abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:36:58 #226
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64992365
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:34 schreef maedel het volgende:

[..]

Ja, en waar ging het nou eigenlijk mis....
Zonde, ik had er nog wel 3 pagina's over vol kunnen schrijven...
On topic ook nog...
Nou doe dat dan ook. Het topic is gekalmeerd, men weet waar ze aan toe zijn en gaan ze nog een keer moeilijk doen dan grijpen we in. Simpel.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:39:33 #227
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64992471
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef Topspin het volgende:
Op andere fora heb je ook vaak maar een stuk of 8 gebruikers online en dat is dan ook nog veel want soms heb je helemaal niemand die online is. Open je daar een topic kun je een dag wachten op een reactie en dan bloedt het topic dood door gebrek aan gebruikers. Dan kun je maar beter hier zijn waar je tenminste frequenter een reactie ziet en vanzelf neem je de "zeik" reacties meer voor lief

Nu weg, even naar de winkel om spa fruit en thee in te slaan.
TRU is ook niet druk qua mensen die zich er daadwerkelijk voor interesseren dus de drukte is 50% puin of net zo rustig als die andere fora .
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:40:36 #228
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_64992521
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:36 schreef jogy het volgende:

[..]

Nou doe dat dan ook. Het topic is gekalmeerd, men weet waar ze aan toe zijn en gaan ze nog een keer moeilijk doen dan grijpen we in. Simpel.
Ik kijk wel uit. Staan mijn ervaringen straks weer bij iemand in z'n sig, die dat er alleen maar uit haalt als ik iets zeg dat niet klopt.... :S
Zo simpel is dat helemaal niet.
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:42:21 #229
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64992606
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:27 schreef maedel het volgende:

[..]

Jullie zullen toch wel begrijpen, dat dat gereedschap alleen bekend is bij degenen die meegemaakt hebben waarom het gereedschap uitgevonden is hoop ik hè?
Euhm ik ben wat traag van begrip maar deze snap ik niet.

Het gereedschap (de mogelijkheden om een topic af te schermen voor onzin posts of iig te minimaliseren) is aanwezig, maar het word niet veel gebruikt.

Neem nou het topic "ufo?" .. toen ik de post las van de TS wist ik het al.. kansloos topic word het.. geen teken van discussieingang alleen maar "ik heb dit gezien, wat zou het kunnen zijn" al zou het een oranje geverfde opblaasbare koe zijn, dan nog zou je niet verkeerd zitten met je antwoord.
Zo'n topic kan ik niks mee... maar hee, als je vind dat we een serieus ufo topic missen, be my quest, maak er een mooie OP van en we maken er wat van. Maar dat gebeurt toch ook niet?

Gereedschap is er, nu moet het nog gebruikt worden.
The truth was in here.
pi_64992610
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Ik kijk wel uit. Staan mijn ervaringen straks weer bij iemand in z'n sig, die dat er alleen maar uit haalt als ik iets zeg dat niet klopt.... :S
Dat gebeurd namelijk idd om de haverklap
kijk maar uit hoor!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:42:43 #231
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64992624
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:40 schreef maedel het volgende:

[..]

Jawel hoor, als je het gewoon over Orion houdt hoeft er niets aan de hand te zijn. laat je gewoon niet opnaaien. En nu hebben we ook daadwerkelijk kunnen lezen dat Led het voor de kick doet dus is het al enigszins een andere zaak. in zijn specifieke geval.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 15:46:47 #232
153009 maedel
Licht uit, spot ook
pi_64992813
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef jogy het volgende:

[..]

Jawel hoor, als je het gewoon over Orion houdt hoeft er niets aan de hand te zijn. laat je gewoon niet opnaaien. En nu hebben we ook daadwerkelijk kunnen lezen dat Led het voor de kick doet dus is het al enigszins een andere zaak. in zijn specifieke geval.
Je meent toch niet series dat dat nu pas doorgedrongen is hè?
Oh, en wat ik over Orion te zeggen heb gaat zo ver, dat zou op een zweefforum nog ver gaan
Du weißt alles ganz genau, Hältst dich für wahnsinnig schlau
Aber einmal werd ich ganz gelassen, An dir vorbeigehn ohne dich zu hassen
pi_64993181
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:39 schreef jogy het volgende:

[..]

TRU is ook niet druk qua mensen die zich er daadwerkelijk voor interesseren dus de drukte is 50% puin of net zo rustig als die andere fora .
Zomaar een vraag, waarom gaan de topics dan niet op slot die alleen maar puin bevatten zoals de geest topics of ufo topics, anders een schopje naar onzin maar die zitten er waarschijnlijk ook niet op te wachten. Misschien neemt het aantal puin wel af zodra er slotjes opkomen. Maar dan blijven er wel weinig topics over waarschijnlijk.

Anders een Top 10 topic met 10 beste topics, of een top topic zoals in onzin waar de betere topics centraal komen te staan sticky. Weet ook niet of dat een oplossing is maar zo heb je wel een overzicht van topics met kwaliteit en misschien motiveert dat verder om kwaliteit toe te voegen.

Nu echt naar de winkel
Genieten is toegestaan!!!
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:00:48 #234
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64993496
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:46 schreef maedel het volgende:

[..]

Je meent toch niet series dat dat nu pas doorgedrongen is hè?
Oh, en wat ik over Orion te zeggen heb gaat zo ver, dat zou op een zweefforum nog ver gaan
'imo' is een wondermiddel. Niemand MOET je geloven maar jij hebt bepaalde info die de TS wel kan helpen. Geef het gewoon als een alternatief inzicht. En dat van Led, tja ik wist het wel maar het blijjven twee mensen die kibbelen. Als de een begint en de ander gaat er niet op in en/of geeft het via een Topic Report ofzo aan dat wordt ernaar gekeken en escaleert de boel niet zo. Nu ik weet dat Led zoiets niet snel zal doen kunnen andere hun voordeel ermee halen. Niet op ingaan. TR plaatsen en dan is het echt alleen maar de aanstichter die in de schuld zit. Kan jij doen, kan Led doen, kan iedereen doen. De modjes zijn nog steeds geen babyzitters.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:00:56 #235
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_64993506
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 15:42 schreef jogy het volgende:
En nu hebben we ook daadwerkelijk kunnen lezen dat Led het voor de kick doet dus is het al enigszins een andere zaak. in zijn specifieke geval.
Nee, ik doe het niet voor de kick, dan heb je me verkeerd begrepen.
Wat ik zei is dat ik voor de lol nog wel eens wil doorgaan op het moment dat ik voor de lieve vrede misschien maar beter zou kunnen stoppen.
Dat wil niet zeggen dat ik niet voor de volle 100% vind dat ik gelijk heb betreffende 2 personen, al helemaal niet als ik gewoon kan aantonen waar ze de boel lopen te besodemieteren.
Ik duw nog even door ook al zou het voor de vrede beter zijn om te stoppen, omdat ik vind dat ik gelijk heb en omdat het lollig is om bepaalde figuren op hun plek te zetten.
En ik word er vrolijk van
zzz
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:03:22 #236
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64993634
@topspin

Omdat je het naar mijn idee ook niet al te streng of te zweverig zou moeten willen maken Topspin.
Er zijn mensen die toch wat lacherig willen blijven doen over bijvoorbeeld ufo's, dat hou je gewoon niet tegen.. en met zulks slechte OP's is dat ook normaal. En dan heb ik liever dat er lacherig over word gedaan in een enkel topic, ipv dat je als een malle alles probeert te bekeren, dat je het predicaat wilt hebben "UFO's bestaan en als je er niet mee eens bent rot je op" dat kan toch ook niet? Het zou mooi zijn als er allemaal kwaliteitstopics zouden staan, maar toon me een fora waar dat wel zo is?
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:12:03 #237
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64994062
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:00 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, ik doe het niet voor de kick, dan heb je me verkeerd begrepen.
Wat ik zei is dat ik voor de lol nog wel eens wil doorgaan op het moment dat ik voor de lieve vrede misschien maar beter zou kunnen stoppen.
Dat wil niet zeggen dat ik niet voor de volle 100% vind dat ik gelijk heb betreffende 2 personen, al helemaal niet als ik gewoon kan aantonen waar ze de boel lopen te besodemieteren.
Ik duw nog even door ook al zou het voor de vrede beter zijn om te stoppen, omdat ik vind dat ik gelijk heb en omdat het lollig is om bepaalde figuren op hun plek te zetten.
En ik word er vrolijk van
Ja, je info is vaak goed en beredeneert maar de verpakking waarin je het legt is meestal gelardeerd met digitale apenstront en dat is jammer. Ten eerste komt je boodschap niet aan en ten tweede escaleert de boel weer. Ik vind het ook heerlijk om mensen op hun plek te zetten en doe dat ook weleens maar dan op een manier dat de tegenpartij niet kan gaan balken dat ie onheus bejegend wordt. Blijf bij de feiten en hou de persoon erbuiten. Dit geldt voor iedereen uiteraard. Schop iemand onderuit op basis van jouw visie en niet op persoonlijk niveau. Dat is het in het kort. Blijf niet jennen op punten die er niet toe doen in de discussie op handen, als andere dat wel doen negeer het ( algemene tip voor iedereen) of gooi het in een TR.

Persoonlijke aanvallen van wie dan ook houden nu op. ontopic feiten, ontopic opinies en ontopic persoonlijke ervaringen zijn meer dan welkom, persoonlijke aanvallen niet.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:18:46 #238
31101 _Led_
pi_64994404
En wat doe jij dan als de feiten zijn dat iemand je telkens woorden in de mond legt die je niet gezegd hebt, en expres andere mensen probeert te laten geloven dat jij heel andere ideeen hebt dan je hebt ?
Dan zeg je beschaafd 'nietes', keer op keer ?
zzz
pi_64994502
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:03 schreef Bastard het volgende:
@topspin

Omdat je het naar mijn idee ook niet al te streng of te zweverig zou moeten willen maken Topspin.
Er zijn mensen die toch wat lacherig willen blijven doen over bijvoorbeeld ufo's, dat hou je gewoon niet tegen.. en met zulks slechte OP's is dat ook normaal. En dan heb ik liever dat er lacherig over word gedaan in een enkel topic, ipv dat je als een malle alles probeert te bekeren, dat je het predicaat wilt hebben "UFO's bestaan en als je er niet mee eens bent rot je op" dat kan toch ook niet? Het zou mooi zijn als er allemaal kwaliteitstopics zouden staan, maar toon me een fora waar dat wel zo is?
Is zeker zo, een portie bagger zie je overal wel ook. Klaagbaak is eigenlijk een erger forum maar daar heet het ook klaagbaak voor
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:21:06 #240
8372 Bastard
Persona non grata
pi_64994513
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef _Led_ het volgende:
En wat doe jij dan als de feiten zijn dat iemand je telkens woorden in de mond legt die je niet gezegd hebt, en expres andere mensen probeert te laten geloven dat jij heel andere ideeen hebt dan je hebt ?
Probeer eens "misschien heb ik het verkeerd uitgelegd.. ik bedoelde: "

Gewoon kalm, beheerst, zen enzo
The truth was in here.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:26:27 #241
31101 _Led_
pi_64994784
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:21 schreef Bastard het volgende:

[..]

Probeer eens "misschien heb ik het verkeerd uitgelegd.. ik bedoelde: "

Gewoon kalm, beheerst, zen enzo
Niks verkeerd uitgelegd, mijn mening staat er heel duidelijk.
Daarom zeg ik ook "Jij leest gewoon slecht - of je dat expres doet of dat je gewoon slecht bent in lezen weet ik niet.".
Waarna ik het voor de zoveelste keer weer uitleg....

Daarom bedoel ik - tegen stupiditeit kun je je niet wapenen.
Beschaafdheid werkt niet tegen mensen die expres dingen verkeerd uitleggen.
zzz
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:29:43 #242
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64994924
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:18 schreef _Led_ het volgende:
Dan word ik niet persoonlijk en dat wordt mij ook niet gezegd, zal wel door mijn manier van posten komen ofzo, zomaar een gedachte .
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:32:13 #243
31101 _Led_
pi_64995034
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Dan word ik niet persoonlijk en dat wordt mij ook niet gezegd, zal wel door mijn manier van posten komen ofzo, zomaar een gedachte .
Zomaar een gedachte, misschien komt het omdat jij niet met ze in discussie gaat over TRU onderwerpen
zzz
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:32:57 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64995062
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:32 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Zomaar een gedachte, misschien komt het omdat jij niet met ze in discussie gaat over TRU onderwerpen
Jawel hoor, en ik krijg vaak genoeg tegenstanders van de andere hoek op mijn nek als ik het doe en dat blijft gewoon beschaaft.
Vrijheid
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:35:37 #245
31101 _Led_
pi_64995169
Really ? Ik zal er eens op letten of je met ze in discussie gaat omdat je denkt dat ze onzin verkondigen.
zzz
  dinsdag 13 januari 2009 @ 16:39:23 #246
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_64995305
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 16:35 schreef _Led_ het volgende:
Really ? Ik zal er eens op letten of je met ze in discussie gaat omdat je denkt dat ze onzin verkondigen.
Kijk, dat doe ik dan niet inderdaad, maar mijn eigen mening wordt ook weleens als 'onzinning' gezien en dan sta ik mijn mannetje wel. En heel soms kan ik weleens iets als onzin zien en dan ga ik er ook op in maar wederom blijft het gewoon beschaaft. Het is niet zo moeilijk.
Vrijheid
pi_64997074
Vind het een beetje onzinnig om alles zo onder de loep te nemen Korreltje zout is soms wel zo luchtig en prettig. Ga je bij iedereen op de details letten dan valt er bij 100 procent van de users wel commentaar te leveren op de manier van posten. Ook de manier van uitten van een mening kan afwisselen. Zie dat vaker, de ene post denkt een user er zo over en een dag later lijkt de mening compleet omgeslagen te zijn. Ook vaak tegenstrijdigheden, zeker ook bij mezelf. Een strakke rechte lijn lijkt me dan ook veels te gespannen, beetje flexibel zijn richting anderen en jezelf maakt het er best leuker op.

Kan onduidelijk klinken wat ik ermee bedoel maar goed, weet het even niet anders te zeggen. Ook persoonlijk meer bedoeld in mijn eigen geval dat de ene dag de andere dag niet is op veel manieren. Standvastige users zullen er dan zeker zijn, misschien ook soms koppige users die nooit van de koers afvaren ondanks dat het wellicht meer passend zou kunnen zijn om dat wel te doen.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:21:57 #248
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_64997135
leuke discussie
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  dinsdag 13 januari 2009 @ 17:43:21 #249
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_64997907
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 14:40 schreef jogy het volgende:

[..]

Ze liegen niet, ze zien het gewoon anders dan jij dat ziet, en als jij de sfeer verpest voor je eigen lol dan wordt het wel een ander verhaal eigenlijk. Dat is gewoon jammer.
En daar begon het dus , mijn woorden verdraaien omdat hij sinds de vorige keer al zei dat hij dat ging doen .
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Want we zijn leugenaars , weet hij veel dat we niet liegen , maar toch word het je aangerekend .
Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_64998020
quote:
Op dinsdag 13 januari 2009 17:43 schreef Summers het volgende:

[..]

En daar begon het dus , mijn woorden verdraaien omdat hij sinds de vorige keer al zei dat hij dat ging doen .
Dat negeerde ik dus begon hij over rood en oranje en we weten allemaal hoe dat gaat gezien het woordje feit . trollen trollen en nog eens trollen
Want we zijn leugenaars , weet hij veel dat we niet liegen , maar toch word het je aangerekend .
Ik had beter moeten weten idd , en voortaan reageer ik gewoon echt niet meer , kansloos en geen enkele nut en jammer voor degenen die wel serieus zijn .
Te serieus zijn is ook niet goed. Niet meer reageren vanwege een andere user daar doe je tevens jezelf tekort mee, zeker als er ook users zijn die je wel liggen. Op een forum waar iedere dag 600 users online zijn gemiddeld genomen is het logisch dat niet iedereen in je straatje past. Focus naar het positieve en dan inderdaad negeren van het negatieve.

Weet niet of je bedoeld dat je niet meer reageert op de users die je niet liggen of dat je bedoeld dat je HELEMAAL niet meer post vanwege een select groepje users.

Maar nogmaals, zo serieus. Het leven wordt er niet makkelijker op
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')