u solliciteert ?quote:Op maandag 5 januari 2009 20:48 schreef Rumille het volgende:
Gisteren moest ik sjimz herinneren dat hij moest jureren, vandaag Beschouw. Ik hoop dat de winnaar zich morgen WEL aan zijn taken houdt.
quote:-stame-
- Bergkamp belet tegenstander voor wak-
quote:-Gordon_Shumway-
- 'Laat me er nou toch langs man, bij Newcastle deden ze ook niet moeilijk'-
quote:-setzen-
- Bergkamp slaat ouderdom van zich af-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Joesse-
- Bergkamps Red Bull shot begint te werken.-
Schijnbaar wel want anders had je toch geen 2de plek behaaldquote:Op maandag 5 januari 2009 21:34 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik had ook niet verwacht dat de jury de link met Newcastle United niet zou begrijpen.
Alleen Frits kan datquote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef stame het volgende:
Bij de puntentelling trouwens. De nummer 1 loopt natuurlijk niet altijd uit op de nummer 2.
Als je in 4 rondes elke keer op de tweede plek eindigt krijg je 16 punten.
1+3 + 1+3 + 1+3 + 1+3 = 16
En dit is ook zo als je in 4 rondes 2 keer wint, omdat je dan maar 2 rondes mee kan doen.
1+5 + 1+1 + 1+5 + 1+1 = 16
Of zie ik dit nou verkeerd?
Tja, als je iedere keer tweede wordt en de winnaar (die wel verschilt) telkens jureert krijg je als nummer twee wel meer punten ja. Lijkt me ook niet zo gek.quote:Op maandag 5 januari 2009 22:46 schreef stame het volgende:
Bij de puntentelling trouwens. De nummer 1 loopt natuurlijk niet altijd uit op de nummer 2.
Als je in 4 rondes elke keer op de tweede plek eindigt krijg je 16 punten.
1+3 + 1+3 + 1+3 + 1+3 = 16
En dit is ook zo als je in 4 rondes 2 keer wint, omdat je dan maar 2 rondes mee kan doen.
1+5 + 1+1 + 1+5 + 1+1 = 16
Of zie ik dit nou verkeerd?
Is natuurlijk niet de bedoelingquote:
Gaf ik je gisteren punten is het nog niet goedquote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef Breach het volgende:
Sjimz kan gewoon écht niet jureren. Toch jammer.
Vind ik ookquote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef Breach het volgende:
Sjimz kan gewoon écht niet jureren. Toch jammer.
En anders let je even opquote:Op dinsdag 6 januari 2009 00:00 schreef sjimz het volgende:
[..]
Gaf ik je gisteren punten is het nog niet goed
Ze kunnen het idd geen van beiden. Maar ja, vriendjespolitiek is niet nieuw in dit topic.quote:Op maandag 5 januari 2009 23:57 schreef Breach het volgende:
Sjimz Beschouw kan gewoon écht niet jureren. Toch jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |