We vermaken ons juistquote:Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
Supervermakelijk altijd om het FCGforum overal maar tegen te komen.En iedereen zich maar opfokken over wat daar gepost wordt.
Ach.. ik vind het altijd mooi hoe er selectief posts uitgepakt worden, als je vervolgens op de fora van de andere kant gaat kijken, gaat men over het algemeen net zo ver.quote:
Als ik af en toe die reacties zie krijg ik het idee dat wij hetzelfde beeld hebben.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Prosac het volgende:
Voor hun is dat een belangrijke wedstrijd, er wordt niet gedaan alsof dat voor jullie ook zo is. Echt niet, 99% weet echt wel beter hoor.
Natuurlijk, maar zulke figuren heb je er altijd inzitten. Bij AZ-fora is het vaak nog een stuk erger.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ach.. ik vind het altijd mooi hoe er selectief posts uitgepakt worden, als je vervolgens op de fora van de andere kant gaat kijken, gaat men over het algemeen net zo ver.
Ik lees dat er niet uit, maar a la. Men wil over het algemeen jullie net even extra een slag toebrengen. Dat zal ook iets te maken hebben met de jarenlange onmogelijkheid jullie te kunnen verslaan.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Rumille het volgende:
[..]
Als ik af en toe die reacties zie krijg ik het idee dat wij hetzelfde beeld hebben.
Ik denk dat dit keer een duidelijk toto-tweetje zal worden. IK heb geen illusies dat we gaan winnen. Gezien de huidige vorm en blessures.quote:Ik zie Groningen als een geduchte concurrent in een wedstrijd. Ze hebben genoeg kwaliteiten om te gelijkspelen of zelfs te winnen, maar Ajax staat nog steeds boven Groningen verheven
Dat had ik wel "Hoi Fok!" gepost.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Prosac = Wobbel?
Ach, in dat soort wedstrijden laten de wisselspelers zich vaak van hun beste kant zien. Verder is Ajax ook nooit zo sterk in dit soort wedstrijden.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:
[..]
Ik lees dat er niet uit, maar a la. Men wil over het algemeen jullie net even extra een slag toebrengen. Dat zal ook iets te maken hebben met de jarenlange onmogelijkheid jullie te kunnen verslaan.
[..]
Ik denk dat dit keer een duidelijk toto-tweetje zal worden. IK heb geen illusies dat we gaan winnen. Gezien de huidige vorm en blessures.
quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
Ik las pas ergens dat het pas 16 janurai was. De bal lag bij Fiorentina geloof ik.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef Riro het volgende:
Ging Ajax niet voor 5 januari bekend maken op welke dag we uit tegen Fiorentina spelen?
Heel fijnquote:Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef Breach het volgende:
[..]
Ik las pas ergens dat het pas 16 janurai was. De bal lag bij Fiorentina geloof ik.
Kan het bericht niet meer vinden (misschien gewoon hier in het topic gepost..?) Maar er stond toen ook in dat het toch waarschijnlijk woensdag zou worden (wat ik kut zou vinden). Er waren 3 opties:quote:
Zegt opperbaas Luuk op het FCGForumquote:Ik kan me voorstellen dat sinds de afgelopen winterstop het echte haatgevoel is losgekomen bij sommige mensen, bij mij was dat al eerder zo. Ik heb mijn hele leven een dikke teringhekel aan alles wat ook maar iets verbonden is aan deze achterlijke gladiolen uit onze hoofdstad. Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.
Over de stand kan ik geen ruk zeggen, ik hoop dat we deze wedstrijd die toch wel berucht staat als de pot van het seizoen, met klinkende cijfers zal worden gewonnen. Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans. Aan mij zal het niet liggen.
Mij maakt het weinig uit, alleen zit ik dan nog wel anderhalve dag langer in Florence na de wedstrijdquote:Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef Breach het volgende:
[..]
Kan het bericht niet meer vinden (misschien gewoon hier in het topic gepost..?) Maar er stond toen ook in dat het toch waarschijnlijk woensdag zou worden (wat ik kut zou vinden). Er waren 3 opties:
- Fiorentina of Milan om 19h op woensdag en de ander om 20.45h
- Fiorentina op woensdag 20.45h en Milan op donderdag
- Milan op woensdag 20.45h en Fiorentina op donderdag
Dit allemaal betreffende de tv-rechten.
Ja, voor mijzelf maakt het ook weinig uit. Maar de rest moet anders 4 dagen vrij nemen. En dan wordt het al met al nog een duur grapjequote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mij maakt het weinig uit, alleen zit ik dan nog wel anderhalve dag langer in Florence na de wedstrijd
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef BB-boy het volgende:
"Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans."
Helder licht die Luuk.
Vond ik ook wel geniaalquote:Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.
Zijn de toeters en confetti voor deze editie volop ingeslagen?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
quote:Wedstrijd van het jaar. Alles is geoorloofd
binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
Heb je die foto nog?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
quote:Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Mooi.quote:
quote:Je account is aangemaakt. Dit forum vereist echter accountactivatie door een beheerder. Een e-mail werd naar de beheerders gezonden en je wordt geïnformeerd als je account geactiveerd is
Bron: AD Sportwereld.quote:Voor Ajax op zoek in Zuid-Amerika...
Door WILLEM SCHÜNGEL, clubreporter Ajax
[LEZERSBIJDRAGE] Geheel tegen mijn morele verlichting in om wekelijks een stukje te schrijven, laat ik nu al een paar weken verstek gaan. Laat ik niet geheimzinnig doen over het hoe en wat. Onlangs op de tribune met Gerrie Muhren van gedachten gewisseld. We waren het nogal eens met elkaar eens. Sterker nog, hij was (in tegenstelling tot veel van de vaste reageerders op mijn bijdrages) het zelfs roerend met me eens.
Ons voornaamste gesprek ging over het ontbreken van een fatsoenlijke verdediger die een spits het leven zuur maakt. Of nee, eentje die hem gewoon onder de zoden schoffelt. Gelukkig leest Marco mijn stukjes ook en is hij tot inkeer gekomen. Oleguer is zijn plaats niet meer zeker.
Leuke vent die Gerrie. Zo leuk zelfs, dat ik dankzij hem nu in Zuid-Amerika zit. Scoutingstripje heet dat. En passant bekijk ik wat toeristische ditjes en datjes, maar het draait voornamelijk om het spotten van een bikkelharde verdediger die Ajax de nodige smeerlapperij bijbrengt. Een soort Suarez, maar dan achterin.
Je zou zeggen dat dat hier een eitje moet zijn. Er is echter een probleem. Alle competities zijn al een maand ten einde. De kampioenen zijn bekend en de spelers liggen op het strand van Rio de Janeiro of Punta del Este. Niet getreurd, dan ga ik me daar gevoegelijk tussen mengen. Cocktailtje in de ene hand, notitieboekje in de andere. Ik houd u op de hoogte.
U zult begrijpen dat mijn stukjes dan ook wat korter zijn dan te doen gebruikelijk. De scherpe analyses leest u over een maand weer. Tot die tijd zult u het met mijn reis/annex-scoutingsverslagen moeten doen. En, zoals gezegd, momenteel is er weinig nieuws van het front.
Of het moet zijn dat ik momenteel in een land vertoef waar het enige dat ze van Nederland weten is: 1. dat er hoeren rondlopen, 2. de drugs gratis is en 3. godbetere het, dat PSV al jaren kampioen is. Dankzij ene Jefferson Farfan. Dat hij momenteel niet meer voor PSV speelt laten we voor het gemak maar even buiten beschouwing.
Mooie boel is dat. Ik ga even wat Ajaxweetjes hier in de plaatselijke tent droppen. Je moet toch ergens beginnen.
Wie gaat dan voor je doen dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Prosac het volgende:
[..]
binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |