En nu zo assertief doen naar die deadbeat, good for nothing vriend van je!quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Boogschutter21 het volgende:
ja het is genoeg met deze KUT site ik ben er echt helemaal KLAAR mee
Wat een bengels hequote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Boogschutter21 het volgende:
Verspilde energie. Gaat niet gebeuren.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Boogschutter21 het volgende:
ja waamee moet ik allemaal schelden of er vanaf gehaald te worden?
Ik doe er alles voor!
Ik gaf je net de oplossing.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Boogschutter21 het volgende:
Ik doe er alles voor!
Wat is nou het grote probleem? Je staat anoniem hier op FOK! en als je deze site niet meer bezoekt zal je het topic nooit meer tegenkomen... Geef het een paar weken en iedereen is het vergeten.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:31 schreef Boogschutter21 het volgende:
Ik doe er alles voor!
Heb je dat wel vaker, dat je geobsedeerd raakt door dingen?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Boogschutter21 het volgende:
wel als er 300 reacties zijn toch?
waarom kan je je gebruikersnaam niet wijzigen?
er moet toch een manier zijn om hier vanaf te komen?
Computer uitzeten. Pffffquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Boogschutter21 het volgende:
anoniem?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:32 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat is nou het grote probleem? Je staat anoniem hier op FOK! en als je deze site niet meer bezoekt zal je het topic nooit meer tegenkomen... Geef het een paar weken en iedereen is het vergeten.
kanker wat een goeie grap joh..quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Heb je dat wel vaker, dat je geobsedeerd raakt door dingen?
Dat had je dan eerder moeten bedenken. Ben je nieuw op het internet ofzo?quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Boogschutter21 het volgende:
[..]
anoniem?
als bekende van mij het verhaal zouden lezen is het niet écht anoniem meer hé?!
dus vind ik dat je het gewoon moet kunnen weghalen
Gratis tip: Lees voortaan eerst de policy voordat je je op een voor jou onbekend forum registreert en een persoonlijk topic aanmaakt.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:33 schreef Boogschutter21 het volgende:
mailen naar forum@fok.nlquote:Op woensdag 18 februari 2009 15:29 schreef Boogschutter21 het volgende:
Denk voordat je doet.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:34 schreef Boogschutter21 het volgende:
[..]
anoniem?
als bekende van mij het verhaal zouden lezen is het niet écht anoniem meer hé?!
dus vind ik dat je het gewoon moet kunnen weghalen
Nou, ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt dat je het eigen heft niet meer in handen hebt, normaal kan je zelf alles wijzigen en weghalen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:35 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat had je dan eerder moeten bedenken. Ben je nieuw op het internet ofzo?
Volgens mij valt het met de herkenbaarheid wel mee, je staat niet met je echte naam in het topic, en je moet bedenken dat er duizenden topics zijn. Je vrienden zullen heus niet toevallig over dit topic struikelen over een paar jaar en dan jou daarin herkennen.quote:Op woensdag 18 februari 2009 15:39 schreef Boogschutter21 het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog nooit zoiets belachelijks meegemaakt dat je het eigen heft niet meer in handen hebt, normaal kan je zelf alles wijzigen en weghalen.
En als je het weghaalt zet één van die honden het gewoon net zo hard weer terug!
het is toch MIJN keuze om het weg te halen.
Ik kan me hier niet eens afmelden, wat is dat nou voor iets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |