Met categorien werken,... en Wordpress tags,.... zo kan je alles bij elkaar vinden, maar ook meer onderdelen aanmaken. He,.. ik baal van Strolquote:Op maandag 5 januari 2009 11:05 schreef Notorious_Roy het volgende:
Je views zullen vandaag wel hoog zijn SjoDat is ook wel een voordeel als je meerdere onderdelen hebt, itt bijv mijn blog. Daar staat alles onder elkaar en klik je minder snel door.
We all do from time to time.quote:
quote:
quote:Op maandag 5 januari 2009 11:10 schreef Sjotime het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je op Strolie75 zoekt op plaatjes krijg je dit
Bij mijn reactie staat dat ze nog gemoderate moet worden.quote:
Gewoon doen waar je je prettig bijvoelt. Ik kan goed Engels, dus dat is geen probleem. Maar je schrijft geweldig in het Nederlands. Vooral de enthousiaste/hypende posts. En dat komt in het Engels minder naar voren. het leest toch een beetje als een Nederlander die in het Engels schrijft zoals B. al opmerkte.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:02 schreef Sjotime het volgende:
Maar nu begin ik te twijfelen over de voertaal
WTF?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:11 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Komen ook op de eerste pagina
Ken je de BBC-serie Extras? Is fantastisch! Gaat ook erover hoe één simpele opmerking iemand volledig aan het twijfelen kan brengen!quote:
Samuel!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ken je de serie Extra's? Is fantastisch! Gaat ook erover hoe één simpele opmerking iemand volledig aan het twijfelen kan brengen!
[ afbeelding ]
Schrijf je voor jezelf of voor anderen?quote:Op maandag 5 januari 2009 11:09 schreef Sjotime het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon overgaan in het Nederlands,..... en de rest laten voor wat het is,...
He,... keuzes keuzes
Het gaat over 2 figuranten. Het leuke is dat in elke aflevering een bekende acteur meedoet, die zichzelf flink te kakken zet. De aflevering met Samuel L. Jackson is een van de leukste!quote:
Schijt aan hebben en op je spaarrekening zetten. Voordat ze daar achter komen zit je al ergens in India.quote:Op maandag 5 januari 2009 11:51 schreef kepler het volgende:
ZOMG Ik krijg (veel) meer terug van de belasting terug dan ik had verwacht
Nu heb ik het idee dat het niet klopt
Ik heb het alleen nog maar ingevuld bij dat programmaquote:Op maandag 5 januari 2009 11:52 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Schijt aan hebben en op je spaarrekening zetten. Voordat ze daar achter komen zit je al ergens in India.
Is alleen de eerste keer,... eenmalig. Nu staan ze er allemaal. Is om spam tegen te gaan!quote:Op maandag 5 januari 2009 11:17 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Bij mijn reactie staat dat ze nog gemoderate moet worden.
[..]
Ben beide seizoenen al via TV Torrents aan het downloaden, maar thnxquote:Op maandag 5 januari 2009 11:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het gaat over 2 figuranten. Het leuke is dat in elke aflevering een bekende acteur meedoet, die zichzelf flink te kakken zet. De aflevering met Samuel L. Jackson is een van de leukste!
http://www.mininova.org/tor/963309
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |