Tijdens een meet wel relaxed om de spanning wat te breken (of juist op te bouwenquote:
Ja, maar als we wéér bij fucking Stairway to heaven gaan zitten, verhoog je de kansen ook niet bepaald. Dus wat ik meer bedoel is ongedwongen meeten in een omgeving waar mensen je niet raar aankijken als je staat te zoenen met een leuke chick op de dansvloer.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeee nee nee nee, geen date-meet. Gewoon een meet. Gezellig beetje babbelen met mensen en just go with the flow. Er MOET niets gebeuren, maar als het wel gebeurt is dat mooi meegenomen
Of iedereen blijkt opeens zijn tong verloren te zijn in het echtquote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens en als ik kijk hoe hard die topics liepen, dan wordt het ook geen stille meet.
Zeg, ik kwam hier al toen jij nog in de luiers lag andersquote:
Idd, de locatie was niet superhandig, maar het was wel gezellig.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:51 schreef mrbox het volgende:
[..]
Meet is wel leuk alleen de vorige meet vond ik het wat minder dat je weinig met elkaar kon praten, ja oke wel schreeuwen
Dah was vroegah wel anders... what happended?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:49 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Probeer eerst maar eens een lokatie en een tijdstip te vinden die voor iedereen schikt... en mocht je die dan ooit eens vinden dan krijg je de helft of meer alsnog niet mee...
Ik kijk wel hoe jij en andere dansen.quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hmmm, then how about a Singles & R&P SC meet? Om eens goed te zien wie er nu achter de verschillende kliekjes zit? Verbroedering/zustering FTW!
Je kan ook een avond niet scoren he MLIquote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar als we wéér bij fucking Stairway to heaven gaan zitten, verhoog je de kansen ook niet bepaald. Dus wat ik meer bedoel is ongedwongen meeten in een omgeving waar mensen je niet raar aankijken als je staat te zoenen met een leuke chick op de dansvloer.
Nee Box.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:47 schreef mrbox het volgende:
"de singles reeks gaat over de dingen waar je tegenaanloopt of die je meemaakt als single zijnde.... hoi, tvp en lekker weer posts horen daar in principe niet bij daar is de R&P SC voor"
Jullie... zijn... naar... de... Stairway... geweest...quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, maar als we wéér bij fucking Stairway to heaven gaan zitten, verhoog je de kansen ook niet bepaald. Dus wat ik meer bedoel is ongedwongen meeten in een omgeving waar mensen je niet raar aankijken als je staat te zoenen met een leuke chick op de dansvloer.
Alles beter dan Cultuurhuis Bosch in Arnhem.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef MLI het volgende:
[..]
Daar hebben ze alcohol voor uitgevondenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Of iedereen blijkt opeens zijn tong verloren te zijn in het echt
quote:
Ben er 1x geweest.. maar dat was niet met mensen van R&Pquote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie... zijn... naar... de... Stairway... geweest...
Dat verklaart een boel iig
Het begon ooit eens met zoenen.... en ik eindig vast wel samenwonend met een vrouw....quote:Op maandag 5 januari 2009 18:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha misschien ooit
10% per jaar gaat ervanaf.. betekend dat je straks all-in vrouw bent he
Ado jij kent iedereen hier toch al.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef Adolecens het volgende:
Hallo,
Ik ben single en wil hier nieuwe contacten opdoen, kan dat?
Ik neem het Q. dan ook nog steeds kwalijk dat hij niet eens een biertje met me wilde drinken op de meet.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Daar hebben ze alcohol voor uitgevonden
Hey! Dat heeft Kuwaro in de vorige gedaan, ik heb alleen geknipt en geplaktquote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Het begon ooit eens met zoenen.... en ik eindig vast wel samenwonend met een vrouw....
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:54 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jullie... zijn... naar... de... Stairway... geweest...
Dat verklaart een boel iig
HEY! In Apeldoorn heb ik niemand gescoord! Alleen die ballon van die kerel zijn oor gebeten.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
Je kan ook een avond niet scoren he MLI![]()
Welkom niet-singlequote:Op maandag 5 januari 2009 18:56 schreef webspider het volgende:
Hallo!
Ik ben geen single maar kom hier wel meeposten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |