abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 5 januari 2009 @ 17:40:06 #256
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64694300
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenmiddag Fok!

Ik weet eigenlijk niet of ik een regel heb mbt het plaatsten van smileys, afgezien van dat het er altijd veel moeten zijn.
Ik denk toch dat ik het meestal na de punt doe.

Ohw en een tampon met vodka, ik vind het een beetje vreemd.
ach dat vond men vroeg ook van vrouwen met stemrecht.. da's ook allemaal goed gekomen toch ?
Wie laat alle meisjes blozen? Da's Bommie in zijn lederhose!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
pi_64694345
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en een tampon met vodka, ik vind het een beetje vreemd.
moet je eens proberen een glas anaal in te brengen, da's pas vreemd...
Mu!
pi_64694362
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:

[..]

ach dat vond men vroeg ook van vrouwen met stemrecht.. da's ook allemaal goed gekomen toch ?
oh...vind je..?
Mu!
  maandag 5 januari 2009 @ 17:42:01 #259
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64694407
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

oh...vind je..?
ik doe ff een stapje terug... deze raak ik nie aan! ik doe het niet!
This is my imaginary warning light. If it starts blinking, a situation has 10 seconds to resolve itself before I flash white with anger and kill somebody!
  One tough cookie maandag 5 januari 2009 @ 17:42:08 #260
169210 liesje1979
pi_64694413
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef SingleCoil het volgende:

[..]

moet je eens proberen een glas anaal in te brengen, da's pas vreemd...

Dat is de manier voor mensen zonder mond ofzo?
  maandag 5 januari 2009 @ 17:43:34 #261
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64694480
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Dat is de manier voor mensen zonder mond ofzo?
nog ff met reden:

"Nieuwe trend voor 2009: Slimming!
Slimmen is het vaginaal of anaal inbrengen van een in de vodka gedrenkte tampon teneinde snel en onopvallend toeterzat te worden. Vet hendig! In een gemiddelde tampon passen al gauw 3 glazen Absolut dus tel uit je winst. Bovendien wordt de alcohol direct in het bloed opgenomen waardoor je er minder dik van wordt. Slimming is dus de ideale oplossing voor elke vrouw die haar figuur wil behouden en iedere man die niet bang is voor een met alcohol doordrenkte dot watten in zijn achterste."
  One tough cookie maandag 5 januari 2009 @ 17:46:05 #262
169210 liesje1979
pi_64694602
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:

[..]

nog ff met reden:

"Nieuwe trend voor 2009: Slimming!
Slimmen is het vaginaal of anaal inbrengen van een in de vodka gedrenkte tampon teneinde snel en onopvallend toeterzat te worden. Vet hendig! In een gemiddelde tampon passen al gauw 3 glazen Absolut dus tel uit je winst. Bovendien wordt de alcohol direct in het bloed opgenomen waardoor je er minder dik van wordt. Slimming is dus de ideale oplossing voor elke vrouw die haar figuur wil behouden en iedere man die niet bang is voor een met alcohol doordrenkte dot watten in zijn achterste."

Serieus!
Ja nou ja, ik geniet liever van mijn drankje, dan maar een paar kilo te zwaar.
Ja, je moet prioriteiten stellen in het leven he?
  maandag 5 januari 2009 @ 17:48:19 #263
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64694736
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Serieus!
Ja nou ja, ik geniet liever van mijn drankje, dan maar een paar kilo te zwaar.
Ja, je moet prioriteiten stellen in het leven he?
nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebben
  maandag 5 januari 2009 @ 17:51:05 #264
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_64694866
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebben
De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijen
  maandag 5 januari 2009 @ 17:51:59 #265
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64694911
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef dieenebart het volgende:

[..]

tja vroeger had je de vrouw met de baard, tegenwoordig de Bart met het krat
  maandag 5 januari 2009 @ 17:53:06 #266
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64694965
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef dieenebart het volgende:

[..]

trouwens, dat had capone vroeger moeten weten man... geen bolletjesslikkers maar flessenschuivers!
  One tough cookie maandag 5 januari 2009 @ 17:53:10 #267
169210 liesje1979
pi_64694968
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:

[..]

Naja, dat herken ik ook wel een beetje uit mijn eigen pubertijd! Hoe zatter je werd, hoe beter het weekend was geweest.
Maar ik vraag me af he? Wie bedenkt nou zoiets? Was het misschien naar aanleiding van een discussie over een zetpil ofzo, dat ze dachten, joh, zou dat nou ook bij alcohol werken? Ohw wacht, ik probeer het wel even, tampon iemand?
Ik vind het gewoon bizar!

(Ik lette goed op! )
pi_64695126
dat slimming, dat is toch gewoon onzin? Alcohol wordt helemaal niet door je maag of darmen in vet omgezet, alcohol wordt door je lever (uiteindelijk) in kooldioxide en water omgezet. En dat gaat via je bloedbaan. Dat je er dik van wordt is omdat alcohol als vergif eerder door je lichaam verbrand wordt dan dat er vetten of koolhydraten verbrand kunnen worden, en dat calorisch overschot wordt als vet opgeslagen,. maar dat heeft dus niks te maken met of je die alcohol nou via je maagwand, je dunne darm, je anus of je vagina binnen krijgt.
Denk ik.
Ik heb wel vrij vaak gelijk.
Mu!
  maandag 5 januari 2009 @ 17:58:41 #269
130125 versabommie
Hartelijke Bommenlegger
pi_64695199
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Naja, dat herken ik ook wel een beetje uit mijn eigen pubertijd! Hoe zatter je werd, hoe beter het weekend was geweest.
Maar ik vraag me af he? Wie bedenkt nou zoiets? Was het misschien naar aanleiding van een discussie over een zetpil ofzo, dat ze dachten, joh, zou dat nou ook bij alcohol werken? Ohw wacht, ik probeer het wel even, tampon iemand?
Ik vind het gewoon bizar!

(Ik lette goed op! )
stamt uit de tijd van de romeinen, die keken zedelijk al niet zo nauw en schoven volgens mij alles in de reet wat erin te schuiven viel...
  maandag 5 januari 2009 @ 18:03:53 #270
157749 verified  dieenebart
je weet wel
pi_64695482
Net m'n moeder aan de lijn. Ze staat morgen om 10.00 uur voor de deur om te gaan schaatsen. Of ik alvast een litertje anijsmelk kan maken voor onderweg. Gelukkig heb ik ook nog een flink stuk appeltaart in de vriezer

Dat wordt kouklūnen morgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')