Beetje simpele reactie, de politie doet meer dan bonnetjes uitschrijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:19 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
wel als die baan toevallig bij de politie is. Dat is toch genant? Mensen die er hun werk van maken om lekker autoritair tegen anderen te kunnen doen. Bah.

Inderdaad. Ik zeg niet dat he twerk niet gedaan moet worden maar gek genoeg wordt het ook altijd gedaan door mensen die graag politieagentje over anderen spelen.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Misschien wel een erg kortzichtige blik van het werk van de politie. Maarja zullen jouw ervaringen wel zijn geweest .
Ja, maar dat is toch ook zo? Als er niemand bij de belastingdienst zou werken had ik iedere maand drie ruggen meer te besteden, dus dat lijkt me geen gekke gedachtequote:Jij bent er vast ook een die zegt van mensen die bij de belasting werken van dat ze alleen maar bezig zijn om jou je geld uit je zak te kloppen.

Donuts etenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje simpele reactie, de politie doet meer dan bonnetjes uitschrijven.
Parkeerwachter willen worden, dat is pas erg

nouaj ergens moet ik wel beide zijden wat gelijk geven.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:22 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Misschien wel een erg kortzichtige blik van het werk van de politie. Maarja zullen jouw ervaringen wel zijn geweest .
Jij bent er vast ook een die zegt van mensen die bij de belasting werken van dat ze alleen maar bezig zijn om jou je geld uit je zak te kloppen.

dat is tegenwoordig wel de core business van ome bromsnor heur!quote:Op maandag 5 januari 2009 14:26 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Beetje simpele reactie, de politie doet meer dan bonnetjes uitschrijven.
Parkeerwachter willen worden, dat is pas erg

een snor kweken!quote:

Aboutaleb is er aan gewendquote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan weer niet voor mijn dochter. Staat zo lullig he.

je hoeft er dan ook bijna niks voor te kunnenquote:Op maandag 5 januari 2009 14:13 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja en dat wil ze al heel erg lang. Ondanks dat ze bijna niets verdienen kiest ze er toch voor.

Wat jij beschrijft is voor surveillant niveau 2. Zij gaat voor iets anders.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:36 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
je hoeft er dan ook bijna niks voor te kunnen
"Minimaal een diploma vmbo-bb leerweg"
Na de opleiding ligt het salaris tussen de ¤ 1.630,- en ¤ 2.362,-. De politie biedt een aantrekkelijk pakket overige arbeidsvoorwaarden. Waaronder ruime toeslagen op het salaris, bijvoorbeeld voor nacht- en weekenddienst of bereikbaarheidsdienst. Ook vakantiegeld en een 13e maand horen hierbij. Verder betaalt het korps je opleiding, uniform, sportkleding en boeken.
Lijkt me niet verkeerd, voor iemand met VMBO

je dochter is zich er ook van bewust dat alle agentes, wacht ik accentueer het nog even, ALLE AGENTES geen uitgezondert een enorme dikke paardereet heeft, krijgt of het zich in het minimale geval zo doet voorkomen in die aardappelzakken die ze uniformen noemen?quote:Op maandag 5 januari 2009 14:34 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Nou dat hoop ik dan weer niet voor mijn dochter. Staat zo lullig he.

Scherp Donny.quote:

verdient ze daar nog meer dan? Dan is het al helemaal niet weinig...quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Wat jij beschrijft is voor surveillant niveau 2. Zij gaat voor iets anders.

Ja want daar pesten wij haar dus ook mee. Ze heeft maatje 34 en is heel slank maar zelfs dan krijg je in die broeken een dikke reet. Maarja ze is aan paardenreten gewent. Ze rijdt haar hele leven al op een knol vandaar.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:38 schreef versabommie het volgende:
[..]
je dochter is zich er ook van bewust dat alle agentes, wacht ik accentueer het nog even, ALLE AGENTES geen uitgezondert een enorme dikke paardereet heeft, krijgt of het zich in het minimale geval zo doet voorkomen in die aardappelzakken die ze uniformen noemen?

of van de donutsquote:Op maandag 5 januari 2009 14:40 schreef lies1958 het volgende:
[..]
Ja want daar pesten wij haar dus ook mee. Ze heeft maatje 34 en is heel slank maar zelfs dan krijg je in die broeken een dikke reet.

.
 .

Je kunt schrijven als de beste.quote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zou gewoon weigeren zo'n stomme broek te dragen.
Who am I kidding? As if ik ooit door die keuring heen kom.

whaha... ja als ik jouw wil om in beweging te komen zo gisteren eens gevolgd heb, kom jij niet eens door de keuring als zwaailichtquote:Op maandag 5 januari 2009 14:43 schreef Copycat het volgende:
Ik zou gewoon weigeren zo'n stomme broek te dragen.
Who am I kidding? As if ik ooit door die keuring heen kom.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |