We hebben er zelfs nog over nagedacht een dubbele oven te nemen. Dan heb je naast een groot vak nog een kleintje zitten. Die kun je afzonderlijk instellen. Zo kun je 2 dingen op verschillende temperaturen tegelijk maken of iets warm houden. Maar die was 1000 euro duurder. En het is dan alleen voor die éne keer dat je het gebruikt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:20 schreef LadyBlack het volgende:
Ziet er mooi uit Nem!! ik wil ook wel zo'n fornuisof nee, eigenlijk zoiets maar dan lekker retro....
In mijn oude huis hadden we nog een heel mooi gasfornuis, gebroken wit met bruinen een dicht klepje van de oven
Ik ken ook geen Hoops en Yoyo
Oh, dit gaat opgerakeld worden op iedere verjaardag?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:36 schreef iamredleader het volgende:
Ja, Nem, het zit diep
Ach, dit gaat haar in elk geval nooit meer gebeuren
Nou, er kan toch van alles zijn gebeurd? Alarm van een andere auto ging af of een blaffende hond, zodat ze het seintje niet hoorde. Of haar oren waren bevroren (zoals ik dat vaak heb)quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:32 schreef iamredleader het volgende:
Kijk, als ze in een onoplettend moment een paaltje schampt, of de bumper tegen een boom zet, dan ben ik ook niet blij, maar dit is wel een foutje in de categorie "mag echt niet gebeuren". Want de auto heeft een alarmpje als de lichten blijven branden wanneer je de motor uitschakelt en de deur opent.
Of het zoemertje is stuk. Een bekend probleem.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Nou, er kan toch van alles zijn gebeurd? Alarm van een andere auto ging af of een blaffende hond, zodat ze het seintje niet hoorde. Of haar oren waren bevroren (zoals ik dat vaak heb)![]()
Dit is in de categorie 'stom, maar geen schade', duizend keer beter dan een paaltje raken.
En geloof me, zij vindt het nog veel erger. Ze voelt zich dom, heeft er zelf last van, moet hulp inschakelen en heeft ook nog eens een schuldgevoel omdat jij de auto gisteren zo goed had schoongemaakt.
Je gaat toch niet boos op haar worden, hè?
Tourenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef iamredleader het volgende:
Ach, elk nadeel heeft z'n voordeel. De accu zal weer opgeladen moeten worden. En dat doe je door: de auto te rijden!
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:37 schreef Nembrionic het volgende:
Oh, dit gaat opgerakeld worden op iedere verjaardag?
Nee, ik ga zo thee zetten, en als ze terug is en een beetje bijgekomen krijgt ze een grote knuffel van me, en dan ga ik met de auto touren.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef wyccie het volgende:
Nou, er kan toch van alles zijn gebeurd? Alarm van een andere auto ging af of een blaffende hond, zodat ze het seintje niet hoorde. Of haar oren waren bevroren (zoals ik dat vaak heb)![]()
Dit is in de categorie 'stom, maar geen schade', duizend keer beter dan een paaltje raken.
En geloof me, zij vindt het nog veel erger. Ze voelt zich dom, heeft er zelf last van, moet hulp inschakelen en heeft ook nog eens een schuldgevoel omdat jij de auto gisteren zo goed had schoongemaakt.
Je gaat toch niet boos op haar worden, hè?
Hij werkte gisteravond nogquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:38 schreef Nembrionic het volgende:
Of het zoemertje is stuk. Een bekend probleem.
Dat is natuurlijk echt een kulargument. Zoiets gaat opeens stuk natuurlijk, niet in stapjesquote:
Goed zo.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef iamredleader het volgende:
Nee, ik ga zo thee zetten, en als ze terug is en een beetje bijgekomen krijgt ze een grote knuffel van me, en dan ga ik met de auto touren.
En dan leest ze vanavond terug op Fok!.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo thee zetten, en als ze terug is en een beetje bijgekomen krijgt ze een grote knuffel van me, en dan ga ik met de auto touren.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
En dan leest ze vanavond terug op Fok!.
Alles wat hij de negen maanden heeft opgespaard...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:41 schreef Nembrionic het volgende:
Maarre, indedaad verstandig om pas ná de bevalling boos te worden
Kun je inbouwenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:44 schreef wyccie het volgende:
Ik dacht dat jullie een oudere auto hadden, wist niet eens dat die lichtjes/seintjes toen al bestonden.
Ze zijn er ook voor als je je gordel vergeet, heb ik eens gemerkt.
Oeiquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Alles wat hij de negen maanden heeft opgespaard...
Wat een verstandige mensen allemaal.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:48 schreef wyccie het volgende:
Ik ben vandaag met de fiets gegaan, ben trots op mezelf.
eeehhh.... ?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoor wel eens dat vrouwen compleet irrationeel worden tijdens zwangerschap. Dus mijn vraag is: heeft IARL wel eens het bloed onder Tuni's nagels vandaan gehaald de laatste tijd terwijl het eigenlijk zo erg niet was?
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat een verstandige mensen allemaal.
Zieke mensen die daadwerkelijk thuisblijven
Mensen die lekker gezond gaan fietsen
En mannen die oorlog uit de weg gaan
Dit komt toch zeker niet door de zwangerschap?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:49 schreef iamredleader het volgende:
Oh, Soemp, dat valt echt heel erg mee. Dit is pas het eerste wat me echt is gaan irriteren gedurende de zwangerschap
Natuurlijk niet. Maar gedurende de afgelopen 8 maanden (wat natuurlijk ook overdreven is) zijn er geen bijzondere zaken geweestquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:52 schreef wyccie het volgende:
Dit komt toch zeker niet door de zwangerschap?
Volgens mij redelijk uniekquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Maar gedurende de afgelopen 8 maanden (wat natuurlijk ook overdreven is) zijn er geen bijzondere zaken geweest
Je bent heel verstandig bezig met het afbouwen van je huisquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
Nu moet ik ook nog even iets verstandigs zoeken
Jij bouwt een huis.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:53 schreef Nembrionic het volgende:
Nu moet ik ook nog even iets verstandigs zoeken
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je bent heel verstandig bezig met het afbouwen van je huis
Dat is noodzakelijkquote:
Nou ik weet niet hoor, maar ik hoor altijd dat het een stressvolle tijd is, voor beide partners. Dus ik blijft onder het kopje uniek scharenquote:Op dinsdag 6 januari 2009 19:55 schreef iamredleader het volgende:
Nee hoor, Nem, helemaal niet uniek. Het is alleen zo fijn om alles maar af te schuiven op een zwangerschap, of juist je zwangerschap als excuus gebruiken, wat sommige vrouwen wel eens doen.
Maar Tinuviel staat boven zulk gedrag
Oh, wil je er ook één?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
zo, klaar met elkaar veren in de reet steken?
![]()
Perfectquote:Op dinsdag 6 januari 2009 16:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Okee, vrijdagochtend 08:00 op Utrecht Centraal?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |