Mensen die hun avatars gaan veranderen moete 25 eurootjes schuiven richting de Fok!-directie.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef Reki het volgende:
[..]
Identieke avatars zijn verwarrend he, dat is Meki nietNamen die op elkaar lijken ook
Dat ik een israel-fan ben daar schaam ik me niet voor, in tegenstelling tot de mensen die israel haten. Die wringen zich in de vreemdste bochten als je hun daarvan beschuldigt.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:41 schreef Meki het volgende:
Nee andersom ben ik ook blij dat jij hyprocriet bent en terreur steunt van Israel
eindelijk heb je dat na jaren van zwijgen toegegeven.!
Waarom ben jij zo'n fanatieke Israel aanhanger?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat ik een israel-fan ben daar schaam ik me niet voor, in tegenstelling tot de mensen die israel haten. Die wringen zich in de vreemdste bochten als je hun daarvan beschuldigt.
Ze kunnen ook zeggen: "vandaag geen nieuws uit Gaza, wel uit Darfur", als ze het nieuws toch niet op echtheid kunnen controleren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hoezo? En áls dat al zo is...ze kunnen niet veel meer aangezien ze het gebied niet in mogen.
Zo werkt nieuws niet. Dan kijkt niemand meer!quote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ze kunnen ook zeggen: "vandaag geen nieuws uit Gaza, wel uit Darfur", als ze het nieuws toch niet op echtheid kunnen controleren.
Ik heb nooit gezegd dat wat Hamas in die videobeelden doet goed is, ik heb alleen dit gezegd:quote:Op maandag 5 januari 2009 19:39 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Israël overtreedt ook regels, maar je wijst alleen maar met het vingertje naar Israël, terwijl Hamas net zo veel regels schendt.
De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet, zeggen we dan.
quote:Alhoewel het wel misbruik is van zoiets snap ik het wel een beetje.
Ik haat Israel alleen vanwege oorlog en kwaad en bloed en verderf die ze nu laten in Gaza.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Dat ik een israel-fan ben daar schaam ik me niet voor, in tegenstelling tot de mensen die israel haten. Die wringen zich in de vreemdste bochten als je hun daarvan beschuldigt.
Echt fanatiek pro-israel ben ik ook weer niet maar ik zie het liefst al die baardapen in het MO in de stront zakken. Verder kan ik 500 gram hash smokkelen in mijn voorhuid.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:44 schreef venomsnake het volgende:
Waarom ben jij zo'n fanatieke Israel aanhanger?
Door je geloof? Of ben je zelf Joods?
De libanezen hebben de laatste jaren meer palestijnen afgeslacht dan de israeliers mijn beste. Om nog maar te zwijgen over slachtpartijen onderling.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef Meki het volgende:
Ik haat Israel alleen vanwege oorlog en kwaad en bloed en verderf die ze nu laten in Gaza.
daarom haat ik Israel.
Nee, dan snappen die mensen echt niet waar dat VN logo en het Rode Kruis voor staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:46 schreef rakotto het volgende:
Ik heb nooit gezegd dat wat Hamas in die videobeelden doet goed is, ik heb alleen dit gezegd:
Altijd naar anderen wijzen om geen antwoord te geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:48 schreef buachaille het volgende:
[..]
De libanezen hebben de laatste jaren meer palestijnen afgeslacht dan de israeliers mijn beste. Om nog maar te zwijgen over slachtpartijen onderling.
Men die Israel haten, haten haar wegens de acties die zij uitvoerd. En hetzelfde geld voor jou waarschijnelijk ook, jij haat de Palestijnen misschien ook wegens de acties die zij uitvoeren.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:43 schreef buachaille het volgende:
[..]
Ja maar waarom haat je hun dan niet????????????quote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Altijd naar anderen wijzen om geen antwoord te geven.
slimme manier om snel onderuit te komen.
Look who's talking, the master himselfquote:Op maandag 5 januari 2009 19:50 schreef Meki het volgende:
[..]
Altijd naar anderen wijzen om geen antwoord te geven.
slimme manier om snel onderuit te komen.
Persvrijheid kennen de Israeli's zo te zien niet.quote:20:40 Israel arrests Iranian TV journalist for reporting on IDF entry into Gaza (Haaretz)
Ik denk eerder dat het met de afkomst van de "journalist" te maken heeft.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Reki het volgende:
[..]
Persvrijheid kennen de Israeli's zo te zien niet.
Trek niet te snel conclusies, er zijn er al teveel die dat doen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Reki het volgende:
waarom ?quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef Roi het volgende:
Meki wat ben je vermoeiend in dit topic..
Dat is een net standpunt. Ook in Israel zijn er veel mensen die de aanval op Gaza geen goede manier vinden om te komen tot een oplossing.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:51 schreef rakotto het volgende:
Persoonlijk ben ik neutraal op als het over deze onderwerp gaat. Ik wil gewoon dat men daar in vrede gaat leven, maar op dit moment ben ik zwaar tegen de acties die Israel nu uitvoert.
Israel spookt iets in Gaza uitquote:Op maandag 5 januari 2009 19:52 schreef Reki het volgende:
[..]
Men snapt het wel, maar men moet ook haar verdedigers verdedigen. Israel zelf is ook niet echt ethisch bezig en schendt zelf veel regels zoals bijvoorbeeld de Elektriciteit en het water afsluiten in Gaza in de afgelopen 2/3 dagen.quote:Op maandag 5 januari 2009 19:49 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Nee, dan snappen die mensen echt niet waar dat VN logo en het Rode Kruis voor staan.
Dit is één van de grofste schending van het international recht die je kunt plegen, laat staan dat het ethisch volledig niet te verantwoorden valt.
Of die mensen daar zijn verschrikkelijk dom (maar dan ook echt verschrikkelijk) of ze hebben er totaal geen respect voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |