Ja, maar dat is dan toch JUIST niet stoer?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:49 schreef wonderer het volgende:
De meesten willen gewoon stoer doen met hun merkjes.
Voor muziekdownloads betalen vind ik nou echt zo'n onzin. Waarom ervoor betalen, als je het net zo goed ook gratis kan krijgen. De kwaliteit is precies hetzelfdequote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:54 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dan toch JUIST niet stoer?.
Leuk voorbeeld. Ik was met mijn (vorige.) werk een weekje in Antalya. Daar kocht iemand een of ander heel duur klokje voor twintig euro. Toevallig had een andere collega EXACT datzelfde klokje om, maar dan de echte. Was echt een ding van duuuizenden euro's. Er was geen verschil te zien.
Het grappige was dat ze zich allebei helemaal de man voelden. Die met de neppert omdat hij goedkoper uit was, die met de echte omdat hij een echte omhad en niet zo'n nepding. Dat laatste vind ik ook veel toffer. Je gaat gewoon meer waarde hechten aan iets wat je duur betaald hebt. Of althans, voor mij werkt dat zo. Da's ook de reden dat ik geen muziek download. Heb ik vroeger wel gedaan, maar ik luisterde het dan gewoon niet. Als ik iets koop heeft het meer waarde..
Waarom? Het is nu eenmaal een product waar je in deze maatschappij voor hoort te betalen.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 18:57 schreef MisterO het volgende:
Voor muziekdownloads betalen vind ik nou echt zo'n onzin.
Omdat je het helemaal niet gratis kunt krijgen. Je kunt het makkelijk stelen, da's iets anders. Als je makkelijk een jas kunt stelen, doe je dat dan ook?quote:Waarom ervoor betalen, als je het net zo goed ook gratis kan krijgen. De kwaliteit is precies hetzelfde![]()
Kom op zeg, het is 2009... Het is nou eenmaal een standaard geworden dat je dingen kunt downloaden van het internet, net zo goed ik films en series ook van internet afhaalquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom? Het is nu eenmaal een product waar je in deze maatschappij voor hoort te betalen.
[..]
Omdat je het helemaal niet gratis kunt krijgen. Je kunt het makkelijk stelen, da's iets anders. Als je makkelijk een jas kunt stelen, doe je dat dan ook?.
ik stop met downloaden als P-Diddy en zijn kornuiten niet meer lopen uit te sloven op MTV-cribsquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:02 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Waarom? Het is nu eenmaal een product waar je in deze maatschappij voor hoort te betalen.
[..]
Omdat je het helemaal niet gratis kunt krijgen. Je kunt het makkelijk stelen, da's iets anders. Als je makkelijk een jas kunt stelen, doe je dat dan ook?.
Dat het 'nou eenmaal standaard is' betekent niet dat het legaal is. Je moet zelf weten wat je doet hoor, maar het mag niet en met de mooiste verhalen van de wereld valt het niet recht te praten.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:05 schreef MisterO het volgende:
Kom op zeg, het is 2009... Het is nou eenmaal een standaard geworden dat je dingen kunt downloaden van het internet, net zo goed ik films en series ook van internet afhaal
Dat bepaal jij helemaal niet.quote:Celebs verdienen nog genoeg aan de concerten die ze geven, promoties, merchandise enzo.
Je gaat niet anders om met die [trui/vaas/whatever] die heel duur was dan dat frut wat je op de rommelmarkt kocht? Ik ben toch echt wel zuiniger op de duurdere kleding die ik heb. Ik draag het minder vaak (speciale gelegenheden) en ben altijd extra voorzichtig met wassen. Mijn H&M dingen knal ik gewoon zonder te kijken in de was.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:08 schreef wonderer het volgende:
Ik ga dingen echt niet meer waarderen omdat ik er veel voor betaald heb... Ik waardeer het ding om wat het is, niet hoeveel het kostte.
Ik kan met dat ene hele speciale ding wat ik op de rommelmarkt heb gekocht veel blijer zijn hoorquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:11 schreef Gellarboy het volgende:
[..]
Je gaat niet anders om met die [trui/vaas/whatever] die heel duur was dan dat frut wat je op de rommelmarkt kocht?
Vergelijking:quote:Ik ben toch echt wel zuiniger op de duurdere kleding die ik heb. Ik draag het minder vaak (speciale gelegenheden) en ben altijd extra voorzichtig met wassen. Mijn H&M dingen knal ik gewoon zonder te kijken in de was..
Mijn broertje? O god, je gaat me toch niet ff uit de kast halen, he? Wat ik zorgvuldig heb opgebouwd.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:16 schreef MisterO het volgende:
Heee Mike, we gaan wel ff meeten bij de Pussycat Dolls he! ik wil zien of je echt bestaat!
En dan kan ik ff gedag zeggen aan je broertje
Jezelf uit de kast trekken moet je toch echt zelf doenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:18 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
Mijn broertje? O god, je gaat me toch niet ff uit de kast halen, he? Wat ik zorgvuldig heb opgebouwd.![]()
Ik zal mijn HAVE U SEEN MIKE HUNT t-shirt aantrekken.
was dat die functie voor Manager?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:21 schreef MisterO het volgende:
Ow over de H&M gesproken, ik ben niet aangenomen, ze vonden me te jong en onervaren voor de functie..
En dat terwijl ik zo'n leuk gesprek had met die homoach ja, op naar de volgende sollicitatie!
flink aan het trainen?quote:
Jep, voor 1 vd grootste filialen van Nederland. Ik vond het een ambitieus plan van mijzelf, maar ze hebben waarschijnlijk iemand gesproken met meer ervaring. Ik kon wel bij een ander, rustiger filiaal werken zodra er een vacature vrij zou komen, maja dan hoop ik allang iets anders gevonden te hebbenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
was dat die functie voor Manager?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |