Dan maar minder regelmatig, maar denk dat het wel verstandig is om gewoon de agenda's eens naast elkaar te leggen en gewoon een datum te prikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Dat kan ook, maar dat is gewoon niet regelmatig te regelen. Dus gevolg dat ik zo goed als nooit alleen met haar ben. Zie ook;
dacht dat er nog aan gewerkt werd?quote:
Daarom, het is een totaal plaatje.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ja ok, een beste vriend/in is er niet alleen om te praten natuurlijk
je moet er ook plezier enzo mee kunnen hebben. en noem maar op
nope niet echtquote:
Dat gebeurt soms ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja of als 1 of andere sukkelige vriend het wel denkt te regelen
die gast heeft het in elk geval daarna nooit meer geflikt
Bloed, zweet, tranen (!) en jij zet hem niet neerquote:
ik gelukkig bij 2 absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom, het is een totaal plaatje.
En dat totale plaatje mis ik nog wel bij mijn vrienden. Dus nee, ik heb geen beste vriend/vriendin
Nooit singles doen namelijk niet aan seks.quote:
dacht dat sedan er nog mee bezig wasquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Bloed, zweet, tranen (!) en jij zet hem niet neer
daarom ook de TTquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Jongens. We gaan snel, maar wel ontopic, met interessante discussies[ afbeelding ].
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gelukkig bij 2 absoluut niet
en die 2 bij mij ook niet heb ik de indruk
echt 1 keer in de week stappen, schieten, gewoon gezellig met elkaar omgaan. En ook alles delen dus.
Zelfs afgelopen weekend dat ik niet kon pinnen kon ik van hun op aan. Dan is het gewoon:
Stappen, ik schiet wel voor.
Van die dingen
Daar hebben wij het nooit over hoor!quote:
quote:
dat klopt, en als je ze hebt: moet je er wel aan blijven werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is prettig ja..
Maarja ze zijn niet voor het oprapen..
* Crazy-M rent naar Lixi schud haar hand en roept: HALLOOOOOOOOOquote:
Dank jequote:
Dat is naar.. mensen kunnen nogal vervelend en naar reageren in een groep. Zijn ze zich vaak niet bewust van, maar dat maakt het niet minder vervelend voor jou.. En je hoeft er ook niet meer over te vertellenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:53 schreef Howl het volgende:
Het ging erom dat niemand mij vertelde wat er over mij geroddeld werd. En dat ik er dus op een indirecte manier achter moest komen. Meer wil ik hier niet over vertellen.
Waar over gaan wij het dit topic hebben dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Jongens. We gaan snel, maar wel ontopic, met interessante discussies[ afbeelding ].
Dat snap ik ja. Maargoed eerst maar potentieeltje zien te vindenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat klopt, en als je ze hebt: moet je er wel aan blijven werken
Hoi!quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M rent naar Lixi schud haar hand en roept: HALLOOOOOOOOO
Dan zijn foute vragen, dan loopt het al snel vast.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar over gaan wij het dit topic hebben dan?
Tegen heeft/had een OP gemaakt in de Wiki. Dat is dan knippen, plakken & klaarquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dank jeenne...als ik de laatste post heb, ik denk dat het met mijn haarkleur een hele opgave is om die OP fatsoenlijk te krijgen
Soms welquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Daar hebben wij het nooit over hoor!
Ach het is voor mij wel even wennen, maar dan slepen we je er wel doorheenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Lixi het volgende:
[..]
Dank jeenne...als ik de laatste post heb, ik denk dat het met mijn haarkleur een hele opgave is om die OP fatsoenlijk te krijgen
Hmm... Soms doen we dat ook, alleen met een langere tijdsperiode er tussenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Soms wel
Maar we dóen het nooit
knip en plak werkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef Lixi het volgende:
[..]
Ja, daar komt die van MNRquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we die : depressief dinges flits ding eruit laten? ja he!
Ik heb wel goeie vrienden en vriendinnen maar echt matti mis ik nog steeds..quote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom, het is een totaal plaatje.
En dat totale plaatje mis ik nog wel bij mijn vrienden. Dus nee, ik heb geen beste vriend/vriendin
Ja wij zijn een zooitje ongeregeld dat zich niet laten leiden.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dan zijn foute vragen, dan loopt het al snel vast.
Het moet z'n beloop hebben
Wat liefquote:Op maandag 5 januari 2009 22:02 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ach het is voor mij wel even wennen, maar dan slepen we je er wel doorheen
Hm, ik niet, ik heb echt nooit sexquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hmm... Soms doen we dat ook, alleen met een langere tijdsperiode er tussen
gewoon verder waar we gebleven warenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waar over gaan wij het dit topic hebben dan?
Roept maarquote:Op maandag 5 januari 2009 22:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Gaan we die : depressief dinges flits ding eruit laten? ja he!
Ik ben 22.. woon alleen ver wegquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Ik heb wel goeie vrienden en vriendinnen maar echt matti mis ik nog steeds..
vacature:
Gezocht m/v voor beste matti tussen de 22 en de ... iemand om mee te sms/bellen/msnen/fokken/leuke dingen te doen/in vertrouwen kunnen nemen/te huilen/te lachen/op z'n tijd ruzie mee te maken
Die heb ik nu boven in geplaatstquote:
Ja dusquote:
haha,quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
Gezocht m/v voor beste matti tussen de 22 en de ... iemand om mee te sms/bellen/msnen/fokken/leuke dingen te doen/in vertrouwen kunnen nemen/te huilen/te lachen/op z'n tijd ruzie mee te maken
Afstand doet er toch niet toe als je iemands matti bent?quote:
hehequote:
Absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Afstand doet er toch niet toe als je iemands matti bent?
Ik ben te jongquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
Nog andere eisen dan dat.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
eigenlijk zelfde als een relatie... alleen geen sexquote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Ja maar wat is precies een vriendschap dan
quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een heel goede vriend van me van de een op de andere dag, vlak voor een belangrijke gebeurtenis in mijn leven, nooit meer iets van zich heeft laten horen. Om maar eens in te springen op de TT.
een vriendschap is iets wat er isquote:Op maandag 5 januari 2009 22:06 schreef mrbox het volgende:
Ja maar wat is precies een vriendschap dan
quote:
Naja echt? :Squote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Ik heb een keer gehad dat een heel goede vriend van me van de een op de andere dag, vlak voor een belangrijke gebeurtenis in mijn leven, nooit meer iets van zich heeft laten horen. Om maar eens in te springen op de TT.
Weet je ook waarom?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
tjah, ik ben er ook kwijt geraakt hoor. blijf je toch houdenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Ik zal mijn nare ervaring met mn beste vriend maar niet postenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Dat schiet dus ook niet opquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Tegan het volgende:
Van Dale helpt ook niet.
vriend·schap de; v -pen het bevriend-zijn
Kom maar hier dan.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
O en ik sprak mezelf tegen.
ik heb zin
Samen fokkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
vacature:
vertel, VERTELquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zal mijn nare ervaring met mn beste vriend maar niet posten
Dat was trouwens een ongelooflijke naaistreek
ik ben 23quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
uitzonderingen worden gemaakt voor leuke lieve mensjes
Dat inderdaad, maar dat verwateren is vooral omdat zij ook geen teken van leven meer geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Wat mijn vriendschappen betreft;
Ik ben de enige single, dus dat is kut. Krijg soms echt zo'n buitengesloten-gevoel of aanhangsel en pff... Daardoor laat ik het nu ook maar een beetje verwateren, maar dat is ook niet goed natuurlijk.
Ze zijn nog jong, worden wel weer vrijgezelquote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Naja echt? :S
Zo maar opeens?!
Ik ben de enige single, dus dat is kut. Krijg soms echt zo'n buitengesloten-gevoel of aanhangsel en pff... Daardoor laat ik het nu ook maar een beetje verwateren, maar dat is ook niet goed natuurlijk.
jij hebt toch halfjaartje vriendin gehad? maar je bent nog steeds maagd? of had ik dat verkeerd begrepen??quote:
Dan was het dus geen goede vriend.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:07 schreef dawg het volgende:
Zo is hij mooi jaquote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
moet wel beetje ontopic blijven hequote:
Nee, sorry, das me iets te persoonlijk, heb het vast ooit ergens verteld in een of ander topic, nu geen zin inquote:
Kan ze zo erin zetten als het goed isquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Zo is hij mooi ja
En dan de tekst van MNR er inmaar dat is misschien wel irritant voor haar
Nou.. Ik weet het niet hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze zijn nog jong, worden wel weer vrijgezel
Altijd de positieve kant zien
Janies, zo wordt het nooit ietsquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, sorry, das me iets te persoonlijk, heb het vast ooit ergens verteld in een of ander topic, nu geen zin in
Ja, maar kom op ...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
moet wel beetje ontopic blijven he
Diezelfde persoon houd ik dan toch wat meer op afstand. Nieuwe mensen kan ik wel weer vertrouwen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Nouja, om maar eens een discussie te starten.
Hoe gaan jullie om met vertrouwensbreuken als het gaat om goede vriendschappen? Kun je dan nog iemand vertrouwen, of ben je iemand die gelooft in het goede van iemand, als uitgangspunt?
Ik zal ook wel beginnen.
Ik maakte toen dus mee, vond het echt een kutstreek, en heb er ook wel een tijdje moeite mee gehad, omdat ik het totaal niet aan had zien komen. Maar het heeft me nooit weerhouden om nieuwe mensen die ik leerde kennen toch te vertrouwen. Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen.
Geen idee eigenlijk. Volgens mij heb ik nog nooit iemand echt zo vertrouwd dat diegene mij kon kwetsen daarin. Zoiets?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Hoe gaan jullie om met vertrouwensbreuken als het gaat om goede vriendschappen? Kun je dan nog iemand vertrouwen, of ben je iemand die gelooft in het goede van iemand, als uitgangspunt?
Ik heb heel lang heel weinig vrienden gehad omdat ik te vaak een mes in mijn rug gekregen heb.... but faith in people is restoring now...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Ik zal ook wel beginnen.
Ik maakte toen dus mee, vond het echt een kutstreek, en heb er ook wel een tijdje moeite mee gehad, omdat ik het totaal niet aan had zien komen. Maar het heeft me nooit weerhouden om nieuwe mensen die ik leerde kennen toch te vertrouwen. Zonder vertrouwen kun je niets opbouwen.
met wat?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:12 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Janies, zo wordt het nooit iets
Nee hoor. Ik heb inderdaad een half jaar een vriendin gehad. En ik ben nog maagd.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
jij hebt toch halfjaartje vriendin gehad? maar je bent nog steeds maagd? of had ik dat verkeerd begrepen??
Eén beste vriendin: Zij deed iets met een jongen waarmee ik halfjes iets had. Ik was nogal boos, maar later dacht ik ook; hij is het niet waard & laat maar hangen. Ze is wel door het ijs gegaan en heeft er veel moeite voor moeten doen voor ik zo dachtquote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
Ik zal ook wel beginnen.
Nouja, als een goede vriend mij echt een kutstreek zou leveren, dan zou ik het afkappen, en hoef ik hem of haar niet meer op afstand te houden. Dus hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Diezelfde persoon houd ik dan toch wat meer op afstand. Nieuwe mensen kan ik wel weer vertrouwen.
hmm dat heb ik dus gelukkig niet, bij onze vriendengroep worden gewoon de vrienden en vriendinnen meegenomen. Die kunnen er gewoon bij komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:08 schreef automatic_ het volgende:
Ja ik ga ook uit van het goede, hoewel ik daar afgelopen paar weken wel beetje op mijn bek ben mee gegaan vind ik het belangrijk dat er gewoon een basis van vertrouwen is. En er zijn natuurlijk verschillende niveaus van vertrouwen...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:11 schreef dawg het volgende:
quote:
Ow, die is leuk Sedan, ik zal ze aanpassen. Doe ik vanavond nog wel, kee?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:10 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |