des te makkelijker. sateprikker, en in de frituurquote:Op maandag 5 januari 2009 12:54 schreef tripack het volgende:
[..]
snacken is het juiste woord dantis een dwerg konijn
en denk dat ik anders net zo eindig als in flappie
als ik het zou doen
beetje maarquote:Op maandag 5 januari 2009 13:03 schreef Runx het volgende:
Heheh ik ben er weer voor even![]()
en p00p ben je niet een klein beetje verslaafd aan Series
Ik download the shizzle en dan kijk ik of op mn pc of via de PS3. Echt TV kijken, doe ik vrijwel niet, tegenwoordig toch alleen maar bagger op NL TVquote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kijk helemaal geen series.. ja af en toe A-team of knightrider op tv, maar daar houdt het bij op.
oh ja en af en toe southpark
ik kijk alleen maar family guy, wacht op aflevering 7 van seizoen 7.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:04 schreef WhiteLightning het volgende:
ik kijk helemaal geen series.. ja af en toe A-team of knightrider op tv, maar daar houdt het bij op.
oh ja en af en toe southpark
ja ik heb gewoon moeite om mn aandacht erbij te houden. meestal ga ik dingen terwijl het kijken doen enzo hahaquote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik download the shizzle en dan kijk ik of op mn pc of via de PS3. Echt TV kijken, doe ik vrijwel niet, tegenwoordig toch alleen maar bagger op NL TV
hmmm "Genre: Action | Horror"quote:Op maandag 5 januari 2009 13:11 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik heb gewoon moeite om mn aandacht erbij te houden. meestal ga ik dingen terwijl het kijken doen enzo haha
heb wel http://www.imdb.com/title/tt0892899/ vh weekend gezien.
vette film
mja, omdat er bloed in voorkomt ... en iets in het plot... ik verklap niets. maar moet je maar kijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 13:13 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
hmmm "Genre: Action | Horror"
Horror?
ik dacht dat jij alleen naar threesome.galore.swerus keek ??quote:Op maandag 5 januari 2009 13:18 schreef Runx het volgende:
oja ik keek ook heroes, maar ik moet nog verder kijken ben tot aflevering 5 gekomen van het nieuwe seizoen heb nog geen tijd/zin gehad om verder kijken.
whehehequote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen naar threesome.galore.swerus keek ??
ookquote:Op maandag 5 januari 2009 13:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat jij alleen naar threesome.galore.swerus keek ??
quote:
nott''n...watchin' the game...havin' a budquote:Op maandag 5 januari 2009 13:23 schreef shifto het volgende:
Sup B)
had ik moeten stemmen ?quote:Op maandag 5 januari 2009 13:25 schreef Runx het volgende:
wanneer worden die fok awards bekend gemaakt
mee eens er is gewoon helemaal niets op tv en ja de flashpoint is leuk tot nu toe 4 eps in 2e seizoen.quote:Op maandag 5 januari 2009 13:06 schreef Da_p00pb0x het volgende:
[..]
Ik download the shizzle en dan kijk ik of op mn pc of via de PS3. Echt TV kijken, doe ik vrijwel niet, tegenwoordig toch alleen maar bagger op NL TV
gelukkig is hij eerlijk... kan je dan weer niet van iedereen zeggenquote:
je bent te laatquote:
Vind je het gekquote:Op maandag 5 januari 2009 13:32 schreef Runx het volgende:
[..]
je bent te laat
maar ik denk dat ik de meeste stemmen had met de leukste foboniet dat er veel gestemd was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |