Mr. Civic!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef webspider het volgende:
Hallo!
Ik ben geen single maar kom hier wel meeposten.
Dan stel ik Mick o'connell's voorquote:Op maandag 5 januari 2009 18:55 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Alles beter dan Cultuurhuis Bosch in Arnhem.
Stairway is makkelijk bereikbaar en zulks. Eigenlijk zou het de FOK!kroeg moeten gaan heten.
Hey! Jullie hebben je eigen kliek!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef webspider het volgende:
Hallo!
Ik ben geen single maar kom hier wel meeposten.
Ik wilde ontopic blijvenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ado jij kent iedereen hier toch al.
als je alcohol nodig hebt om te praten is het ook wel heel erg ...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben ze alcohol voor uitgevonden
Uhu.. tis al goedquote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Hey! Dat heeft Kuwaro in de vorige gedaan, ik heb alleen geknipt en geplakt
Ja, maar uiteindelijk zijn alleen Enter en Berenanus van bil gegaan en dat was ook omdat Enter apelazarus was.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de ONZmeets was dat heel gezellig.
Dan was hij vast ernstig ziekquote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik neem het Q. dan ook nog steeds kwalijk dat hij niet eens een biertje met me wilde drinken op de meet.
Owja, dan word het misschien ook wat minder engquote:Op maandag 5 januari 2009 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben ze alcohol voor uitgevonden
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie... zijn... naar... de... Stairway... geweest...
Dat verklaart een boel iig
Ok, vooruit danquote:
Je bedoelt vast wisselende contactenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
Hallo,
Ik ben single en wil hier nieuwe contacten opdoen, kan dat?
Dan zal 't aan de mensen liggenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Met de ONZmeets was dat heel gezellig.
Niet iedereen komt naar een meet om te neuken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar uiteindelijk zijn alleen Enter en Berenanus van bil gegaan en dat was ook omdat Enter apelazarus was.
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef JonKeL het volgende:
Owja, dan word het misschien ook wat minder eng
Wanneer gingen wij nou uh 'daten'quote:
Check mijn postgeschiedenis eens om te zien hoe vaak ik daar nog post?quote:
waarom? Alcohol ontspant, that's a factquote:Op maandag 5 januari 2009 18:58 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
als je alcohol nodig hebt om te praten is het ook wel heel erg ...
PB! Jij ook nog happy 2009 he.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens rijk ben koop ik dat pand direct.
dan blijf ik liever single,quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
waarom? Alcohol ontspant, that's a fact
Ik wil best een verbroederingsmeet, maar NIET in de Stairwayquote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens rijk ben koop ik dat pand direct.
nee hoor, hij bedoelt oude contacten...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Je bedoelt vast wisselende contacten
Oh ja. Ben je een overloper dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Check mijn postgeschiedenis eens om te zien hoe vaak ik daar nog post?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |