ach dat vond men vroeg ook van vrouwen met stemrecht.. da's ook allemaal goed gekomen toch ?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Goedenmiddag Fok!![]()
Ik weet eigenlijk niet of ik een regel heb mbt het plaatsten van smileys, afgezien van dat het er altijd veel moeten zijn.![]()
Ik denk toch dat ik het meestal na de punt doe.![]()
Ohw en een tampon met vodka, ik vind het een beetje vreemd.
moet je eens proberen een glas anaal in te brengen, da's pas vreemd...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef liesje1979 het volgende:
Ohw en een tampon met vodka, ik vind het een beetje vreemd.
oh...vind je..?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:40 schreef versabommie het volgende:
[..]
ach dat vond men vroeg ook van vrouwen met stemrecht.. da's ook allemaal goed gekomen toch ?
ik doe ff een stapje terug... deze raak ik nie aan! ik doe het niet!quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:41 schreef SingleCoil het volgende:
[..]
moet je eens proberen een glas anaal in te brengen, da's pas vreemd...
nog ff met reden:quote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat is de manier voor mensen zonder mond ofzo?
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
nog ff met reden:
"Nieuwe trend voor 2009: Slimming!
Slimmen is het vaginaal of anaal inbrengen van een in de vodka gedrenkte tampon teneinde snel en onopvallend toeterzat te worden. Vet hendig! In een gemiddelde tampon passen al gauw 3 glazen Absolut dus tel uit je winst. Bovendien wordt de alcohol direct in het bloed opgenomen waardoor je er minder dik van wordt. Slimming is dus de ideale oplossing voor elke vrouw die haar figuur wil behouden en iedere man die niet bang is voor een met alcohol doordrenkte dot watten in zijn achterste."
nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebbenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:46 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Serieus!
Ja nou ja, ik geniet liever van mijn drankje, dan maar een paar kilo te zwaar.![]()
Ja, je moet prioriteiten stellen in het leven he?
De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebben
tja vroeger had je de vrouw met de baard, tegenwoordig de Bart met het kratquote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijen
trouwens, dat had capone vroeger moeten weten man... geen bolletjesslikkers maar flessenschuivers!quote:Op maandag 5 januari 2009 17:51 schreef dieenebart het volgende:
[..]
De toverwoorden in deze zijn: Feesten en Partijen
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
nouja serieus gezien ( let op dat doek nie zo vaak) is het natuurlijk wel een teken aan de wand dat het drinken van alcohol bij veel groepen tegenwoordig maar draait om zo snel mogelijk lazerus te worden. Da's ook de enige reden om drank in je aars te schuiven... behalve dan voor Bart want die duwt hele kratten in zijn ster dus die moet wel een geheime agenda hebben
stamt uit de tijd van de romeinen, die keken zedelijk al niet zo nauw en schoven volgens mij alles in de reet wat erin te schuiven viel...quote:Op maandag 5 januari 2009 17:53 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja, dat herken ik ook wel een beetje uit mijn eigen pubertijd! Hoe zatter je werd, hoe beter het weekend was geweest.
Maar ik vraag me af he? Wie bedenkt nou zoiets? Was het misschien naar aanleiding van een discussie over een zetpil ofzo, dat ze dachten, joh, zou dat nou ook bij alcohol werken? Ohw wacht, ik probeer het wel even, tampon iemand?
Ik vind het gewoon bizar!![]()
(Ik lette goed op!)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |