Die Caprice blijft een lekker wijf hequote:
Kopen, kopen, kopen. Ze denken dat het hun recht is. En dat terwijl hun baas de met de kerstdagen in alle rust hun ontslagbrief opsteltquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:07 schreef StockPro het volgende:
...
En verwonderd kijk ik naar het mensenmassa in warenhuizen, die nauwelijks bewust zijn wat voor apocalypse er heerst op de financiėle markten..
\quote:Op zondag 21 december 2008 10:16 schreef SeLang het volgende:
... je een nieuwsbericht ziet: "Fors meer troepen VS in Afghanistan"
... maar je leest: "Fortis meer troepen VS in Afghanistan"
Voor niets op de link geklikt
Misschien zijn ze wel erg verstandig. Als er straks geen banken meer zijn dan heb je meer aan goederen. Zo denk ik dan momenteel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef droom_econoom7 het volgende:
[..]
Kopen, kopen, kopen. Ze denken dat het hun recht is. En dat terwijl hun baas de met de kerstdagen in alle rust hun ontslagbrief opstelt![]()
Damn, als dat alle kleding is die ze nog kan betalen heeft ze er behoorlijk last vanquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 02:50 schreef Drugshond het volgende:
Als je lege bierkratten als onderpand gaat beschouwen voor een nieuwe belegging in de supermarkt.
Dude, you need help.quote:Op maandag 29 december 2008 03:39 schreef StockPro het volgende:
Bij dit topic Goldman Sachs Group - Buy Buy waren de aandelen het eerste waar ik naar keek, ipv de tieten van dat wijf. How sad..
Ik ook. Serieus.quote:Op maandag 29 december 2008 03:39 schreef StockPro het volgende:
Bij dit topic Goldman Sachs Group - Buy Buy waren de aandelen het eerste waar ik naar keek, ipv de tieten van dat wijf. How sad..
quote:Op maandag 29 december 2008 23:03 schreef DIGGER het volgende:
Als je de tijd dat de DOW opent verwart met de tijd dat je kids uit school gehaald moeten worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |