Suequote:
Relaxedquote:
Ik heb ook wel zin in colaquote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Rored het volgende:
Goedemorgen! Groene thee, dat is een stuk beter (en lekkerder) dan mijn cola
Of dan mijn vieze automaten koffie hier op Zernike.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:42 schreef Rored het volgende:
Goedemorgen! Groene thee, dat is een stuk beter (en lekkerder) dan mijn cola
Nouja, de gewone is inderdaad erg zoet, vooral op de vroege ochtend. Had liever koffie gehad.quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:56 schreef freecell het volgende:
[..]
Ik heb ook wel zin in cola(light dan wel, gewone is echt te zoet
)
Waar wille naartoe dan?quote:Op donderdag 8 januari 2009 10:58 schreef Bob. het volgende:
Maar oke, een plek binnen Europa is ook leuk.
Ofzo.
Punten uit het 2e jaar?quote:Op donderdag 8 januari 2009 11:07 schreef Rored het volgende:
[..]
Nouja, de gewone is inderdaad erg zoet, vooral op de vroege ochtend. Had liever koffie gehad.
Maar, zoals Bob. ook zegt, die automatenkoffie op Zernike is niet te zuipen. Dus dan maar cola.
Wat lullig dat je nu binnen Europa moet blijven >.<. Maar je hebt al wel >= 70 punten, maar nog geen P? Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Ik ging helemaal van mijn eigen studie uit, beetje kortzichtig van me. Bij mij is het onmogelijk om na 5,5 kwartalen meer dan 70 punten te hebben zonder de P. 42 punten uit het 1e jaar = 3 periodes gehaald plus wellicht alle SLB-meuk gehaald is 46 punten. Dan 1e periode uit het 2e jaar, is 60 punten na 5 kwartalen. Maar dan is mijn studie ook heel erg opgedeeld per periode en vaste hoeveelheid punten enzo.quote:
Ligt er al vanaf begin december, ligt er ieder jaar weer in die maandquote:Op woensdag 7 januari 2009 21:12 schreef Mark_Boelen het volgende:
Avond, ik kwam net langs het station en ineens viel mij op dat er langs het fietspad bij het station langs het water bloemen, kaarsjes en beertjes liggen.
Heb ik iets gemist?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |