abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64694428
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:38 schreef Prosac het volgende:

[..]

Supervermakelijk altijd om het FCGforum overal maar tegen te komen. En iedereen zich maar opfokken over wat daar gepost wordt.
We vermaken ons juist
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  maandag 5 januari 2009 @ 17:43:14 #202
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64694462
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

We vermaken ons juist
Ach.. ik vind het altijd mooi hoe er selectief posts uitgepakt worden, als je vervolgens op de fora van de andere kant gaat kijken, gaat men over het algemeen net zo ver.
pi_64694502
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:42 schreef Prosac het volgende:
Voor hun is dat een belangrijke wedstrijd, er wordt niet gedaan alsof dat voor jullie ook zo is. Echt niet, 99% weet echt wel beter hoor.
Als ik af en toe die reacties zie krijg ik het idee dat wij hetzelfde beeld hebben.

Ik zie Groningen als een geduchte concurrent in een wedstrijd. Ze hebben genoeg kwaliteiten om te gelijkspelen of zelfs te winnen, maar Ajax staat nog steeds boven Groningen verheven
pi_64694529
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:43 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ach.. ik vind het altijd mooi hoe er selectief posts uitgepakt worden, als je vervolgens op de fora van de andere kant gaat kijken, gaat men over het algemeen net zo ver.
Natuurlijk, maar zulke figuren heb je er altijd inzitten. Bij AZ-fora is het vaak nog een stuk erger.
pi_64694671
Prosac = Wobbel?
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:48:13 #206
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64694731
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:44 schreef Rumille het volgende:

[..]

Als ik af en toe die reacties zie krijg ik het idee dat wij hetzelfde beeld hebben.
Ik lees dat er niet uit, maar a la. Men wil over het algemeen jullie net even extra een slag toebrengen. Dat zal ook iets te maken hebben met de jarenlange onmogelijkheid jullie te kunnen verslaan.
quote:
Ik zie Groningen als een geduchte concurrent in een wedstrijd. Ze hebben genoeg kwaliteiten om te gelijkspelen of zelfs te winnen, maar Ajax staat nog steeds boven Groningen verheven
Ik denk dat dit keer een duidelijk toto-tweetje zal worden. IK heb geen illusies dat we gaan winnen. Gezien de huidige vorm en blessures.
  maandag 5 januari 2009 @ 17:48:47 #207
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64694764
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:47 schreef BB-boy het volgende:
Prosac = Wobbel?
Dat had ik wel "Hoi Fok!" gepost.
pi_64694827
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:48 schreef Prosac het volgende:

[..]

Ik lees dat er niet uit, maar a la. Men wil over het algemeen jullie net even extra een slag toebrengen. Dat zal ook iets te maken hebben met de jarenlange onmogelijkheid jullie te kunnen verslaan.
[..]

Ik denk dat dit keer een duidelijk toto-tweetje zal worden. IK heb geen illusies dat we gaan winnen. Gezien de huidige vorm en blessures.
Ach, in dat soort wedstrijden laten de wisselspelers zich vaak van hun beste kant zien. Verder is Ajax ook nooit zo sterk in dit soort wedstrijden.
Kan me nog Feyenoord uit herinneren dit seizoen. Werd ook in principe een walkover van Ajax verwacht door sommige Feyenoord fans. Heb Feyenoord de rest van het seizoen nooit meer zo zien vechten voor een punt.
pi_64695275
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
pi_64695326
Jongens hebben we al verdedigers gehaald?
  maandag 5 januari 2009 @ 18:04:50 #211
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64695517
Ging Ajax niet voor 5 januari bekend maken op welke dag we uit tegen Fiorentina spelen?
pi_64695568
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:04 schreef Riro het volgende:
Ging Ajax niet voor 5 januari bekend maken op welke dag we uit tegen Fiorentina spelen?
Ik las pas ergens dat het pas 16 janurai was. De bal lag bij Fiorentina geloof ik.
AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
  maandag 5 januari 2009 @ 18:06:55 #213
143949 Riro
A.F.C. AJAX
pi_64695615
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:05 schreef Breach het volgende:

[..]

Ik las pas ergens dat het pas 16 janurai was. De bal lag bij Fiorentina geloof ik.
Heel fijn
pi_64695791
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:06 schreef Riro het volgende:

[..]

Heel fijn
Kan het bericht niet meer vinden (misschien gewoon hier in het topic gepost..?) Maar er stond toen ook in dat het toch waarschijnlijk woensdag zou worden (wat ik kut zou vinden). Er waren 3 opties:

- Fiorentina of Milan om 19h op woensdag en de ander om 20.45h
- Fiorentina op woensdag 20.45h en Milan op donderdag
- Milan op woensdag 20.45h en Fiorentina op donderdag

Dit allemaal betreffende de tv-rechten.
George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
pi_64695878
quote:
Ik kan me voorstellen dat sinds de afgelopen winterstop het echte haatgevoel is losgekomen bij sommige mensen, bij mij was dat al eerder zo. Ik heb mijn hele leven een dikke teringhekel aan alles wat ook maar iets verbonden is aan deze achterlijke gladiolen uit onze hoofdstad. Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.

Over de stand kan ik geen ruk zeggen, ik hoop dat we deze wedstrijd die toch wel berucht staat als de pot van het seizoen, met klinkende cijfers zal worden gewonnen. Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans. Aan mij zal het niet liggen.
Zegt opperbaas Luuk op het FCGForum
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64695956
"Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans."

Helder licht die Luuk.
pi_64695961
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:11 schreef Breach het volgende:

[..]

Kan het bericht niet meer vinden (misschien gewoon hier in het topic gepost..?) Maar er stond toen ook in dat het toch waarschijnlijk woensdag zou worden (wat ik kut zou vinden). Er waren 3 opties:

- Fiorentina of Milan om 19h op woensdag en de ander om 20.45h
- Fiorentina op woensdag 20.45h en Milan op donderdag
- Milan op woensdag 20.45h en Fiorentina op donderdag

Dit allemaal betreffende de tv-rechten.
Mij maakt het weinig uit, alleen zit ik dan nog wel anderhalve dag langer in Florence na de wedstrijd
pi_64695965
Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans.

pi_64696001
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef Jasza het volgende:

[..]

Mij maakt het weinig uit, alleen zit ik dan nog wel anderhalve dag langer in Florence na de wedstrijd
Ja, voor mijzelf maakt het ook weinig uit. Maar de rest moet anders 4 dagen vrij nemen. En dan wordt het al met al nog een duur grapje

Dus doe maar gewoon donderdag.
pi_64696093
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:17 schreef BB-boy het volgende:
"Als er maar strijd is en de wedstrijd onder de supporters net zo leeft als bij de fans."

Helder licht die Luuk.
quote:
Ik hoop niet letterlijk op vuur, maar wel op vocaal vuur en misschien ook wel op fysiek vuur...maar dan buiten het stadion.
Vond ik ook wel geniaal
''Feyenoord, het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen'' (Fabio Capello)"
pi_64696130
quote:
Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol

http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
Zijn de toeters en confetti voor deze editie volop ingeslagen?
quote:
Wedstrijd van het jaar. Alles is geoorloofd
pi_64696211
Grun

Ben benieuwd of we weer leuke boefjes op het veld zien.
pi_64696481
Die Luuk, wat een stoere boy
pi_64696567
Dat Ajax zo speciaal is voor ze. Heb bij Groningen meer het idee van één van de vele hindernissen naar zo veel mogelijk punten.

Al hoop ik wel dat Silva, Lindgren en Suarez alledrie 3 goals maken. Gewoon, voor de reacties.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64696750
Leuk, weer zo'n ploeg die Ajax als hun rivaal ziet.

FCG, sluit achteraan in de rij.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_64696754
pi_64696856
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
  maandag 5 januari 2009 @ 18:39:45 #228
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64696939
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:37 schreef TheJanitor het volgende:
Kan iemand daar het plaatje van Suarez die zijn middelvingers opsteekt posten? Ben er te lui voor
binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.
pi_64697058
quote:
Heb je die foto nog?
  maandag 5 januari 2009 @ 18:43:28 #231
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64697085
Doe mij maar een herhaling van 19 maart 2006.
pi_64697179
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:42 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Heb je die foto nog?
pi_64697205
quote:
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_64697235
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Mooi.
quote:
Je account is aangemaakt. Dit forum vereist echter accountactivatie door een beheerder. Een e-mail werd naar de beheerders gezonden en je wordt geïnformeerd als je account geactiveerd is
pi_64697251
Als ik dat trouwens zo lees, dan zie je toch wel dat het op Fok allemaal wel meevalt. Zelfs Groningers.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_64697254
quote:
Voor Ajax op zoek in Zuid-Amerika...
Door WILLEM SCHÜNGEL, clubreporter Ajax

[LEZERSBIJDRAGE] Geheel tegen mijn morele verlichting in om wekelijks een stukje te schrijven, laat ik nu al een paar weken verstek gaan. Laat ik niet geheimzinnig doen over het hoe en wat. Onlangs op de tribune met Gerrie Muhren van gedachten gewisseld. We waren het nogal eens met elkaar eens. Sterker nog, hij was (in tegenstelling tot veel van de vaste reageerders op mijn bijdrages) het zelfs roerend met me eens.

Ons voornaamste gesprek ging over het ontbreken van een fatsoenlijke verdediger die een spits het leven zuur maakt. Of nee, eentje die hem gewoon onder de zoden schoffelt. Gelukkig leest Marco mijn stukjes ook en is hij tot inkeer gekomen. Oleguer is zijn plaats niet meer zeker.

Leuke vent die Gerrie. Zo leuk zelfs, dat ik dankzij hem nu in Zuid-Amerika zit. Scoutingstripje heet dat. En passant bekijk ik wat toeristische ditjes en datjes, maar het draait voornamelijk om het spotten van een bikkelharde verdediger die Ajax de nodige smeerlapperij bijbrengt. Een soort Suarez, maar dan achterin.

Je zou zeggen dat dat hier een eitje moet zijn. Er is echter een probleem. Alle competities zijn al een maand ten einde. De kampioenen zijn bekend en de spelers liggen op het strand van Rio de Janeiro of Punta del Este. Niet getreurd, dan ga ik me daar gevoegelijk tussen mengen. Cocktailtje in de ene hand, notitieboekje in de andere. Ik houd u op de hoogte.

U zult begrijpen dat mijn stukjes dan ook wat korter zijn dan te doen gebruikelijk. De scherpe analyses leest u over een maand weer. Tot die tijd zult u het met mijn reis/annex-scoutingsverslagen moeten doen. En, zoals gezegd, momenteel is er weinig nieuws van het front.

Of het moet zijn dat ik momenteel in een land vertoef waar het enige dat ze van Nederland weten is: 1. dat er hoeren rondlopen, 2. de drugs gratis is en 3. godbetere het, dat PSV al jaren kampioen is. Dankzij ene Jefferson Farfan. Dat hij momenteel niet meer voor PSV speelt laten we voor het gemak maar even buiten beschouwing.

Mooie boel is dat. Ik ga even wat Ajaxweetjes hier in de plaatselijke tent droppen. Je moet toch ergens beginnen.
Bron: AD Sportwereld.
pi_64697259
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:46 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ben al bezig.
pi_64697264
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:39 schreef Prosac het volgende:

[..]

binnen 10 minuten gewist en een ban voor de poster.
Wie gaat dan voor je doen dan?
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_64697330
edit; te laat
  maandag 5 januari 2009 @ 18:52:21 #240
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_64697416
quote:
Op maandag 5 januari 2009 18:48 schreef dndiek het volgende:

[..]

Wie gaat dan voor je doen dan?
Beheerdersteam.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: