Ik heb HTC Pro Touchquote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruikt
Maare msn op telefoon, hebben jullie een toetsenbord dan? Anders word je toch helemaal lijp als je hele zinnen moet gaan maken
Daarvoor bestaat de T9 functie hequote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef JonKeL het volgende:
Volgens mij moet ik ook veel met de trein gaan reizen. Word me telefoon tenminste eens gebruikt
Maare msn op telefoon, hebben jullie een toetsenbord dan? Anders word je toch helemaal lijp als je hele zinnen moet gaan maken
Hij is geoefendquote:
Laat mij raden, ze zijn allemaal vrijgezel?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:00 schreef Q. het volgende:
Het zijn niet mijn woorden maar die van de mannen met wie ik om ga.
Wat is ermee?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
En zometeen ga ik even op hoge poten naar de Vodafone winkel, want ik ben die klote telefoon helemaal zat.
Wat voor eentje heb je dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef automatic_ het volgende:
Ik leef nog!
En zometeen ga ik even op hoge poten naar de Vodafone winkel, want ik ben die klote telefoon helemaal zat.
Check! Ik zou dat soort dingen dan ook nooit zeggen. Vrouwen zijn leuk en lief, ze hebben alleen een gebruiksaanwijzing in een vreemde taal. Kwestie van die taal leren.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat mij raden, ze zijn allemaal vrijgezel?
Mag een witte polo ook?quote:Op maandag 5 januari 2009 12:59 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
Iemand die ik ken heeft als naam in msn "fok dat prins op het witte paard, geef mij maar die in een witte corvette"
Ik ben er uitermate geoefend mee.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat de T9 functie he
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...quote:Op maandag 5 januari 2009 13:02 schreef Q. het volgende:
Check! Ik zou dat soort dingen dan ook nooit zeggen. Vrouwen zijn leuk en lief, ze hebben alleen een gebruiksaanwijzing in een vreemde taal. Kwestie van die taal leren.
Oke dat maakt het leven weer een stukje makkelijker, ik moet het gewoon met cijfertoetsen doenquote:
Ja daar ben ik me van bewust, maar dat is ook verre van ideaal. Ik moet mijn telefoon altijd woorden aanleren. Heb hem nu bijna een jaar en nog zit mijn telefoon in een leer procesquote:Op maandag 5 januari 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Daarvoor bestaat de T9 functie he
Die indruk krijg ik wel ja!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...
Het zijn net mensen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het zijn verdorie net mensen, net als jij en ik...
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb m'n papieren gevonden, dus ik ben weg
Byequote:Op maandag 5 januari 2009 13:08 schreef automatic_ het volgende:
Zo. Ik heb m'n papieren gevonden, dus ik ben weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |