abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 19:22:13 #1
78918 SeLang
Black swans matter
pi_64698747
Over 3 weken ga ik maand op vakantie naar Azie om geld uit te geven en de economie te stimuleren, maar ik heb urgent een bailout nodig en een stimuleringspakket

In de UK hebben ze de bankrente fors verlaagd en Europa zal wel snel volgen, dus is mijn inkomen (en dat van miljarden anderen) drastisch verlaagd . Hoe kan ik nu de economie stimuleren? Ze moeten de rente juist verhogen!

Obama achtige maatregelen zoals belasting verlagen daar heb ik niets aan want ik betaal geen belasting. Dus mijn voorstel is dat ik gewoon geld op mijn rekening krijg gestort zonder fratsen. Ik beloof dat ik dan direct de economie ga stimuleren.

Dus, als de regering en de ECB/ BOE meelezen: aub rente verhogen! Het rekeningnummer om het stimuleringspakket op te storten is al bekend bij de belastingdienst.

P.s. Het geld moet voor 25 januari op mijn rekening staan !
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 5 januari 2009 @ 19:25:18 #2
106302 mustisuc
ŻŻŻŻŻŻŻŻŻŻ
pi_64698926
Ik wens je succes.
  maandag 5 januari 2009 @ 19:26:45 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_64699010
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_64699154
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef SeLang het volgende:
Over 3 weken ga ik maand op vakantie naar Azie om geld uit te geven en de economie te stimuleren, maar ik heb urgent een bailout nodig en een stimuleringspakket

In de UK hebben ze de bankrente fors verlaagd en Europa zal wel snel volgen, dus is mijn inkomen (en dat van miljarden anderen) drastisch verlaagd . Hoe kan ik nu de economie stimuleren? Ze moeten de rente juist verhogen!

Obama achtige maatregelen zoals belasting verlagen daar heb ik niets aan want ik betaal geen belasting. Dus mijn voorstel is dat ik gewoon geld op mijn rekening krijg gestort zonder fratsen. Ik beloof dat ik dan direct de economie ga stimuleren.

Dus, als de regering en de ECB/ BOE meelezen: aub rente verhogen! Het rekeningnummer om het stimuleringspakket op te storten is al bekend bij de belastingdienst.

P.s. Het geld moet voor 25 januari op mijn rekening staan !
je vraagt om een bailout? 25% van je Portefeuillewaarde
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_64700250
En donderdag gaat de BoE weer verlagen . Het leven is zwaar als rentenier zijnde. Maar je hebt vast een vermogen in staatsobligaties gestopt, dus als je van die koerswinst even wat winst neemt, kun je precies je eigen stimuleringspakket in elkaar zetten
Abre los ojos
  maandag 5 januari 2009 @ 19:55:30 #6
37431 Lemmeb
accountabilabuddiable
pi_64700332
Ga maar werken met je donder!
Money is short, times are hard, here's my fucking business card!
"I never let my schooling interfere with my education." — Mark Twain
pi_64701543
quote:
Op maandag 5 januari 2009 19:22 schreef SeLang het volgende:
Obama achtige maatregelen zoals belasting verlagen daar heb ik niets aan want ik betaal geen belasting.
Ain't nothing to it but to do it.
Greece
  Redactie Frontpage maandag 5 januari 2009 @ 20:41:55 #8
145738 superworm
is erbij
pi_64702864
Heb je geen spaarpot?
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_64714959
Inkomen? Man, met je riante spaarpot lig je daar de hele dag vanuit je bed door het raam naar Engelse meiden op straat te turen. Die hebben uiteraard vanwege het kredietcrisis slechts een strakke trainingsbroek en diepgesneden topje aan.

Ik zou het wel weten als ik in je plaats zat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')