Gebruikersnaam stond bij mij op 2 voor de poedel.quote:Op donderdag 8 januari 2009 19:12 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Alsof dit een goed jury is.![]()
Gebruikersnaam verdiende beter, vandaag.
Yepquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:25 schreef SCH het volgende:
gebruikersnaam was de leukste
Nou dan zijn we het iig over één ding eens. Voor de rest was het redelijk waardeloos. De winnaar was idd wel een podium waard, maar daar had ik ook op moeten staanquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gebruikersnaam stond bij mij op 2 voor de poedel.
Denk niet dat EnGCatjuh serieus was. Want anders zou hij mij nl. op 1 gezet hebben.quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef sezten het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op om iemand te laten winnen omdat hij goed kan jureren?
Dan gaat voor mij ook de lol eraf.
quote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef sezten het volgende:
Waar slaat het eigenlijk op om iemand te laten winnen omdat hij goed kan jureren?
Ik ben het helemaal met jou eens. Jij bent een goede juryquote:Op donderdag 8 januari 2009 19:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Gebruikersnaam stond bij mij op 2 voor de poedel.
Ja kom op zeg jij bent mod, doe er wat aan!quote:
Vriendjespolitiek is de basis van dit spelquote:Op donderdag 8 januari 2009 22:35 schreef sezten het volgende:
Vandaar dat ik altijd de poedel krijgquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek is de basis van dit spel
Moet je vooral vergeten te juryrerenquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:29 schreef sezten het volgende:
[..]
Vandaar dat ik altijd de poedel krijg![]()
Nou ik moet het wel van mijn vrienden hebben![]()
![]()
Dan ben ik niet verantwoordelijk als de jury kut isquote:Op donderdag 8 januari 2009 23:33 schreef Isiolo het volgende:
[..]
Moet je vooral vergeten te juryreren
Ik weet nu al wie er morgen op het podium staan en wie de poedel krijgt!quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Vriendjespolitiek is de basis van dit spel
Zeg het voort.quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik weet nu al wie er morgen op het podium staan en wie de poedel krijgt!
quote:Op donderdag 8 januari 2009 23:41 schreef sezten het volgende:
[..]
Dan ben ik niet verantwoordelijk als de jury kut is![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |