Dan maar minder regelmatig, maar denk dat het wel verstandig is om gewoon de agenda's eens naast elkaar te leggen en gewoon een datum te prikkenquote:Op maandag 5 januari 2009 21:54 schreef Tegan het volgende:
Dat kan ook, maar dat is gewoon niet regelmatig te regelen. Dus gevolg dat ik zo goed als nooit alleen met haar ben. Zie ook;
dacht dat er nog aan gewerkt werd?quote:
Daarom, het is een totaal plaatje.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:55 schreef Crazy-M het volgende:
ja ok, een beste vriend/in is er niet alleen om te praten natuurlijk
je moet er ook plezier enzo mee kunnen hebben. en noem maar op
nope niet echtquote:
Dat gebeurt soms ook ja.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja of als 1 of andere sukkelige vriend het wel denkt te regelen
die gast heeft het in elk geval daarna nooit meer geflikt
Bloed, zweet, tranen (!) en jij zet hem niet neerquote:
ik gelukkig bij 2 absoluut nietquote:Op maandag 5 januari 2009 21:57 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarom, het is een totaal plaatje.
En dat totale plaatje mis ik nog wel bij mijn vrienden. Dus nee, ik heb geen beste vriend/vriendin
Nooit singles doen namelijk niet aan seks.quote:
dacht dat sedan er nog mee bezig wasquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef MNR het volgende:
[..]
Bloed, zweet, tranen (!) en jij zet hem niet neer
daarom ook de TTquote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Tegan het volgende:
Jongens. We gaan snel, maar wel ontopic, met interessante discussies[ afbeelding ].
quote:Op maandag 5 januari 2009 21:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik gelukkig bij 2 absoluut niet
en die 2 bij mij ook niet heb ik de indruk
echt 1 keer in de week stappen, schieten, gewoon gezellig met elkaar omgaan. En ook alles delen dus.
Zelfs afgelopen weekend dat ik niet kon pinnen kon ik van hun op aan. Dan is het gewoon:
Stappen, ik schiet wel voor.
Van die dingen
Daar hebben wij het nooit over hoor!quote:
quote:
dat klopt, en als je ze hebt: moet je er wel aan blijven werkenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:00 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]dat is prettig ja..
Maarja ze zijn niet voor het oprapen..
* Crazy-M rent naar Lixi schud haar hand en roept: HALLOOOOOOOOOquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |