abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_231302
Herinneren jullie je Bart z'n "laatste shagie" nog? Hij stond heel stoer buiten en riep zijn mannelijke medebewoners bijeen en zei:"Ik wil dat jullie allemaal getuige zijn van mijn allerlaatste sigaret! Dit wordt echt de allerlaatste!"

Ten eerste vond ik het al ontzettend kinderachtig om iedereen zo bij elkaar te roepen, maar Bart is nu eenmaal een eikeltje en daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Maar dat Bart vervolgens een tijd later als een gefrustreerde junk om sigaretten gaat bedelen bij Big Brother vind ik echt een gebrek aan karakter! Wat een zielige vertoning, zeg!
Ik had niet verwacht dat hij zich zo zou laten kennen. Erg zwak..............

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_231303
Maar Nederland vind dat niet erg NERO. Bart is the man. Als ie bedeld is ie een coole gast, omdat hij wat leven in het huis brengt. Ik begrijp het niet. Misschien kun je het aan me uitleggen wat er mis is met iedereen? :-):-)
-------
You can check out any time you like, but never leave Big Brother

pi_231304
Lekker makkelijk kletsen. Ook van de andere bewoners trouwens. Zij vinden het maar raar dat Bart sigaretten wil, maar het is gewoon een vorm van troost. Net als dat de anderen post van hun kindertjes krijgen (die Bart dus niet heeft) is het prettig om iets vertrouwds te krijgen. En in Bart z'n geval zijn dat dan maar sigaretten. Had dus ook post, chocolade etc. kunnen zijn.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 14 december 1999 @ 15:13:00 #4
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_231305
Bart geeft toe aan zijn zwakte, dat IS karakter. Hij weet dat hij toegeeft voor de ogen van miljoenen Nederlanders! Goh, wat is die jongen sterk. Krijg met de dag meer bewondering voor zijn daden.
Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
pi_231306
Ja, maar waarom dan op zo'n bedelende manier? Eerst voor de camera's en dan in de DBK.
-------

pi_231307
Je hebt gelijk mau!!
Ik ben online
pi_231308
Verveling zou ik zeggen. Het is duidelijk dat hij zich dit weekend te pletter zat te vervelen, dus allerlei ongein uit ging zitten halen. 24 uur niets doen, dan is zo'n sigaretje tussen de lippen tenminste enige afleiding. Zeker als je daar al jaren aan gewend bent. Maar geen nood. De legoblokjes zijn binnen, Bart heeft weer afleiding en volgens mij zullen we de komende dagen dus veel minder ongein van hem zien.

En NERO, mensen met een grote waffel, zijn vaak kleine doetjes wanneer je ze onder een microscoop zet. Blaffen op de wal is makkelijk.

Het is het Gesprek waar het om draait
  dinsdag 14 december 1999 @ 15:20:00 #8
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_231309
Dat ie sigaretten wil snap ik wel... ik ben zelf kort genoeg afgekickt om te weten hoe moeilijk dat is. En dan in zo'n suf huis waar je echt geen flikker te doen hebt, terwijl je helemaal niet wil afkicken maar wel moet omdat en steldictators je de boel onthouden... onmogelijk. Maar hij moet helemaal niet bedelen. Gewoon tegen die lui zeggen, oké jogens geef je me geen shag is dat jullie probleem, ik ga nu pakken in over een half uur ben ik pleite. Ik ga ook niet naar de studio oid, zak maar door de stront. Moet je zien hoe snel ze peuken gaan halen voor die jongen....
  dinsdag 14 december 1999 @ 15:21:00 #9
961 Jigsaw
URL not found; fake it? (Y/N)
pi_231310
Rokers weten wat het is om zonder te zitten. Zeker in een situatie als die van Bart. Ik vond het wel een sterke actie. Zeker omdat Anouk extra sigaretten heeft gekregen om haar over te halen langer in het huis te blijven.
Niet zeiken aan m'n kop, ik moet gewoon wat te roken hebben.

Btw: Nero, ik ben niet doof... (capslock kapot?)

Windows Error 010: Reserved for future mistakes by our developers

dinsdag 14 december 1999 @ 15:25:00 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_231311
We hadden 5(!) pakjes afgegeven voor die
"arme" jongen, en wat krijgt hij?
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_231312
quote:
op 12-14-1999 om 03:13 PM schreef Maurisico het volgende:
Bart geeft toe aan zijn zwakte, dat IS karakter. Hij weet dat hij toegeeft voor de ogen van miljoenen Nederlanders! Goh, wat is die jongen sterk. Krijg met de dag meer bewondering voor zijn daden.

Dank voor het compliment, Maurisico, want wij allemaal hier geven ook dagelijks toe aan onze 'zwakten', en dit voor de ogen van toch ettelijke lezers: Goh wat zijn wij sterk !

Vind je dat nou niet wat overdreven ?

On-topic:
Voordat hier een rokers/niet-rokers discussie ontstaat:
NERO, ieder mens heeft karakter. Maar hoe heerlijk is het niet om af te geven op iemand of een stel, die in omstandigheden zitten die ze nog niet eens onder woorden kunnen brengen wanneer ze eruit komen, in de zin van 'wat het met hen doet'. Dat Sabine, Mona, Bianca, Anouk en Cyrille nog niet eens een poging hiertoe gedaan hebben, komt alleen maar omdat VOO ze nog dagelijks afleidt van enige zelf-reflektie. Ga er zelf eens zitten (bij SBS6 bijvoorbeeld in februari) en laat anderen eens over jou oordelen in dezelfde krasse termen, misschien gaat je dan een licht op.

pi_231313
Wat een gespreksstof levert Bart toch elke keer weer op.
Volgens mij is Bart al aan het oefenen voor een rol als soap acteur.
Hoe hij daar bedelt om een sigaret, het in net diCapricio in Basketball Diaries die bij z'n mama geld komt bedelen. Alleen kan Bart niet zo goed acteren met dat druilerige gezicht van hem.
Ik verbind dus vooral geen conclusies aan dit theaterstukje betreffende zijn karakter.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

dinsdag 14 december 1999 @ 15:28:00 #13
2053 Jezebel
pearls before swines
pi_231314
Ik vond het juist wel getuigen van creativiteit om een soort ruilhandeltje te beginnen
But that's just silly me
jzbl
-= It's like wiping your ass with silk... I love it. =-
pi_231315
Sorry hoor, maar om te stellen dat Bart in deze toegeeft aan zijn zwakte en dat karakter is, vind ik een behoorlijke open deur. Zo kan ik ook een draai geven aan elk negatief punt wat er over Bart geschreven wordt.

Feit blijft dat Bart zich opstelt als een kruiperige junk die zijn heroineverslaving niet de baas kan. Je kunt jezelf er toch wel toe zetten gewoon die laatste weekjes even niet te roken? Daar hoef je je toch niet op zo'n ontzettende debiele wijze voor aan te stellen?

Ik heb echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
  dinsdag 14 december 1999 @ 15:41:00 #15
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_231316
he nero, wat is er met die caps lock van jou aan de hand? Oh ja, over dat karakter stukje van je, je weet wel, met heroine enzo

en wat is er mis met (sorry jessicaa)geestelijk gehandicapten

[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 14 December 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 14 december 1999 @ 15:47:00 #16
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_231317
[quote]op 12-14-1999 om 03:29 PM schreef NERO het volgende:

Feit blijft dat Bart zich opstelt als een kruiperige junk die zijn heroineverslaving niet de baas kan. Je kunt jezelf er toch wel toe zetten gewoon die laatste weekjes even niet te roken? Daar hoef je je toch niet op zo'n ontzettende debiele wijze voor aan te stellen?

Een feit is dat Bart verslaafd is aan nicotine (een rook verslaving is trouwens net vooral geestelijke verslaving) en een feit is dus niet dat Bart heroine verslaafd is.
Dat Bart een ruil voorstelt vind ik nog niet zo gek. Het hoeft dan niet van het weekbudget af en dus belast hij er de niet rokers niet mee. Goed bedacht.
En dan heb jij het over ontzettend debiele enz. Ik werk met mensen met een verstandelijke handicap, mensen die vroeger debiel genoemd werden(ben blij dat dat woord meestal niet meer gebruikt word) Maar wat een ontzettend debiele wijze is is mij een raadsel

pi_231318
O.a. als reactie op Jigsaw

>Rokers weten wat het is om zonder te
>zitten. Zeker in een situatie als die van
>Bart. Ik vond het wel een sterke actie.
>Zeker omdat Anouk extra sigaretten heeft
>gekregen om haar over te halen langer in
>het huis te blijven.

Zo kun je ook zeggen dat ouders weten hoe het is om zonder kinderen te zitten. Karin en Ruud geven ook toe aan hun 'zwakte' voor hun kinderen en hun familie. Maar die hangen toch ook niet voor de camera of ze misschien hun kinderen in de DBK mogen zien?! Anouk kreeg de sigaretten om nog even in het huis te blijven. Ik weet zeker dat Bart niet dezelfde ruil wil maken.

-------

pi_231319
quote:
op 12-14-1999 om 03:25 PM schreef Jumparound het volgende:
We hadden 5(!) pakjes afgegeven voor die
"arme" jongen,

Wie zijn 'we', Dzjumparound?
en wanneer zijn deze 5 pakjes afgegeven?
quote:

en wat krijgt hij?

Geen idee eigenlijk.

ehm ... Pizza.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 14 december 1999 @ 16:05:00 #19
1660 amappa
is BB a young one?
pi_231320
Volgens mij moeten we Bart een beetje anders bekijken. Bart heeft het op het moment niet naar zijn zin in het BB-huis en maakt daardoor van een mug een olifant. Die mug is in dit geval gewoon een sigaret.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_231321
Voor de camera hangen kan heel leuk zijn, als de cameravrouw/man af en toe ja of nee knikt met de camera op jou vragen.
Bart communiceert al heel lang op deze wijze met de cameramensen en heeft misschien met sommige van hen wel een soort van 'band' opgebouwd.
Door nu helemaal niet met de camera te reageren op zijn vragen lijkt het net of Bart een beetje aan het doordraaien is in het huis.Ik ben weer helemaal 'gerust gesteld' nu Bart weer mag roken van de programmamakers.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)

pi_231322
En Willem is verslaafd aan koken (kon Anouk gewoon niet met rust laten) en Ruud aan sex (kan nergens anders over praten) en Karin aan de berichten van haar familie (smeekte van de week om post) en Bartje aan sigaretten.
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  dinsdag 14 december 1999 @ 16:23:00 #22
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_231323
quote:
op 12-14-1999 om 03:29 PM schreef NERO het volgende:
(...)
Feit blijft dat Bart zich opstelt als een kruiperige junk die zijn heroineverslaving niet de baas kan. Je kunt jezelf er toch wel toe zetten gewoon die laatste weekjes even niet te roken? (...)

Nero, ik neem aan dat jij geen roker bent. Ik neem ook aan dat je nooit een roker bent geweest. Als een van beide bovenstaande beweringen niet waar is, zou je nooit zo'n domme opmerking kunnen maken. Ik rook al zo'n jaar of tien. Daar ben ik niet trots op (mensen, begin er nooit aan). Als roker (als een schoorsteen: niet zo hoog, wel zo veel) weet ik hoe moeilijk het is om af te kikken. Ik heb het al een aantal keer, zonder succes, geprobeerd. Gewoon even een paar weekjes niet roken is voor een verstokte roker ondoenlijk. En ja, het is inderdaad meer een geestelijke dan een lichamelijke verslaving, maar dat neemt niet weg dat het een verslaving is!
Net als bij alle verslavingen is het voor de verslaafde dus erg moeilijk om er vanaf te komen. Of het nu een lichamelijke verslaving is zoals harddrugs en drank of dat het een geestelijke verslaving is als roken en gokken, dat maakt dus niet uit.
Een gokker krijgt het ook niet zomaar voor elkaar om gewoon even een paar weken niet te gokken. Dat is nu precies het vervelende van een verslaving.
Als je dat concept niet doorhebt, is het inderdaad net alsof je als een idioot loopt te bedelen. Sorry, voor het geval ik iemand beledig met mijn woordkeus.

Op donderdag 9 september 2004 14:04 schreef Duderinnetje het volgende:
Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 14 december 1999 @ 16:28:00 #23
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_231324
quote:
op 12-14-1999 om 03:29 PM schreef NERO het volgende:
(...)
Feit blijft dat Bart zich opstelt als een kruiperige junk die zijn heroineverslaving niet de baas kan. Je kunt jezelf er toch wel toe zetten gewoon die laatste weekjes even niet te roken? (...)

Nero, ik neem aan dat jij geen roker bent. Ik neem ook aan dat je nooit een roker bent geweest. Als een van beide bovenstaande beweringen niet waar is, zou je nooit zo'n domme opmerking kunnen maken. Ik rook al zo'n jaar of tien. Daar ben ik niet trots op (mensen, begin er nooit aan). Als roker (als een schoorsteen: niet zo hoog, wel zo veel) weet ik hoe moeilijk het is om af te kikken. Ik heb het al een aantal keer, zonder succes, geprobeerd. Gewoon even een paar weekjes niet roken is voor een verstokte roker ondoenlijk. En ja, het is inderdaad meer een geestelijke dan een lichamelijke verslaving, maar dat neemt niet weg dat het een verslaving is!
Net als bij alle verslavingen is het voor de verslaafde dus erg moeilijk om er vanaf te komen. Of het nu een lichamelijke verslaving is zoals harddrugs en drank of dat het een geestelijke verslaving is als roken en gokken, dat maakt dus niet uit.
Een gokker krijgt het ook niet zomaar voor elkaar om gewoon even een paar weken niet te gokken. Dat is nu precies het vervelende van een verslaving.
Als je dat concept niet doorhebt, is het inderdaad net alsof je als een idioot loopt te bedelen. Sorry, voor het geval ik iemand beledig met mijn woordkeus.

Bert, ik kan over jou maar een ding zeggen: ik hou nu al van je. Ik weet niet wat het is. Jij roept dat gewoon op bij mensen.
  dinsdag 14 december 1999 @ 16:30:00 #24
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_231325
Bart heeft geen karakter, wat een onzin. Bart heeft juist een heel strek karakter, weet iemand nog dat Anouk mocht ruilen met Bart als zij niet weggestemd zou worden? Bart heeft toen heel duidelijk gezegd dat hij zelf zou gaan als die eer hem te beurt zou vallen. En kom nou niet aan met het feit dat hij ook zei dat hij met Sabine mee zou gaan want dat was een emotionele uitlating en geen overdachte opmering. Dus om het nog eens duidelijk te maken.BART HEEFT WEL KARAKTER.
  dinsdag 14 december 1999 @ 16:33:00 #25
306 Maurisico
niet bij te benen!
pi_231326
[quote]op 12-14-1999 om 03:26 PM schreef Moor het volgende:
Dank voor het compliment, Maurisico, want wij allemaal hier geven ook dagelijks toe aan onze 'zwakten', en dit voor de ogen van toch ettelijke lezers: Goh wat zijn wij sterk !

Vind je dat nou niet wat overdreven ?

quote]
euhhh... Moor, mijn opmerking was meer bedoeld als tegenhanger voor de stelling van Nero. Is al vaker gezegd, neem aub niet alles even serieus, maar ik zal de volgende keer een smiley gebruiken, oke?

Laat ik hen even nuanceren; Bart heeft zin in sigaretten, en daar vraagt hij om. Prima toch. Het feit dat hij dit doet terwijl hij ze eerst heeft afgezworen, is niet sterk van hemzelf, maar geeft wel aan dat hij zich niets aantrekt van zijn directe ( bewoners) en zijn indirecte omgeving ( kijkers). En dat vind ik dan wel karakter! Bart = Bart met zijn zwakke en sterke momenten. Prima toch?

Voor al uw nieuwe en ouwe nieuws
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 1999 @ 17:22:00 #26
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_231327
quote:
op 12-14-1999 om 04:23 PM schreef Bertje het volgende:
<snip>
En ja, het is inderdaad meer een geestelijke dan een lichamelijke verslaving, maar dat neemt niet weg dat het een verslaving is!
<snip>

Bertje, roken is echter wel degelijk een lichamelijke verslaving, daarom is het ook zo moeilijk om er vanaf te komen.
Voor zover ik weet is Nicotine een eiwit wat het natuurlijke eiwit om je zenuwen vervangt.Daar zit een soort schacht omheen.
Als je afkikt (daar is meer tijd voor nodig dan Bart niet gerookt heeft, dus tot nu toe is het psychies) verdwijnt dat eiwit waardoor je zenuwen extra prikkelbaar worden.

Stoppen kost moeite en Bart ziet niet in waarom hij die moeite zou gaan doen omdat het gewoon zijn keus niet is geweest.

The future is after you
pi_231328
quote:
op 12-14-1999 om 02:54 PM schreef NERO het volgende:
Herinneren jullie je Bart z'n "laatste shagie" nog? Maar dat Bart vervolgens een tijd later als een gefrustreerde junk om sigaretten gaat bedelen bij Big Brother vind ik echt een gebrek aan karakter!

Hé Nero, jij bent zeker een niet-roker?! Nou, wij willen jou wel eens vertellen wat WIJ hadden gedaan, als we in de schoenen van Bart hadden gestaan: wij hadden al die camera's uit de muren gerukt, om te beginnen, en daarna waren we overgegaan tot het lijfelijk bedreigen van de redacteuren: NU peuken, NU, en anders (... sorry, we steken er nog even eentje op...) en anders beuken we straks net zo lang met onze koppen tegen die bordkartonnen wandjes tot ze splijten en de hele tent in elkaar stort. Dát hadden wij dus gedaan, als ze ons zonder sigaretten hadden laten kreperen.
Het erge is namelijk níet het stoppen met roken op zich (is ons ook wel eens gelukt, twee uur), maar het gedwongen stoppen, omdat Big Brother het zegt. Daar zouden wij ook tegen in opstand komen. Wij maken zelf wel uit of we stoppen, en wanneer.

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 14 december 1999 @ 18:18:00 #28
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_231329
Hoi Nero, Otaku-san & 2sisters,
Het moet me van het hart (Ik,vanaf mijn veertiende verstokt roker & regelmatig blowend--Nu de middelbare leeftijd naderend)
dat het me niet eens zo was opgevallen dat ons aller melkmuiltje Bart ook nog eens noodgedwongen (???????) gestopt is met roken.
Een verklaring voor die hevige nawee van puberteit ? De biochemische verklaring die Otaku-sama geeft intrigeert.Hij is noodgedwongen al gedepriveerd van Ongedwongen sex (de testosteron is af en toe in de huiskamer te ruiken bij de avonduitzending), raakt hij ook nog de kunstmatige eiwitschachten waarvan de nicotine hem voorzag,kwijt. Als dit medisch en wetenschappelijk aangetoond kan worden,en als blijkt dat B. Levenslang met kale zenuwschachten door het leven moet,zou ik, als ik B. was en hij krijgt niet te roken van
Veronica, een schadeclaim van minstens een miljoen bij V. aan de broek doen.
Daarom stop ik ook niet met roken, ik wil geen kale schachten.Heb ook niet, zoals B., aan iemand iets te claimen..
Maar toch, die ontblote zenuwen,prikkelbaarheid etc, en zich bij de nominatie zo de vinketering schrikken dat hij ter plekke een hartslag van 150 krijgt ?
Het geeft te denken...Otaku-sama,weet U hier nog meer over ? Over die schachten en eiwitten en zo ? Stel het op prijs als U, of iemand anders reageert.
Ik steek er nog een op.
Beter geen karakter dan kale schachten.
torn between 2 worlds...
  † In Memoriam † dinsdag 14 december 1999 @ 18:35:00 #29
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_231330
quote:
op 12-14-1999 om 06:18 PM schreef rosebud51 het volgende:
Hoi Nero, Otaku-san & 2sisters,
Het moet me van het hart (Ik,vanaf mijn veertiende verstokt roker & regelmatig blowend--Nu de middelbare leeftijd naderend)
dat het me niet eens zo was opgevallen dat ons aller melkmuiltje Bart ook nog eens noodgedwongen (???????) gestopt is met roken.
Een verklaring voor die hevige nawee van puberteit ? De biochemische verklaring die Otaku-sama geeft intrigeert.Hij is noodgedwongen al gedepriveerd van Ongedwongen sex (de testosteron is af en toe in de huiskamer te ruiken bij de avonduitzending), raakt hij ook nog de kunstmatige eiwitschachten waarvan de nicotine hem voorzag,kwijt. Als dit medisch en wetenschappelijk aangetoond kan worden,en als blijkt dat B. Levenslang met kale zenuwschachten door het leven moet,zou ik, als ik B. was en hij krijgt niet te roken van
Veronica, een schadeclaim van minstens een miljoen bij V. aan de broek doen.
Daarom stop ik ook niet met roken, ik wil geen kale schachten.Heb ook niet, zoals B., aan iemand iets te claimen..
Maar toch, die ontblote zenuwen,prikkelbaarheid etc, en zich bij de nominatie zo de vinketering schrikken dat hij ter plekke een hartslag van 150 krijgt ?
Het geeft te denken...Otaku-sama,weet U hier nog meer over ? Over die schachten en eiwitten en zo ? Stel het op prijs als U, of iemand anders reageert.
Ik steek er nog een op.
Beter geen karakter dan kale schachten.

Als er ergens een artikeltje staat over dit en andere interessantigheden dan kan ik het laten het ook te lezen, vandaar dat ik over veel dingen me herinner dat ik er over gelezen heb maar me details niet meer kan herinneren. Dat van die schachten klopt, de nicotine wordt afgebroken en geleidelijk weer vervangen door de normale lichaamseigen eiwitten. Het is dus maar iets tijdelijks en geen reden voor miljoenen claims. die zijn voor je nabestaanden.
Trouwens je kennis van Japanse beleefdheden is erg goed , ben zeer vereert.

Greetz

The future is after you
pi_231331
Bart's gedrag heeft niks te maken met een gebrek aan nicotine. Hij begint steeds meer zichzelf te zijn:
irritant, kinderachtig, zelfvoldaan en met een eeegoooooooooooooooooooooo zooooo groot.
Zijn therapie tegen roken: met een handdoek over je kop op je knieen een plant door de kamer duwen, heeft niet geholpen.
Was ook niet zijn bedoeling.
HET IS EEN SCHREEUW OM AANDACHT:
Lieve kijkers: kijk mij toch eens leuk zijn!!!
Stem op mij en ik breng nog meer clownesk gedrag in uw huiskamer. Lache. (NOT).

Gemel.

dinsdag 14 december 1999 @ 20:03:00 #31
1201 tina
Fok!Member
pi_231332
Hallo
Als BB niet zo dom was geweest om Anouk die sloffen te geven had Bart waarschijnlijk op een hele andere manier omgegaan met dit stoppen met roken. Verder ben ook ik kortgenoeg afgekickt om te weten dat stoppen moeilijk is.
Hoe MOEILIJK dit is onder de omstandigheden waar Bart nu in zit dat willen WIJ volgens mij NIET eens WETEN.

Greetz Tina

pi_231333
Maar waarom moet hij dan juist zoveel show maken van het feit dat ie iets mist? Het oude zinnetje voor het programma past hier dan bij: "Hij heeft er toch zelf voor gekozen?"
-------

pi_231334

En waarom zou ie niet? Zoveel sensationeels gebeurt er verder niet.

Wat zijn we toch altijd streng zodra het andermans tekortkomingen betreft, niet te kort!

Jusqu'ici tout va bien...
pi_231335
Dus het feit dat er niets spannends gebeurt betekend dat hij zich aan kan gaan stellen? Lijkt me niet.
-------

dinsdag 14 december 1999 @ 22:14:00 #35
1070 doosje1
praatjes vullen geen gaatjes
pi_231336
Het is gewoon een heerlijk ondeugend joch zoals hij met die grote bruine ogen stond te bedelen om sigaretten Als ik achter die camera had gezeten had hij op dat moment net zoveel sigaretten gekregen als hij wilde hebben met een lekkere knuffel als toegift
Wie niet waagt blijft maagd

pi_231337
Bart kiest iets, zijn nicotineverslaving, en doet precies wat de bedoeling is. Hij doet leuk voor de camera. Prima och. Geef hem meteen wat te smoren voor de moeite.

Ik heb net twee topics aan elkaar geknoopt, mag dat?

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

dinsdag 14 december 1999 @ 23:26:00 #37
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_231338
twee topics aan elkaar geknoopt hmmmmm.... bedoel je daarmee het feit dat het al dan niet karakterloos zijn van Bart Back to basic is of juist niet.....ik snap het ff niet JB
gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  woensdag 15 december 1999 @ 00:07:00 #38
2118 rosebud51
niet goed en ook niet gek.....
pi_231339
Gegroet Otaku-sama, Bedankt voor uw reactie.Toch wel een beetje gerustgesteld t.a'v. die eiwitten en die schachten.Misschien vindt het geheime plan :"stoppen op 1-1-2000" toch nog doorgang. Jammer voor Bart dat er dus op die manier niets te halen valt bij V. Misschien is "geleden psychische schade" een grond ?
Waarschijnlijk geen miljoen waard, maar dan toch dicht bij het bedrag van de hoofdprijs?
Als ik daar zat en toch weinig mentaal aan mijn kop had,zo boos als B. wasop het willekeurige tabakverstrekkingsbeleid van V,
zou ik alle scenario's de revue laten passeren hoe ik Veronica poen uit de zak zou kunnen kloppen. BART RETALLIATES !
Overigens nogmaals "Domo Arigato" voor de info.
torn between 2 worlds...
pi_231340
Waarschijnlijk, dat hier een oud ned. spreekwoord zeer van toepassing is :

Een tevreden roker, is geen onruststoker.

groetjes eli

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
  woensdag 15 december 1999 @ 03:40:00 #40
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_231341
Ik vraag me af wat er nog te discussieren valt over Young One epigoon bart. Als hij zou hebben weerstaan aan zijn nicotinegebrek, ontstaan door verbrassing, zou hij met recht karakter en doorzettingsvermogen tonen. Nu hij bedelt en smeekt wordt dit door de Bart fans bestempeld als getuigend van karakter, omdat hij toegeeft aan zijn zwaktes...
Dat laatste valt toch absoluut niet te rijmen?
  woensdag 15 december 1999 @ 04:21:00 #41
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_231342
quote:
op 12-14-1999 om 03:47 PM schreef Jessicaa het volgende:
[quote]op 12-14-1999 om 03:29 PM schreef NERO het volgende:

Maar wat een ontzettend debiele wijze is is mij een raadsel

Nou, ik wil wel een gooi doen. Een ontzettend debiele wijze, is iemand, die niet als intellectueel is aan te merken, maar desondanks strooit met wc-tegeltjes wijsheden. Kortom, RUUD! Nero is dus duidelijk een beetje in de war geraakt, en begint nu namen van bewoners te verwisselen. Duidelijk? Mooi!

Life is what you make it.
pi_231343
Perico, ben je van tactiek veranderd.
Ik mis je felle verdediging van Willem, en bemerk de aanval op Bart.( geintje )

Was jij dat trouwens vanavond op chez.com?
Zo ja dan viel het me tegen dat je de uitdaging van Robbit niet aannam.

Nou ja, je kunt niet alles hebben.
groetjes eli.

Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
pi_231344
quote:
op 12-14-1999 om 05:35 PM schreef The Two Sisters het volgende:
Hé Nero, jij bent zeker een niet-roker?! Nou, wij willen jou wel eens vertellen wat WIJ hadden gedaan, als we in de schoenen van Bart hadden gestaan: wij hadden al die camera's uit de muren gerukt, om te beginnen, en daarna waren we overgegaan tot het lijfelijk bedreigen van de redacteuren: NU peuken, NU, en anders (... sorry, we steken er nog even eentje op...) en anders beuken we straks net zo lang met onze koppen tegen die bordkartonnen wandjes tot ze splijten en de hele tent in elkaar stort. Dát hadden wij dus gedaan, als ze ons zonder sigaretten hadden laten kreperen.
Het erge is namelijk níet het stoppen met roken op zich (is ons ook wel eens gelukt, twee uur), maar het gedwongen stoppen, omdat Big Brother het zegt. Daar zouden wij ook tegen in opstand komen. Wij maken zelf wel uit of we stoppen, en wanneer.

Ha 2 zussen,

ik ben weliswaar niet-roker maar begrijp wel hoe moeilijk het is om eraf te komen. Heb het verscheidenme mensne zien proberen.
Het is alleen niet Big Brother die zegt dat Bart moet stoppen met roken. De jongen heeft zelf zijn rokertjes mee naar binnen mogen nemen, en is er blijkbaar sneller doorheen dan gedacht of hij heeft zelf de fout gemaakt door niet genoeg mee te nemn. Van te voren waren hem de spelregels bekend, dus dit had hij zelf kunnne inschatten.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_231345
quote:
op 12-15-1999 om 04:38 AM schreef eli het volgende:
Perico, ben je van tactiek veranderd.
Ik mis je felle verdediging van Willem, en bemerk de aanval op Bart.( geintje )

Volgens mij viel Perico bart niet eens aan, behalve dan dat hij bedelt en smeekt om sigaretten wat hij mijns inziens ook doet, maar viel hij juist de Bart fans die dit bedelen en smeken beschouwen als zijnde karakter hebben. Lijkt me wel wat vreemd, want dan heeft iedereen in elke situatie karakter. Als je op dieet bent toon je toch ook geen karakter door een taart op te eten, omdat je daar behoefte aan hebt.
Bart heeft het gewoon moeilijk en wil erg graag wat sigaretten, en hem maakt het geen flikker uit hoe hij eraan komt en nog minder wat wij daarvan vinden.

Voor de eiwit/schachten discussie. Het wordt steeds bekender dat de sigarettenindustrie vele verslavende stoffen (maar dan in minieme hoeveelheden) aan hun sigaretten toevoegen met als bedoeling om rokers juist zo verslaafd mogelijk te krijgen. Dus het is niet alleen de nicotine die het hem doet.

et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_231346

Het blijft mij verbazen dat er zoveel mensen in staat zijn om andere tot op het bot te kunnen beoordelen. Daarbij getuigt van grote professie om dit via Internet beelden of TV te doen. Ik laat nog buiten beschouwing dat de beoordeelde groep BB bewoners niet in hun eigen vertrouwde leef omgeving verblijven. Deze handicap is voor de kenners kennelijk onbelangrijk of doet niet terzake. Hulde voor deze kennis, hulde.

woensdag 15 december 1999 @ 11:43:00 #46
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231347
Ik ben nu precies 1 maand geleden gestopt met roken, na bijna 15 jaar en samen met drie anderen waarvan er 1 afgelopen weekend weer is begonnen.
Dat vind ik zwak ja. Net zo zwak als een Bart die gewoon weer rookt na een paar stopweken. Zonde toch? Maar then again, het is zijn lijf, het zijn zijn longen dus als hij niet wil stoppen, dan toch niet?!

Al dat gelul hier over o oh oh het is zo moeilijk en toon begrip, sorry maar nee.
Het is NIET moelijk, als je maar WIL.

En hij wil niet. Dus.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  woensdag 15 december 1999 @ 11:46:00 #47
1155 Bertje
-=Enge Buur=-
pi_231348
Hebben jullie de uitzending van gisteravond gezien? Onverstelbaar hoe hij in de hoek werd gezet door dat voice-over wijf.
Bart moet doen als Anouk: Dreigen om weg te gaan. V raakt dan in paniek (scheelt ze een hoop inkomsten omdat de volgende nominatie ronde niet doorgaat) en geeft hem alles wat 'ie maar wilt...
pi_231349
Hey Badgirl, long time no see, zoals het cliche luidt. Ben het met je knorrige opmerkingen over stoppen met roken niet eens; last van ontwenningsverschijnselen?
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_231350

Quote Maurisico:
"Bart geeft toe aan zijn zwakte, dat IS karakter. Hij weet dat hij toegeeft voor de ogen van miljoenen Nederlanders! Goh, wat is die jongen sterk. Krijg met de dag meer
bewondering voor zijn daden."

"euhhh... Moor, mijn opmerking was meer bedoeld als tegenhanger voor de stelling van Nero. Is al vaker gezegd, neem aub niet alles even serieus, maar ik zal de volgende keer een smiley gebruiken, oke?
Unquote.

Grappig, hoe cynisme en ironie vaak totaal niet overkomen op het Forum, en soms een eigen leven gaan leiden zonder de bedoeling van de oorspronkelijke schrijver. Misschien weer een ideetje voor de smiley-ontwerpers ?

pi_231351
Ha die Badgirl, wat ben je fel meid.
Heb je ontwenningsverschijnselen?
Ik ben online
  woensdag 15 december 1999 @ 12:08:00 #51
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231352
Hee Pyl & Hawk,
ik was jarig dus een paar dagen vrij dus niet hier (maar vier dagen hoor;-), maar ik knorrig? ik vond het wel meevallen. onwenningsverschijnselen? echt niet, heb zelfs spijt dat ik niet veel eerder ben gestopt.

Maarre, ik ben geen Bartfan maar vind dat geen reden om hem als zwak te beschouwen. hij zou zwak zijn als ie echt wil stoppen en weer begint maar hij heeft geen een keer aangegeven te willen stoppen dus is ie in mijn ogen niet zwak.

Is dat knorrig????
Nou dan.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_231353
quote:
op 12-15-1999 om 12:08 PM schreef BadGirl het volgende:
Hee Pyl & Hawk,
ik was jarig dus een paar dagen vrij dus niet hier (maar vier dagen hoor;-), maar ik knorrig? ik vond het wel meevallen. onwenningsverschijnselen? echt niet, heb zelfs spijt dat ik niet veel eerder ben gestopt.

Maarre, ik ben geen Bartfan maar vind dat geen reden om hem als zwak te beschouwen. hij zou zwak zijn als ie echt wil stoppen en weer begint maar hij heeft geen een keer aangegeven te willen stoppen dus is ie in mijn ogen niet zwak.

Is dat knorrig????
Nou dan.

Nu moet ik je, na je te hebben gefeliciteerd met je verjaardag, toch even corrigeren, Badgirl. Bart heeft wel degelijk 'en plein public' te kennen gegeven te stoppen met roken. Nu blijkt dat hij dat niet volhoudt. Volgens jou zou hij dan 'zwak' zijn, volgens anderen zou hij daarmee bewijzen 'geen karakter' te hebben. M.i. is dit een non-issue. Niet kunnen stoppen met roken zegt toch helemaal niets over iemands karakter? Blijft staan dat wel kunnen stoppen met roken bewonderenswaardig is. Dus nu heb ik alweer een reden om je te bewonderen

[Dit bericht is gewijzigd door pyl (Datum 15 December 1999).]

Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_231354
quote:
op 12-15-1999 om 12:08 PM schreef BadGirl het volgende:
Hee Pyl & Hawk,

Is dat knorrig????
Nou dan.

Badgirl ik heb respect voor je mij lukt het nog steeds niet om te stoppen, en ik wil echt wel, maar ik wordt zeer onhebbelijk voor mijn direkte omgeving.

Ik ben online
  woensdag 15 december 1999 @ 12:25:00 #54
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_231355
Oh hij had het wel gezegd? Nou, foutje dan, ik vind hem zwak. Neehoor, iedereen moet zelf lekker weten wat ie doet. Ik heb er geen moeite mee en vind het zelfs smerig worden (had ik nooit gedacht) maar dat neemt niet weg dat anderen het er wel moeilijk mee hebben.

En bedankt voor je felicitatie

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')