Zo zit het leven wel in elkaar ja.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:32 schreef denthemen het volgende:
Jammer dat ie te lang is als onderschrift! En morgen? Dan ga je een wereldreis maken en dan kom je woensdag terug omdat je toch piraat wilt worden?
je bent iig mijn fok held! Vandaag dan, misschien morgen iemand andersquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:33 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Zo zit het leven wel in elkaar ja.
Leef van dag tot dag.
ssssssstquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:37 schreef denthemen het volgende:
Jij bent het toch geworden Toma?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zie jij al witte rook robbie?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zeg, moet de Paus gekozen worden ofzoKom op het is maar moderator op een forumpje...
Zecht...quote:Op maandag 5 januari 2009 19:59 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik weet wel wie de mods zijn hoor.
ALleen Vermonsake is recentelijk van VBL afgehaald door de FA's.
Dat kon ik toch niet weten?
Ik ben een voorbeeldige user die nooit in conclaaf is geweest met de VBL mods.
Dat jij ze allemaal uit je hooft kent zecht meer over dat jij vaak de stoute jongen van VBL ben en met ze te maken had.
En als de Paus gekozen wordt verwacht je wel zo'n reeks?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Kut zeg, moet de Paus gekozen worden ofzoKom op het is maar moderator op een forumpje...
Net koffiepauze gehad.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 09:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Nou vooruit, pak er dan nog maar een.
Je hebt daarna wel even een half uurtje pauze genomen om bij te komen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:25 schreef pfaf het volgende:
Gisteren heb ik een keer Wiener Melange gehaald. Omdat het kan.
Ben je jarig?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef RayMania het volgende:
Ik heb net vier taarten getrakteerd. Omdat het kan.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:28 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik heb net FIFA gespeeld. Omdat het kan.
Nee.quote:
We wachten tot hij/zij online is. Wat ga jij zaterdag doen?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
schiet dan maar eens op met die nieuwe mod.
Sorry, vanavond ga ik daar weer mee verder. Nu ben ik keihard aan het werk.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:31 schreef toma het volgende:
[..]
schiet dan maar eens op met die nieuwe mod.
ik merk het.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, vanavond ga ik daar weer mee verder. Nu ben ik keihard aan het werk.
Vast.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Sorry, vanavond ga ik daar weer mee verder. Nu ben ik keihard aan het werk.
Goed idee!quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zullen we samen gaan modden, pfap?
12:00 lunchpauze, dus ik besteed mijn tijd nu nuttig.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:33 schreef pfaf het volgende:
[..]
Vast.
Ik wil het desnoods wel even regelen.
Ik heb al mijn sites nu weer gehad. Ben bij voor het nieuws. Marktplaats afgespeurd en heb mijn tax patiƫnce ook gehad. Tijd om nog even wat te doen voor de lunch begint.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:27 schreef toma het volgende:
[..]
Je hebt daarna wel even een half uurtje pauze genomen om bij te komen?
Die gebruik ik alleen nog maar voor onzin en bagger, ik weet niet of ‘ze’ daar aan willen beginnen...quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:37 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zjroentje kan toch?
Zal ik 'm geven?quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:35 schreef pfaf het volgende:
[..]
Oh nee, daar ben ik het wachtwoord van kwijt...
op nieuwjaarsdag van 05.00 tot 11.00 ben jij aan de beurt.quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:40 schreef Prosac het volgende:
ja! De gast-mod. Elke dag een ander. Via een loting te bepalen.
quote:Op dinsdag 6 januari 2009 11:41 schreef toma het volgende:
[..]
op nieuwjaarsdag van 05.00 tot 11.00 ben jij aan de beurt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |