Met categorien werken,... en Wordpress tags,.... zo kan je alles bij elkaar vinden, maar ook meer onderdelen aanmaken. He,.. ik baal van Strolquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je views zullen vandaag wel hoog zijn SjoDat is ook wel een voordeel als je meerdere onderdelen hebt, itt bijv mijn blog. Daar staat alles onder elkaar en klik je minder snel door.
We all do from time to time.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je op Strolie75 zoekt op plaatjes krijg je dit
Bij mijn reactie staat dat ze nog gemoderate moet worden.quote:
Gewoon doen waar je je prettig bijvoelt. Ik kan goed Engels, dus dat is geen probleem. Maar je schrijft geweldig in het Nederlands. Vooral de enthousiaste/hypende posts. En dat komt in het Engels minder naar voren. het leest toch een beetje als een Nederlander die in het Engels schrijft zoals B. al opmerkte.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Sjotime het volgende:
Maar nu begin ik te twijfelen over de voertaal
WTF?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Komen ook op de eerste pagina
Ken je de BBC-serie Extras? Is fantastisch! Gaat ook erover hoe één simpele opmerking iemand volledig aan het twijfelen kan brengen!quote:
Samuel!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken je de serie Extra's? Is fantastisch! Gaat ook erover hoe één simpele opmerking iemand volledig aan het twijfelen kan brengen!
[ afbeelding ]
Schrijf je voor jezelf of voor anderen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Sjotime het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon overgaan in het Nederlands,..... en de rest laten voor wat het is,...
He,... keuzes keuzes
Het gaat over 2 figuranten. Het leuke is dat in elke aflevering een bekende acteur meedoet, die zichzelf flink te kakken zet. De aflevering met Samuel L. Jackson is een van de leukste!quote:
Schijt aan hebben en op je spaarrekening zetten. Voordat ze daar achter komen zit je al ergens in India.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef kepler het volgende:
ZOMG Ik krijg (veel) meer terug van de belasting terug dan ik had verwacht
Nu heb ik het idee dat het niet klopt
Ik heb het alleen nog maar ingevuld bij dat programmaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schijt aan hebben en op je spaarrekening zetten. Voordat ze daar achter komen zit je al ergens in India.
Is alleen de eerste keer,... eenmalig. Nu staan ze er allemaal. Is om spam tegen te gaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mijn reactie staat dat ze nog gemoderate moet worden.
[..]
Ben beide seizoenen al via TV Torrents aan het downloaden, maar thnxquote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat over 2 figuranten. Het leuke is dat in elke aflevering een bekende acteur meedoet, die zichzelf flink te kakken zet. De aflevering met Samuel L. Jackson is een van de leukste!
http://www.mininova.org/tor/963309
*bookmarked*quote:Op maandag 5 januari 2009 12:24 schreef Sjotime het volgende:
TOTO zit al in Europa,... Duitsland,... en er komt een hoe te poepen show in maart 2009!!
http://eu.toto.com/site/TOTO/Templates/TwoColIntro.aspx?pageid=26&cc=GB
Zag ons net in een dagdroom samen naar een toekomstige RAI / huishoudbeurs gaan waar je de TOTO kan testenquote:Op maandag 5 januari 2009 12:27 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
*bookmarked*
Lijkt me trouwens een fantastisch bedrijf om voor te werken!![]()
Clean is Happy!
quote:Op maandag 5 januari 2009 12:51 schreef Bastard het volgende:
Wilde al een "nee? " posten in het vorige topic
Ben jij al gehyped voor Killzone 2 Gijs?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Sjotime het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel,.....
1187 Gijsjes hebben trek in gebakken penis :)
Nee,.... om eerlijk te zijn niet. Het is gewoon een shooter Gijs. Over 2 a 3 maanden pas weer wat leuks. Resident Evil 5 en Street Fighter IV. Tot die tijd,.............. Valkyria Chronicles en Prince of Persia!quote:Op maandag 5 januari 2009 13:14 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ben jij al gehyped voor Killzone 2 Gijs?
Deze zou je nu zo weer kunnen posten trouwens.
Street Fighter IVquote:Op maandag 5 januari 2009 13:29 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Nee,.... om eerlijk te zijn niet. Het is gewoon een shooter Gijs. Over 2 a 3 maanden pas weer wat leuks. Resident Evil 5 en Street Fighter IV. Tot die tijd,.............. Valkyria Chronicles en Prince of Persia!
Klopt,.... en dat geweld was ik alweer vergeten,... net zoals ik het huidige geweld weer ga vergeten. Het zal wel normaal zijn ofzo in deze wereld!
Sja inderdaadquote:Op maandag 5 januari 2009 13:12 schreef Sjotime het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel,.....
Je wilde toch winter?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef Bastard het volgende:
[..]
Sja inderdaad![]()
Goed gezocht Gijs!
Die Amber.. wat een Bob de bouwer pipo is dat zeg
quote:Komende nacht (maandag op dinsdag) gaat het op veel plaatsen streng vriezen. Het is vrijwel onbewolkt en er staat een zwakke tot matige noordoostenwind. Boven sneeuw kan het kwik lokaal zelfs tot ca. 15 graden onder nul dalen en dan is er sprake van zeer strenge vorst.
Dinsdag overdag is er nauwelijks wind, veel zon en met gemiddeld een graad of 6 onder nul is het behoorlijk koud.
Ja heerlijk koud he!quote:
Deze week nog redelijk winterweer, ik geniet er ook volop vanquote:Op maandag 5 januari 2009 14:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja heerlijk koud he!![]()
Ik geniet er ook zeker van hoor.. tenminste geen regen.
TERING,.... zelf zijn schoenen vliegen weg door de klap,... kan je net zo goed van 5 hoog naar beneden springen,.... ohhh die jongen is echt stukquote:
Op ibood.com staat er nu 1 met 1 TB voor nog geen 160,-quote:Op maandag 5 januari 2009 18:22 schreef Sjotime het volgende:
Gijsjes,... wat is de beste en grootste HD die je nu kan kopen,... die van Lacy ofzo! Iets van 500 GB!
Ja dat is het he.. is ook de betere keuze eigenlijk losse komponenten. Ja weet je ik kan wel weer een setje kopen, maar dan weet ik het wel.. over een jaar of 2 is die dvd speler weer mol, kan dat hele ding weer de deur uit, en met losse komponenten ben je in 10 jaar wel uit de kosten zeg maar.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef gijsje79 het volgende:
@B.
Leuk setjes voor een leuke prijs.
Samsung
Sony
Zelf zou ik overwegen om alles los te kopen.
Kost misschien wel iets meer, maar je hebt er langer plezier van.
Thanks,... maar ze zijn er al vanaf 100 Euro geloof ik. Mmmm,... kieskeurig maar eens raadplegen!quote:Op maandag 5 januari 2009 18:26 schreef gijsje79 het volgende:
[..]
Op ibood.com staat er nu 1 met 1 TB voor nog geen 160,-
Alleen vandaag geldig.
vlgs mij zag ik gisteren bij de MM een lacid 1 Tb voor 89 euro staan... het gaat zo nergens over.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:36 schreef Sjotime het volgende:
[..]
Thanks,... maar ze zijn er al vanaf 100 Euro geloof ik. Mmmm,... kieskeurig maar eens raadplegen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |