Met activefit zones wel jaquote:Op maandag 5 januari 2009 16:05 schreef Mibos2 het volgende:
Maar dan zou je kindje nooit vrij kunnen bewegen want ze hebben toch bijna 24 uur een pamper om?
Het beleid verschilt blijkbaar nogal per zwembad.
Dat plasje maakt echt geen reet uit in een heel zwembad. Ik ga elke dag of met haar douchen of met haar in bad, en ze heeft nog nooit gepoept in water. (Afkloppen)quote:
Mijn schoonouders wonen op een boot; dus in ons geval is het wel handig gok ik. En lijkt me een leuk uitje voor vriendlief en dochterlief.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:17 schreef gebruikersnaam het volgende:
baby zwemmen zie ik niet echt het nut van in. die van mij is ondertussen 6 jaar, en ben die zwemlessen echt spuugzat. dan ga ik echt niet met de jongste ( 1 jaar ) naar babyzwemmen
De filosofie is geloof ik dat plasjes idd echt niet in die luier blijven en eventuele poep-ongelukjes worden snel het zwembad uitgeschept.quote:
Ah, dezelfde reden als die ze bij ons bij ouder-kindzwemmen gaven dus.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
De filosofie is geloof ik dat plasjes idd echt niet in die luier blijven en eventuele poep-ongelukjes worden snel het zwembad uitgeschept.
Zo zei ze het toen tegen mij.
Wie van jullie is de baby?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:52 schreef Troel het volgende:
Waar Ynske en ik gaan zwemmen zijn ze ook niet verplicht. Bovendien, ik vind het veel minder erg dat baby's een plasje laten in het zwembad dan dat oudere kinderen dat doen die je geen zwemluier meer aandoet.
Bij zo'n klein babyplasje? Laat me niet lachen.quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
iew BE! En dan zwem je door een duidelijker warm stukje bad...
Lekker warm...quote:Op maandag 5 januari 2009 21:15 schreef RockabeIIa het volgende:
iew BE! En dan zwem je door een duidelijker warm stukje bad...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |