denk dat je gelijk hebt..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:56 schreef SingleCoil het volgende:
dat slimming, dat is toch gewoon onzin? Alcohol wordt helemaal niet door je maag of darmen in vet omgezet, alcohol wordt door je lever (uiteindelijk) in kooldioxide en water omgezet. En dat gaat via je bloedbaan. Dat je er dik van wordt is omdat alcohol als vergif eerder door je lichaam verbrand wordt dan dat er vetten of koolhydraten verbrand kunnen worden, en dat calorisch overschot wordt als vet opgeslagen,. maar dat heeft dus niks te maken met of je die alcohol nou via je maagwand, je dunne darm, je anus of je vagina binnen krijgt.
Denk ik.
Ik heb wel vrij vaak gelijk.
je kan beter met een kokende pot gluhwein bij een dikke tuinkachel gaan zitten met dat weer!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:03 schreef dieenebart het volgende:
Net m'n moeder aan de lijn. Ze staat morgen om 10.00 uur voor de deur om te gaan schaatsen. Of ik alvast een litertje anijsmelk kan maken voor onderweg. Gelukkig heb ik ook nog een flink stuk appeltaart in de vriezer![]()
Dat wordt kouklûnen morgen
ach meisje neem lekker een neut... trechter en tuinslang bij de hand?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef Talitha het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben? Ik moet nog eten. En die anijsmelk maakt het er ook niet beter op.
Oh lekker man! Vooral die blokjes rauw naar binnen werken, of ff basen op een lepeltje en dan oprokenquote:Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef Talitha het volgende:
Kunnen we het ergens anders over hebben? Ik moet nog eten. En die anijsmelk maakt het er ook niet beter op.
Een dubbele shot?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:08 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach meisje neem lekker een neut... trechter en tuinslang bij de hand?
lijkt me ook een gek gezicht trouwens, met je reet aan de tap hangen...quote:
Koude melk is hééérlijk. Maar anijsmelk is jakkie bah! Net als citroenkaas. Beiden geen favorieten in mijn kindertijd.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Oh lekker man! Vooral die blokjes rauw naar binnen werken, of ff basen op een lepeltje en dan oproken![]()
Wat heb jij tegen (anijs)melk
Om over hygiëne nog maar niet te spreken.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:15 schreef versabommie het volgende:
[..]
lijkt me ook een gek gezicht trouwens, met je reet aan de tap hangen...
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.quote:
dus jij gaat voor de besneden pr0n?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vind anijsmelk ook niet zo heel erg lekker, eigenlijk alle varianten van warme melk niet zo.
Warme chocolademelk vind ik ook goor.
Ik heb een velletjes trauma.
huh? d'r is tochnie mee geknoeid? als het maar niet gaat spetteren!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:18 schreef Talitha het volgende:
[..]
Om over hygiëne nog maar niet te spreken.
Dat hoef je niet op te drinken toch?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:19 schreef versabommie het volgende:
[..]
dus jij gaat voor de besneden pr0n?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |