede van iemand, als uitgangspunt?
Ik heb heel lang heel weinig vrienden gehad omdat ik te vaak een mes in mijn rug gekregen heb.... but faith in people is restoring now...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Ik zal ook wel beginnen.
Ik maakte toen dus mee, vond het echt een kutstreek, en heb er ook wel een tijdje moeite mee gehad, omdat ik het totaal niet aan had zien komen. Maar het heeft me nooit weerhouden om nieuwe mensen die ik leerde kennen toch te vertrouwen. Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen.
met wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Janies, zo wordt het nooit iets
Nee hoor. Ik heb inderdaad een half jaar een vriendin gehad. En ik ben nog maagd.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hebt toch halfjaartje vriendin gehad? maar je bent nog steeds maagd? of had ik dat verkeerd begrepen??
Eén beste vriendin: Zij deed iets met een jongen waarmee ik halfjes iets had. Ik was nogal boos, maar later dacht ik ook; hij is het niet waard & laat maar hangen. Ze is wel door het ijs gegaan en heeft er veel moeite voor moeten doen voor ik zo dachtquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Ik zal ook wel beginnen.
Nouja, als een goede vriend mij echt een kutstreek zou leveren, dan zou ik het afkappen, en hoef ik hem of haar niet meer op afstand te houden. Dus hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Diezelfde persoon houd ik dan toch wat meer op afstand. Nieuwe mensen kan ik wel weer vertrouwen.
hmm dat heb ik dus gelukkig niet, bij onze vriendengroep worden gewoon de vrienden en vriendinnen meegenomen. Die kunnen er gewoon bij komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ja ik ga ook uit van het goede, hoewel ik daar afgelopen paar weken wel beetje op mijn bek ben mee gegaan vind ik het belangrijk dat er gewoon een basis van vertrouwen is. En er zijn natuurlijk verschillende niveaus van vertrouwen...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
quote:
Ow, die is leuk Sedan, ik zal ze aanpassen. Doe ik vanavond nog wel, kee?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ok nu snap ik je frustratiequote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb inderdaad een half jaar een vriendin gehad. En ik ben nog maagd.Helaas wilde mijn ex niet veel verder gaan dan zoenen en strelen.
Vertrouwen komt te voet en gaat te paard. Als iemand mijn vertrouwen beschaamt, dan kan hij/zij dat wel terugverdienen, maar dat duurt even voor ik er weer van overtuigd raak dat de spijtbetuiging oprecht was, etc.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Voorbeeld: Jaren geleden vond ik op vakantie een meisje leuk. Een vriend van mij wist dat maar ging er toch met haar vandoor. Hij heeft echt de hele vakantie zo klef mogelijk gedaan waar ik bij was. Toen heb ik hem zeker twee jaar niet gesproken en daarna wel weer , maar ik heb hem nooit weer vertrouwd.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef dawg het volgende:
[..]
Nouja, als een goede vriend mij echt een kutstreek zou leveren, dan zou ik het afkappen, en hoef ik hem of haar niet meer op afstand te houden. Dus hoe bedoel je dat?
eer ik iemand in vertrouwen iets vertel moet diegene dus wel een hele goede vriend of vriendin zijn. Mij in elk geval nog niet voorgekomen maar ik zal diegene nooit meer iets in vertrouwen vertellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Hoe gaan jullie om met vertrouwensbreuken als het gaat om goede vriendschappen?
moeilijke vraag dus, maar ik zal diegene dus niks meer in vertrouwen mededelenquote:Kun je dan nog iemand vertrouwen, of ben je iemand die gelooft in het goede van iemand, als uitgangspunt?
Da's waar.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
Vriendschappen duren zo lang, totdat een van de twee de ander belazert.
Ah zo. Ja, ken ik wel. Iemand degradeert dan tot slechts een bekende, ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:16 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Voorbeeld: Jaren geleden vond ik op vakantie een meisje leuk. Een vriend van mij wist dat maar ging er toch met haar vandoor. Hij heeft echt de hele vakantie zo klef mogelijk gedaan waar ik bij was. Toen heb ik hem zeker twee jaar niet gesproken en daarna wel weer , maar ik heb hem nooit weer vertrouwd.
Dan zet je een film op ofzo.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin in deze discussie
Waar heb je dan zin in?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb geen zin in deze discussie
Ja, maar dan wel een bekende waarvan je het hem gunt als het niet altijd geod met hem gaat.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:18 schreef dawg het volgende:
[..]
Ah zo. Ja, ken ik wel. Iemand degradeert dan tot slechts een bekende, ofzo.
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:15 schreef MNR het volgende:
[..]
Ow, die is leuk Sedan, ik zal ze aanpassen. Doe ik vanavond nog wel, kee?
En ja, ik zal al dat ie smaller mag. Zal ik ook direct even aanpassen
(was het nu maar object georienteerd programmeren).
@dawg: goeie stof om over te praten
*hug*quote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar heb je dan zin in?![]()
Mijn bijdrage wordt genegeerd, dus ik heb er ook geen zin meer in
Of doodgaat. Het is en blijft hier R&P hequote:Op maandag 5 januari 2009 22:17 schreef Tegan het volgende:
Vriendschappen duren zo lang, totdat een van de twee de ander belazert.
zelfde hier ook ongeveer.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb inderdaad een half jaar een vriendin gehad. En ik ben nog maagd.Helaas wilde mijn ex niet veel verder gaan dan zoenen en strelen.
in sex.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Waar heb je dan zin in?![]()
Mijn bijdrage wordt genegeerd, dus ik heb er ook geen zin meer in
ik kan er dus nog wel mee omgaan maar diegene is dan wel de laatste die iets hoortquote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook nooit iemand kunnen vertrouwen die me ooit een reden heeft gegeven dat niet te moeten doen. Maar zo ben ik dus het merendeel van mijn vrienden kwijtgeraakt.
Weggelopen naar de SEX SC?quote:
Maar dan moeten ze dan ook echt een major iets hebben gedaan of is een small fuckup al genoeg ?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:21 schreef Tegan het volgende:
Ik zou ook nooit iemand kunnen vertrouwen die me ooit een reden heeft gegeven dat niet te moeten doen. Maar zo ben ik dus het merendeel van mijn vrienden kwijtgeraakt.
quote:
Ik denk dat als ik suïcidaal zou zijn, dat dan mijn plaatje compleet zou zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:19 schreef webspider het volgende:
[..]
Of doodgaat. Het is en blijft hier R&P he
Ik zei toch dat ik mezelf tegensprak, net zei ik nooitquote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dan ook echt een major iets hebben gedaan of is een small fuckup al genoeg ?
[..]
Jij hebt 3 dagen geleden nog gehad
doet me denken aan een uitspraak van mijn collega aan de telefoon bij een klantquote:
op de NS?quote:
Nee, iets mediums. Waar ik totaal vertrouwen kwijtraak, waardoor onze fuckup major wordt, en ik als enige uitweg zie om maar niets van me te laten horen totdat zij dat doen, en dat doen ze nooit, want ik moet dat doen. En dan is de vriendschap over.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar dan moeten ze dan ook echt een major iets hebben gedaan of is een small fuckup al genoeg ?
Niet zo negatief tutjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik denk dat als ik suïcidaal zou zijn, dat dan mijn plaatje compleet zou zijn.
Zowquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Tegan het volgende:
Mijn enige relatie ooit is ook maar enkele keren wat gebeurd, en nooit all the way. We hebben ook alleen tijdens een zomer gehad. Scharrel is mijn first. (Eerste keer dat ik dat nu durf te zeggen.)
Zo erg is dat toch niet? Als je jeuk hebt, moet je laten krabbenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:31 schreef Tegan het volgende:
Mijn enige relatie ooit is ook maar enkele keren wat gebeurd, en nooit all the way. We hebben ook alleen tijdens een zomer gehad. Scharrel is mijn first. (Eerste keer dat ik dat nu durf te zeggen.)
Eerste en laatste ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 22:31 schreef Tegan het volgende:
eensquote:Op maandag 5 januari 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
Er zit nog iets vreemds in...
Verder is hij nice!
Het is niet de juiste tint, maar ik vind het eigenlijk wel leukquote:Op maandag 5 januari 2009 22:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Haal die fok maar weg alleen denk je ook niet? Past niet zo eigenlijk.
Wachten tot zij contact opneemt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
ok ik heb jullie verteld over die ene goede vriendin die ik eerst heel veel zag en dat daarna plotseling contact weg was (zo ongeveer 2 a 3 weken geleden)
Nu roept die persoon al sinds vorige week: M wanneer kom je weer langs.
Dus ik haar aangegeven: laat maar weten ik heb savonds toch niks.
ze zei ok is goed. Afgelopen zaterdag weer hetzelfde. Dus ik gezegd: sms maar wanneer het kan. Zei ze nog: jah maandag niks dus ik laat het weten.
Nu was ze net op msn maar ging ze nog eten. Daarna niks meer gehoord.
ik heb gezegd voor mezelf: zei wil weer contact dus laat haar maar zelf afspreken.
Geen zin om er achterna te lopen.
wat zouden jullie doen?
Wachten of zelf contact ?
Contact moet van 2 kanten komen...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
ok ik heb jullie verteld over die ene goede vriendin die ik eerst heel veel zag en dat daarna plotseling contact weg was (zo ongeveer 2 a 3 weken geleden)
ze zei ok is goed. Afgelopen zaterdag weer hetzelfde. Dus ik gezegd: sms maar wanneer het kan. Zei ze nog: jah maandag niks dus ik laat het weten.
ik heb gezegd voor mezelf: zei wil weer contact dus laat haar maar zelf afspreken.
wat zouden jullie doen?
Wachten he. Zij laat het telkens afweten, dan houdt het ook wel een keer op.quote:
mag ik naast je liggen?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik ben alvast verkast naar m'n bed
Slaap lekkerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef Cuegirllie het volgende:
Zow ik ben alvast verkast naar m'n bed
quote:
Ga nog niet slapenquote:
Neequote:
quote:
vind ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:38 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Contact moet van 2 kanten komen...
Ikzelf onderneem eerst zelf dan wel een paar keer een poging om contact gaande te houden maar als het van 1 kant af blijft komen dan kap ik ermee...
Dat heb ik dus altijd he en dat is zwaar irritant...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
vind ik ook.
heb gister nog sms gestuurd en niks gehoord. Ik was altijd degene die contact zocht dus vind nu ook wel dat vanuit haar duidelijk afgesproken mag worden.
ok, dan weet ik in elk geval dat ik niet stom bezig ben ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 22:39 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Wachten he. Zij laat het telkens afweten, dan houdt het ook wel een keer op.
vind ik dus ook he. als ze iets stuurde dan krijgt ze altijd wel iets terugquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat heb ik dus altijd he en dat is zwaar irritant...
Ik zou het nog even proberen als ik jou was. Mensen die alles vanuit anderen laten komen eindigen op een gegeven moment met niemand. Wie weet straal je wel iets uit wat haar weerhoud om die laatste stap te zetten. Probeer het, kijk het even aan, blijft het van jouw kant komen dan afkappen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:36 schreef Crazy-M het volgende:
wat zouden jullie doen?
Nee hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 22:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, dan weet ik in elk geval dat ik niet stom bezig ben ofzo
Jij kant het weten he Qquote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat geeft niet, dit soort dingen kosten tijd.
Dat was eigenlijk ook het eerste wat ik dacht. Want dat hoor je wel vakerquote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
Ik denk ook dat het feit dat hij mijn eerste was ik heb al helemaal niet kan loslaten voor een random iemand waarmee alles nog moet groeien. Ik ben ook zijn eerste, en daarom is hij ook zo'n enorme sukkel dat hij geen relatie wil. Hij is ook zo onzeker als wat volgens mij.
Wanneer was die meet nou T?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
@Crazy-M: laat haar nou eens moeite voor jou doen. Je moet niet als een hondje achter haar aan blijven lopen (zeft het grootste hondje hier)
tjah de reden dat er 2 a 3 weken geen contact is geweest luide als volgt van haar:quote:Op maandag 5 januari 2009 22:42 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zou het nog even proberen als ik jou was. Mensen die alles vanuit anderen laten komen eindigen op een gegeven moment met niemand. Wie weet straal je wel iets uit wat haar weerhoud om die laatste stap te zetten. Probeer het, kijk het even aan, blijft het van jouw kant komen dan afkappen.
truequote:Op maandag 5 januari 2009 22:43 schreef Tegan het volgende:
@Crazy-M: laat haar nou eens moeite voor jou doen. Je moet niet als een hondje achter haar aan blijven lopen (zegt het grootste hondje hier.)
Hij heeft dan wel mazzel met jou dan...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:40 schreef Tegan het volgende:
Ik denk ook dat het feit dat hij mijn eerste was ik heb al helemaal niet kan loslaten voor een random iemand waarmee alles nog moet groeien. Ik ben ook zijn eerste, en daarom is hij ook zo'n enorme sukkel dat hij geen relatie wil. Hij is ook zo onzeker als wat volgens mij.
Geen tijd/zin om te smsen... dat is 2 sec werk. Dat ze er niet altijd aan denkt oke. Dat ze niet perse wil msn-en oke.. Maar als je met iemand wil afspreken moet je daar tijd voor vrijmaken.. heel simpelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:44 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
tjah de reden dat er 2 a 3 weken geen contact is geweest luide als volgt van haar:
Veel werken dus was ze moe en had ze geen zin meer om te smsen of te msnen.
dus jah, vindt daarom niet echt gek dat ik nu vanuit haar wil laten komen
iddquote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen tijd/zin om te smsen... dat is 2 sec werk. Dat ze er niet altijd aan denkt oke. Dat ze niet perse wil msn-en oke.. Maar als je met iemand wil afspreken moet je daar tijd voor vrijmaken.. heel simpel
Er is ook helemaal niks erg aan te vinden toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet erg hoor, dat ik maar een iemand ooit heb gehad. Ik heb liever dat hij het was, dan dat ik het zomaar had gedaan met iemand om het ooit te hebben gedaan.
Dat is idd gewoon een excuus. Als ik iemand leuk vond/wilde smsen, dan maak ik er tijd voor, of dan zorg ik wel dat er iets van een teken van leven naar diegene komt...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geen tijd/zin om te smsen... dat is 2 sec werk. Dat ze er niet altijd aan denkt oke. Dat ze niet perse wil msn-en oke.. Maar als je met iemand wil afspreken moet je daar tijd voor vrijmaken.. heel simpel
Nee helemaal niet. Alleen struikelen er volgens mij een hoop op het feit dat ik mijn maagdelijkheid heb gegeven aan iemand die geen relatie met mij wil...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Er is ook helemaal niks erg aan te vinden toch?
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is idd gewoon een excuus. Als ik iemand leuk vond/wilde smsen, dan maak ik er tijd voor, of dan zorg ik wel dat er iets van een teken van leven naar diegene komt...
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Alleen struikelen er volgens mij een hoop op het feit dat ik mijn maagdelijkheid heb gegeven aan iemand die geen relatie met mij wil...
Ik vond het altijd raar dat jullie niet doorvroegen waarom hij zo speciaal voor mij was. Er zit gewoon zoveel achter, het is niet zomaar een vertrouwen natuurlijk. Jullie verklaarden me voor gek ipv er iets achter te zoeken. Maakt ook verder niet uit hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef mrbox het volgende:
[..]
Hij heeft dan wel mazzel met jou dan...
Vriendschap enzo pff wat is dat toch een lastig onderwerp *zucht*
Ach je bent echt de enige niet. Ik vind er niks raars aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Alleen struikelen er volgens mij een hoop op het feit dat ik mijn maagdelijkheid heb gegeven aan iemand die geen relatie met mij wil...
inderdaad, tijd is te maken.quote:
Uhh..quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef MNR het volgende:
3x is scheepsrecht!![]()
[ afbeelding ]
Wel, met dank aan Sedan (hij heeft de achtergrond geoptimaliseerd) wil ik jullie onze banner - op juiste maat deze keer - presenteren.
Groetjes!
Sedan,
MNR
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:47 schreef MNR het volgende:
3x is scheepsrecht!![]()
[ afbeelding ]
Wel, met dank aan Sedan (hij heeft de achtergrond geoptimaliseerd) wil ik jullie onze banner - op juiste maat deze keer - presenteren.
Groetjes!
Sedan,
MNR
Wil je nog 1 ding doen voor het slapen gaan? De banner in de OP aanpassen? Kunnen we er direct mee pronkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
inderdaad, tijd is te maken.
Ik ga slapen in elk geval.
Slaap lekker allen
Dat is ook heel goed, dat je jezelf niet zomaar geeft. Maar wat ik hier lees, is hij niet het materiaal voor een langdurige relatie. Hij is zogezegd niet degene waar je in de toekomst mee wilt trouwen en kindertjes maken. Vandaar dat ik voor je hoop dat hij niet je "enige en laatste" zal blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Tegan het volgende:
Ik vind het trouwens helemaal niet erg hoor, dat ik maar een iemand ooit heb gehad. Ik heb liever dat hij het was, dan dat ik het zomaar had gedaan met iemand om het ooit te hebben gedaan.
Dat kan echt hoor dat iemand gewoon geen zin heeft om te smsen. Ik heb dat ook wel. En soms bel ik dan, maar niet altijd en dan vergeet ik dat hele smsje en dan hoort diegene er nooit meer wat van tenzij ik hem per ongeluk tegen kom, dat smsje.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om aandacht(shoer). Ze wil alleen leuk gevonden worden, maar vind jou waarschijnlijk niet leuk. Ze wil alleen aandacht, aandacht, aandacht. Of zeg ik nou iets heel raars?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:45 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
true
maar jah, voelt gewoon raar, ze wil wel maar als het puntje paaltje komt ook weer niet.
Zo lijkt het dan he
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
hoi!!
wow wat een mooie banner hebben jullie gemaakt
hoe is het hier?
Ik heb een hele zware dag gehad, net terug uit eindhoven, heb knallende koppijn, maar het is goed dat ik geweest ben. mn vriendin was blij me te zien en de rest van de familie volgens mij ook. Er waren nog wat vrienden van ons bij ook. Maar ja, ben er best lang geweest en het was zo emotioneel, ik ben er nu echt helemaal kapot van. straks lekker slaaaapie...
maar ik kon toch weer niet zonder jullie
I know, maar ik had echt geen zin meer om het aan te passen. Misschien morgenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef Cuegirllie het volgende:
Uhh..
de poppetjes rechts verspringen net na het begin iets naar rechts![]()
Al vind ik hem absoluut fantastisch![]()
geaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Wil je nog 1 ding doen voor het slapen gaan? De banner in de OP aanpassen? Kunnen we er direct mee pronken
Neequote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om aandacht(shoer). Ze wil alleen leuk gevonden worden, maar vind jou waarschijnlijk niet leuk. Ze wil alleen aandacht, aandacht, aandacht. Of zeg ik nou iets heel raars?
Murmquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
hoi!!
hoe is het hier?
Ik heb een hele zware dag gehad, net terug uit eindhoven, heb knallende koppijn, maar het is goed dat ik geweest ben. mn vriendin was blij me te zien en de rest van de familie volgens mij ook. Er waren nog wat vrienden van ons bij ook. Maar ja, ben er best lang geweest en het was zo emotioneel, ik ben er nu echt helemaal kapot van. straks lekker slaaaapie...
MURMELquote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Murmeli het volgende:
hoi!!
hoe is het hier?
nee maar zo zie ik het ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dit schreeuwt om aandacht(shoer). Ze wil alleen leuk gevonden worden, maar vind jou waarschijnlijk niet leuk. Ze wil alleen aandacht, aandacht, aandacht. Of zeg ik nou iets heel raars?
JEUJquote:
Ik weet dat het kan.. maar als je al van plan bent om iets af te spreken.. weet niet. Een smsje van ; he sorry druk etc.. dat is dan al voldoende.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat kan echt hoor dat iemand gewoon geen zin heeft om te smsen. Ik heb dat ook wel. En soms bel ik dan, maar niet altijd en dan vergeet ik dat hele smsje en dan hoort diegene er nooit meer wat van tenzij ik hem per ongeluk tegen kom, dat smsje.
Ik heb dat wel gewild. Maar ik ben realistisch, in de zin dat het er sowieso niet in zit. Als hij nu ineens om zou draaien en wel een relatie zou willen, dan zou ik hem echt haten voor die 2,5 jaar onzin die hij me dan heeft voorgeschoteld...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:51 schreef Howl het volgende:
[..]
Dat is ook heel goed, dat je jezelf niet zomaar geeft. Maar wat ik hier lees, is hij niet het materiaal voor een langdurige relatie. Hij is zogezegd niet degene waar je in de toekomst mee wilt trouwen en kindertjes maken. Vandaar dat ik voor je hoop dat hij niet je "enige en laatste" zal blijven.
Nou hoop dat je begrijpt dat wij meer naar de toekomst kekenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik vond het altijd raar dat jullie niet doorvroegen waarom hij zo speciaal voor mij was. Er zit gewoon zoveel achter, het is niet zomaar een vertrouwen natuurlijk. Jullie verklaarden me voor gek ipv er iets achter te zoeken. Maakt ook verder niet uit hoor, vond het alleen apart, en ik was zeker niet klaar om dat uit mezelf te zeggen.
denk mijn laatste post:quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan.. maar als je al van plan bent om iets af te spreken.. weet niet. Een smsje van ; he sorry druk etc.. dat is dan al voldoende.
Dat idee krijg ik ook.quote:Op maandag 5 januari 2009 @ 22:52 schreef Tegan het volgende:
[..]
Waar doel je op?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ach je bent echt de enige niet. Ik vind er niks raars aan.
Gaat het om gelovige mensen?
Het is idd een verschrikkelijke term, ik zal het nooit meer zo zeggenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:50 schreef automatic_ het volgende:
Ik heb mijn maagdelijkheid ook "gegeven" aan iemand die geen relatie wilde, dus je bent niet de enige
Nee mn vriendin voelt zich klote. Maar ze is wel blij met alle steun die ze krijgt.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:53 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
MURMEL![]()
![]()
Voelt je vriendin zich nu wel wat beter??? En hoe voel jij je nou? (behalve je koppijn)
In principe heb je wel gelijk, maar niet iedereen deelt die waarden. En sommige mensen zijn ook echt verschrikkelijk chaotisch.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet dat het kan.. maar als je al van plan bent om iets af te spreken.. weet niet. Een smsje van ; he sorry druk etc.. dat is dan al voldoende.
Misschien dan "mooi" om op jullie manier in een boedhistische tempel afscheid te nemen?? zeker omdat zij geloven in reincarnatie, dat het leven niet ophoudt na het sterven...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nee mn vriendin voelt zich klote. Maar ze is wel blij met alle steun die ze krijgt.
Ik voel me op zich goed. maar niet blij ofzo, ik geloof dat ik het allemaal even op me moet laten inwerken en van me aflullenkomt wel goed. en straks op vakantie zal ik het denk ik wel loslaten.
vrijdag is de begrafenis, dan zit ik al in maleisie, maar de vrienden met wie ik daar ben kennen haar ook, dus we kunnen met zn 3-en een soort herdenking houden.
En daarna moet ik het ook loslaten, niet alle ellende van een ander op mn schouders nemen enzo.
Ik denk dat een ander persoon dat wel waard is hoe druk of chaotisch je bent. Natuurlijk vergeeti k ook wel eens terug te smsen of wat dan ook als ik effe geen zin heb. Maar er is een verschil tussen vergeten en telkens niks van je laten horen.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef JonKeL het volgende:
[..]
In principe heb je wel gelijk, maar niet iedereen deelt die waarden. En sommige mensen zijn ook echt verschrikkelijk chaotisch.
Maar ja, je hebt wel gelijk, minimaal een simpel smsje kan er dan wel af.
Nog niets van gemerkt vandaagquote:Op maandag 5 januari 2009 23:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik denk dat een ander persoon dat wel waard is hoe druk of chaotisch je bent. Natuurlijk vergeeti k ook wel eens terug te smsen of wat dan ook als ik effe geen zin heb. Maar er is een verschil tussen vergeten en telkens niks van je laten horen.
Nou als ik naar mensen om mij heen kijk dan zijn het vaak die mensen die struikelen over dat soort dingen.quote:
Screw you... voor jouw 10 anderequote:
thanx! fijn om te horen. heb er net een uur met mn moeder over gepraat dat scheelt. net ervoor was ik met de bus volgens mij redelijk dicht langs de plek gereden waar het gebeurd was en toen voelde ik me niet zo lekker meer. vanmiddag op het station ook niet, dacht (hoopte vooral) steeds dat ik die gozer zag lopen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Murm.. je gaat er erg goed mee om moet ik zeggen
Nah dat is gewoon een gebruikers fout.quote:
Vandaag niet neequote:
Geeft nietquote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
pff zucht.. sorry dat i kzo loop te spammen ff.... gaat wel weer over
Spam maar lekker raak hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Murmeli het volgende:
[..]
thanx! fijn om te horen. heb er net een uur met mn moeder over gepraat dat scheelt. net ervoor was ik met de bus volgens mij redelijk dicht langs de plek gereden waar het gebeurd was en toen voelde ik me niet zo lekker meer. vanmiddag op het station ook niet, dacht (hoopte vooral) steeds dat ik die gozer zag lopen.
Mja vanmiddag ook zwaar kutmoment, mn vriendin vertelde dat ze delen van zijn kleding had moeten identificeren dat die van hem waren... te erg... gatverdarrie... ik kan me bij lange na niet voorstellen wat zij moet voelen (ik heb zelf geen kinderen) maar als ik haar hoor... pff, bah erg vreselijk, ik weet het niet. geen woorden enzo. dus heb de halve middag ook daar zwijgend in de vlammen van de openhaard zitten staren net als de rest.
pff zucht.. sorry dat i kzo loop te spammen ff.... gaat wel weer over
Oh ok. Nee, ik zou het zelf persoonlijk (totaal niet gelovig ben ik), eigenlijk niet goedkeuren. Seks zonder relatie, iig de eerste keer, je hoeft niet te trouwen ofzo, maar ik kan me dus indenken dat het merendeel zou denken; Hoe kan je in godsnaam seks hebben met iemand die je niet wil (als in geen relatie met je wil dus)? Maar gelukkig is iedereen ruimdenkender dan ik zelf.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:03 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou als ik naar mensen om mij heen kijk dan zijn het vaak die mensen die struikelen over dat soort dingen.
Het beeld van geen seks voor het huwelijk kom ik niet vaak meer tegen, maar seks blijft wel een gevoelig punt naar mijn idee.
ja een tempel ofzo is een goed idee. ik ga een mooi plekje zoeken, dank jequote:Op maandag 5 januari 2009 23:00 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Misschien dan "mooi" om op jullie manier in een boedhistische tempel afscheid te nemen?? zeker omdat zij geloven in reincarnatie, dat het leven niet ophoudt na het sterven...
mocht ik je niet meer spreken FIJNE VAKANTIE
xx
Kan me voorstellen dat t erg emotioneel was...quote:Op maandag 5 januari 2009 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja een tempel ofzo is een goed idee. ik ga een mooi plekje zoeken, dank je
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ok. Nee, ik zou het zelf persoonlijk (totaal niet gelovig ben ik), eigenlijk niet goedkeuren. Seks zonder relatie, iig de eerste keer, je hoeft niet te trouwen ofzo, maar ik kan me dus indenken dat het merendeel zou denken; Hoe kan je in godsnaam seks hebben met iemand die je niet wil (als in geen relatie met je wil dus)? Maar gelukkig is iedereen ruimdenkender dan ik zelf.
Graag gedaan chickie! en volgens mij zijn er genoeg tempels in maleisiequote:Op maandag 5 januari 2009 23:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja een tempel ofzo is een goed idee. ik ga een mooi plekje zoeken, dank je
Je weet dat hier heel wat verschillende opvattingen zijn van wat wel en niet kan. Doe vooral wat bij jou pastquote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh ok. Nee, ik zou het zelf persoonlijk (totaal niet gelovig ben ik), eigenlijk niet goedkeuren. Seks zonder relatie, iig de eerste keer, je hoeft niet te trouwen ofzo, maar ik kan me dus indenken dat het merendeel zou denken; Hoe kan je in godsnaam seks hebben met iemand die je niet wil (als in geen relatie met je wil dus)? Maar gelukkig is iedereen ruimdenkender dan ik zelf.
Ik had ook nergens last van vandaag.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt het wel grappig dat het overal in nederland glad was behalve in den haag
Er was volgens mij alleen in de onderste helft van NL sneeuw/gladheid.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
* Knuffelzacht vindt het wel grappig dat het overal in nederland glad was behalve in den haag
Hier voornamelijk alleen in de straatjes, de hoofdwegen zijn wel goed begaanbaar gelukkigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ja, 3D chatprogramma.quote:
Soms is het zooo fijn om aan de kust te wonen...quote:Op maandag 5 januari 2009 23:16 schreef Tegan het volgende:
[..]
Er was volgens mij alleen in de onderste helft van NL sneeuw/gladheid.
Ik voelde me vanmiddag echt net even zoals die vent op Discovery die altijd in die onherbergzame gebieden moet overleven.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier voornamelijk alleen in de straatjes, de hoofdwegen zijn wel goed begaanbaar gelukkig
Ook alleen als ze Germans er niet zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Soms is het zooo fijn om aan de kust te wonen...
Nu weet ik in ieder geval waar je woont..quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
In eindhoven lag een dik pak sneeuw.... daar ging ik weer bijna onderuit, een keer of 10
In DH inderdaad niet glad nee. Rotterdam dus welmorgen lopend naar de metro..fiets staat daar nog
Nou ja, het is er niet een, waaromheen gedraaid wordquote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef MNR het volgende:
OMFG!!!![]()
Hij zegt dat ie single is.
Ik zeg niets
Hij: "of heb je een vriend?"
Ik: "nee"
Hij: "Ok, heb je MSN?"
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
You got to be fucking kiddin' me
Je woont in gebieden met teveel straatjes?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik voelde me vanmiddag echt net even zoals die vent op Discovery die altijd in die onherbergzame gebieden moet overleven.
zeg toch ook somsquote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Ook alleen als ze Germans er niet zijn
Ach van mij mag iedereen dat lekker voor zichzelf weten. Mijn eerste keer was wel in een relatie, ben er ook blij om dat mijn eerste keer met dat meisje was, maar ik had net zo goed niet in een relatie kunnen zitten en de eerste keer met iemand kunnen hebben waar ik geen relatie mee had. Wel een bekende, dat wel. De 1e keer met een compleet vreemde lijkt me helemaal niks. Het lijkt me uberhaupt niksquote:Op maandag 5 januari 2009 23:07 schreef Tegan het volgende:
[..]
Koud!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Soms is het zooo fijn om aan de kust te wonen...
Ik heb maar uitgelogdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Adolecens het volgende:
Nou ja, het is er niet een, waaromheen gedraaid word![]()
ah, bij jou draait het meer om tact dusquote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik heb maar uitgelogd
Ja, en dat kun je wel stellen ja. Die hilariteit
Mijn eerste keer was met een jongen die ik net 4 dagen kende.. en het was geen reet aan.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ach van mij mag iedereen dat lekker voor zichzelf weten. Mijn eerste keer was wel in een relatie, ben er ook blij om dat mijn eerste keer met dat meisje was, maar ik had net zo goed niet in een relatie kunnen zitten en de eerste keer met iemand kunnen hebben waar ik geen relatie mee had. Wel een bekende, dat wel. De 1e keer met een compleet vreemde lijkt me helemaal niks. Het lijkt me uberhaupt niks
quote:
Duh! Dat lijkt me niet meer dan normaalquote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Adolecens het volgende:
ah, bij jou draait het meer om tact dus![]()
haha oh ik dacht dat het al algemeen bekend was dat ik in rotterdam woonde.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Nu weet ik in ieder geval waar je woont..
Ach 1 van de twee is toch altijd net wat meer het mannetjequote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
OK nadeel van sngle zijn en en op vrouwen vallen... GEEN VENT DIE MIJN VUIL BUITEN WILT ZETTEN!!!
Helaas weet ik dat nietquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha oh ik dacht dat het al algemeen bekend was dat ik in rotterdam woonde.
of weet je nu ook waar in rotterdam![]()
niet doorvertellen dan he
Dan ben ik bang dat ik dan de lul ga zijnquote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach 1 van de twee is toch altijd net wat meer het mannetje
O ja?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Duh! Dat lijkt me niet meer dan normaal
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Dan ben ik bang dat ik dan de lul ga zijn
Maar de eerste keer is sowieso overrated toch? De daad zelf stelde ook weinig voor. Allebei nog maagd, was eigenlijk gewoon een beetje aanrommelen. Het lijkt me dat van niemand zijn eerste keer gelijk het beste was. Er hing een hoop spanning omheen, tenminste bij mij welquote:Op maandag 5 januari 2009 23:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mijn eerste keer was met een jongen die ik net 4 dagen kende.. en het was geen reet aan.
Achteraf ben ik er dubbel over .Ben blij dat ik het gedaan had en er vanaf was.. maar het was niet de ideale jongen nee. Had ook een paar weken kunnen wachten en het toen met m'n ex kunnen doen (wat ik toen natuurlijk niet wist)
En zo is het maar netquote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Crazy-M het volgende:
We zullen zien.
oh dan moet je leren je wat afhankelijker op te stellen (althans te doen alsof je afhankelijk bent) begin ik ook te leren, heel handigquote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Goede woordspelingquote:Op maandag 5 januari 2009 23:25 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik had me er van te voren weinig van voorgesteld, dus dat scheelde. Maar het was gewoon een verkeerde kerel die mij er net wat teveel inpraatte. Niet dat het gedwongen was ofzoquote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef JonKeL het volgende:
Maar de eerste keer is sowieso overrated toch? De daad zelf stelde ook weinig voor. Allebei nog maagd, was eigenlijk gewoon een beetje aanrommelen. Het lijkt me dat van niemand zijn eerste keer gelijk het beste was. Er hing een hoop spanning omheen, tenminste bij mij wel![]()
Dat had bij een ander persoon misschien wel weer een stuk minder geweest.
Maar in de toekomst kijken kan niemand, voor hetzelfde geld was je alleen maar nog mindere tegen gekomen.
Ik vond er eigenlijk geen bal aan en deed het eigenlijk vooral omdat ik vond dat ik het een keer gedaan moest hebben. Maar het was nogal een anti-climax.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:27 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Maar de eerste keer is sowieso overrated toch? De daad zelf stelde ook weinig voor. Allebei nog maagd, was eigenlijk gewoon een beetje aanrommelen. Het lijkt me dat van niemand zijn eerste keer gelijk het beste was. Er hing een hoop spanning omheen, tenminste bij mij wel![]()
Dat had bij een ander persoon misschien wel weer een stuk minder geweest.
Maar in de toekomst kijken kan niemand, voor hetzelfde geld was je alleen maar nog mindere tegen gekomen.
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:14 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik vond het wel grappig om een meisje te ontmaagden trouwensquote:Op maandag 5 januari 2009 23:30 schreef automatic_ het volgende:
Wij waren ook allebei maagd, maar dat ging opzich wel goed...
Ik ben qua sterrebeeld nog maagdquote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig om een meisje te ontmaagden trouwens
quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
ik vond het wel grappig om een meisje te ontmaagden trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |