Daarvoor zijn PI's.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
Soms gebruik je hem ook voor een hele alinea of post, wat dan? na de punt dan?

Op een nieuwe regel?quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Soms gebruik je hem ook voor een hele alinea of post, wat dan? na de punt dan?

FOK is nog niet spraakgestuurd Cc. Beter even een edit doen, als je die 'maar' weg wilt hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:56 schreef Copycat het volgende:
En hoezo staat die 'Maar' in mijn tweede zin in mijn laatste post??? Die moest weg! Weg!

quote:Op maandag 5 januari 2009 15:58 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ga ik ook zo doen: nuttige dingen! Misschien dan...
Buuf! Wie is de mol begint weer zie ik net! Maar dat wist jij natuurlijk allang.

Donderdag
 Donderdag   

quote:

= ik kan wel janken om mezelf. ofzo.

quote:

En als je nou 2 alinea's hebt, die elk hun eigen smilie nodig hebben?quote:

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef dieenebart het volgende:
ff voor de duidelijkheid: ik heb bij het zien van die zielige boys met brillen al vrij snel geconcludeerd dat dit niet de goeie waren. En dus het origineel opgesnord
Verder merk ik dat de discussie over "emoticons en interpunctie" veel los maakt (want we hebben natuurlijk allemaal geen leven). Ik zag een paar mensen commentaren dat een emoticon het einde van een zin aangeeft, en dus de punt vervangt. Ben ik het mee eens
Moet je me alleen ff uitleggen wat je dan met een vervangen komma doet
Soms is een emoticon natuurlijk een hele zin.

Dan zet je na iedere aliea de betreffende smiley neer, op een eigen regel.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef Talitha het volgende:
[..]
En als je nou 2 alinea's hebt, die elk hun eigen smilie nodig hebben?
Ach, who cares! Ik stel voor dat iedereen ze gewoon ergens neerplempt. Maken we er zelf wel iets van.

quote:Op maandag 5 januari 2009 16:00 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]

Donderdag

Daar kan ik nou echt blij van worden.

De collega die net in mijn deuropening stond, is wel weg. Dus ergens helpt het wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 15:59 schreef Talitha het volgende:
FOK is nog niet spraakgestuurd Cc. Beter even een edit doen, als je die 'maar' weg wilt hebben.

Pas echt sneu wordt het als je IRL emoticons gaat denken.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:02 schreef dieenebart het volgende:
ff voor de duidelijkheid: ik heb bij het zien van die zielige boys met brillen al vrij snel geconcludeerd dat dit niet de goeie waren. En dus het origineel opgesnord
Verder merk ik dat de discussie over "emoticons en interpunctie" veel los maakt (want we hebben natuurlijk allemaal geen leven). Ik zag een paar mensen commentaren dat een emoticon het einde van een zin aangeeft, en dus de punt vervangt. Ben ik het mee eens
Moet je me alleen ff uitleggen wat je dan met een vervangen komma doet
Soms is een emoticon natuurlijk een hele zin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |