Maar het was in dit geval niet echt aantrekkelijkquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's te kort.. minimale hoogte is 185.
naief is niet erg.. dat ben ik ook
dat heb ik weer met dit Stock Aitken and Waterman projectjequote:Op maandag 5 januari 2009 22:04 schreef Gellarboy het volgende:
Jongens, kennen jullie dit al?
Ik word heel blij van dit soort flutpop..
Romantische film hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 22:28 schreef MrBrightside het volgende:
Australia.
ik kreeg een zware en volle tas in mijn maag geramd... het deed pijnquote:Op maandag 5 januari 2009 22:13 schreef MisterO het volgende:
[..]
Gefeliciteerd jongenmij een beetje opbellen en dan gelijk ophangen, hoe laf!
Laat al je belachelijke creteria nou eens varen en sta open voor leuke mensen ipv ze bij voorbaat al af te branden omdat je geen 500 vinkjes op je checklist kunt zettenquote:Op maandag 5 januari 2009 22:22 schreef Xiance het volgende:
[..]
da's te kort.. minimale hoogte is 185.
Erg mooie film. Romantisch, emotioneel, goede film om elkaar een beetje vast te houden. (tenminste, dat hebben wij gedaan!)quote:
het is op zn minst wel prettig als ik kan ZIEN met wie ik zoen...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:54 schreef Pjederdy het volgende:
[..]
Laat al je belachelijke creteria nou eens varen en sta open voor leuke mensen ipv ze bij voorbaat al af te branden omdat je geen 500 vinkjes op je checklist kunt zetten.
van wie o wie kreeg je de zware, volle tas in je maag geramd...quote:Op maandag 5 januari 2009 22:49 schreef Cairon het volgende:
[..]
ik kreeg een zware en volle tas in mijn maag geramd... het deed pijn
Ik hoop zo dat ik 's ochtends geen vertraging heb, ik moet naar Utrecht met de trein... als dat maar goed komt.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:04 schreef Weemz het volgende:
Jeumig, wat gaat 't weer snel...
Trouwens, 't is nou zo glad, ik denk dat mijn motorrijles morgen niet doorgaat...
Ik ben onschuldig!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:02 schreef MisterO het volgende:
van wie o wie kreeg je de zware, volle tas in je maag geramd...en terecht.
Dat je haar tas in je maag kreeg vond je blijkbaar heel lachwekkendquote:Op maandag 5 januari 2009 23:12 schreef Cairon het volgende:
loop ik in de stad met... uuuh... Pieter? Nee! Frank! Frank en ik liepen door de stad, en toen zomaar ineens ging mijn telefoon jou ineens bellen, zo maar, zonder aanleiding. En toen viel een oud vrouwtje en in haar val kreeg ik haar tas in mijn maag....
Sinds wanneer is Rik travestiet geworden danquote:Op maandag 5 januari 2009 23:16 schreef Cairon het volgende:
ik lachte vriendelijk om die arme oude vrouw geen slecht gevoel over haar leeftijd te geven...
een iph-wattus?quote:Op maandag 5 januari 2009 22:58 schreef Xiance het volgende:
[..]
het is op zn minst wel prettig als ik kan ZIEN met wie ik zoen...
maar.. zoals mn moeder altijd zegt:
als het de ware is, is een IPH'tje ook niet erg!
Rik? Rik? Wie is die Rik waar jij het over hebt. Ik ken geen Rik hoor. Nee. Nooit van gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:18 schreef MisterO het volgende:
[..]
Sinds wanneer is Rik travestiet geworden dan
antibiothicaquote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
mijn ex heeft een druiper en valt me lastig, wat doe ik eraan?
Ik ook niet hoorquote:Op maandag 5 januari 2009 23:23 schreef Cairon het volgende:
[..]
Rik? Rik? Wie is die Rik waar jij het over hebt. Ik ken geen Rik hoor. Nee. Nooit van gehoord.
Eh?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:05 schreef TheaterMaMa het volgende:
Mooi he wonderer, tanz der vampire, heb je de Duitse geluisterd?
Het grote verschil is dat de duitse echt puur als comedy geschreven was, toen hij in de US kwam was het bijna een andere show, veel meer gothic
Daar dus niet aan toe geven!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:20 schreef hierissieweer het volgende:
mijn ex heeft een druiper en valt me lastig, wat doe ik eraan?
geloof mij de duitse versie die ik heb, is een klucht!quote:Op maandag 5 januari 2009 23:33 schreef wonderer het volgende:
[..]
Eh?
Probeer het eens andersom... die live-opname van Broadway heeft VEEL meer humor dan de Duitse versie. Ik heb de officiele opname in Hamburg gezien en het had ongeveer net zoveel humor als Beauty and the Beast, zeg maar. Dat was echt veel gotischer.
Zou Aoristus hier nou ook over gaan zeiken?quote:
Het is niet super serieus te noemen, nee, maar de Broadwayversie is vele malen "grappiger". De zaal ligt constant dubbel.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
geloof mij de duitse versie die ik heb, is een klucht!
Tis een eikel, ik negeer hem gewoon. En hij krijgt never nooit niet te weten als ik verhuisquote:Op maandag 5 januari 2009 23:34 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Daar dus niet aan toe geven!!!
SMARTASS
Waarom dat?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:38 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zou Aoristus hier nou ook over gaan zeiken?
zou je me kunnen PMen waar ik Rent kan vinden?quote:
Die kon ik niet volgen, maar ik heb een live-opname geluisterd gister. 't Was net een cabaretshow.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
grappig hoe verschillend meningen kunnen zijn.
De eerste keer dat je de broadway versie zag was toch ook met Ang3l en mij, al was ik al snel onder zeil
Omdat ie altijd wat te zeiken heeft als homo's wat organiseren en dan gooit ie het op dat "zijn" stad verkloot wordt.quote:
kan ik die ook ergens "vinden"?quote:Op maandag 5 januari 2009 23:48 schreef wonderer het volgende:
[..]
Die kon ik niet volgen, maar ik heb een live-opname geluisterd gister. 't Was net een cabaretshow.
Volgens mij heb ik hem van jou.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:55 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kan ik die ook ergens "vinden"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |