Ja zometeen blijft Elia zo goed voetballen word hij opgepikt door een Engelse subtopper en dan is het weer huilen geblazen dat we geen vervanger hebben kunnen vinden. Van Basten heeft het gewoon perfect opgelost door Cvitanich al te kopen voor dat KJH weg ging.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef koningdavid het volgende:
Klopt, maar op dit moment is dat wel gewoon teveel geld voor een versterking op een positie waar we al redelijk ruim bezet zijn.
Ik zie liever 7-10 miljoen uitgegeven worden aan een topverdediger.
Elia kunnen we nog altijd deze zomer halen als een Suarez of Urby weg zou gaan ofzo.
Dat kan ik sowieso alquote:Op maandag 5 januari 2009 16:18 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Persoonlijk lijkt het me ook dikke bullshit voor iemand die nog maar 1,5 jaar onder contract staat.
Maar mocht dit daadwerkelijk de vraagprijs zijn dan kan ik alleen maar het volgende zeggen: Twente![]()
![]()
Ja gelukkig kunnen mensen ook verder kijken dan een half jaar waarin hij amper heeft gespeelt door blessures. Toch heeft hij meen ik 4/5 goals gemaakt en wat assistsquote:Op maandag 5 januari 2009 16:35 schreef TerroRobbie het volgende:
Ach het is niet gek natuurlijk dat Ajax wat terughoudend is daarmee. Het is wel heel veel geld. En de andere dure aankoop Sulejmani heeft zn geld nou ook nog niet echt opgebracht.
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:39 schreef Wooldoor het volgende:
17 miljoen voor Elia die een paar maanden geleden nog anderhalve ton koste![]()
quote:Doelman Sergio Padt vervangt de geblesseerde Dennis Gentenaar op het trainingskamp van Ajax in Portugal. De keeper van jong Ajax is een van de 23 spelers die door Marco van Basten is geselecteerd voor de oefenstage in het Portugese Ferreiras.
Haal dan alsjeblieft de popcorn uit de schappen. Van dat bioscooppubliek hoef ik niet te hebben in de ArenA.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
Over de prijzen en de keuze qua eten is ook gesproken, er gaat nog besproken worden wat wij graag willen zien. De mensen van de catering willen graag meewerken met dit alles
Wel als hij genomineerd was. In dat elftal van de maand zit altijd het maximum aan Ajacieden, omdat iedereen gewoon op basis van clubvoorkeur kiest.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:03 schreef kevin6188 het volgende:
Oleguer heeft het helaas net niet gered.
15 miljoen .. voel je je eigen wel helemaal lekker man!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef superjood het volgende:
[..]
Hoezo kapitaalvernietiging, Elia is een jonge speler met talent dus als hij goed presteert kun/moet je hem altijd voor meer verkopen.
Voortaan contant betalen of met munten. Die achterlijke ArenA kaarten zijn zo debiel. En Jupiler ipv Grolschquote:Op maandag 5 januari 2009 16:38 schreef denthemen het volgende:
Over de prijzen en de keuze qua eten is ook gesproken, er gaat nog besproken worden wat wij graag willen zien. De mensen van de catering willen graag meewerken met dit alles
Haha, inderdaad. Of iets als een sms-spelletje in de rust ofzo, hehehe!quote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Popcorn? WTF ? What's next? Roltrappen naar het vak?
Koffie voor de invalide supportersquote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef TerroRobbie het volgende:
Popcorn? WTF ? What's next? Roltrappen naar het vak?
Stiekem ben je dat nog steeds.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja stiekem vinden jullie het wel jammer zeker dat ik geen fan meer ban
Heb je er helemaal geen sympathie meer voor ?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja stiekem vinden jullie het wel jammer zeker dat ik geen fan meer ban
Wat is er mis met ouderwets, Amsterdams, Heineken? Ik snap sowieso niet dat er bijv op het Leidseplein zoveel Bavaria kroegen zijn trouwens....quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef toma het volgende:
[..]
Voortaan contant betalen of met munten. Die achterlijke ArenA kaarten zijn zo debiel. En Jupiler ipv Grolsch
Ik krijg altijd koppijn van Heinekenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er mis met ouderwets, Amsterdams, Heineken? Ik snap sowieso niet dat er bijv op het Leidseplein zoveel Bavaria kroegen zijn trouwens....
Ik krijg van elk bier uiteindelijk koppijnquote:Op maandag 5 januari 2009 16:58 schreef toma het volgende:
[..]
Ik krijg altijd koppijn van Heineken![]()
Jupiler is het lekkerste tapbiertjeEn het interesseert me niet waar het bier vandaan komt. Als het maar smaakt.
www.lotgenoten.nlquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb je er helemaal geen sympathie meer voor ?
Nee eigenlijk niet nee. Alles is ook anders geworden natuurlijk. Ikzelf en de club ook. En daarbij stelde mijn fan zijn op 7-8-9 jarige leeftijd natuurlijk niet echt veel voorquote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb je er helemaal geen sympathie meer voor ?
Wat is de hele lijst eigenlijk?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:50 schreef kevin6188 het volgende:
Gentenaar kan ook niet rechtop staan zonder last van z'n rug te krijgen:
[..]
Voor 17 miljoen kan je ook een andere vervanger halen hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja zometeen blijft Elia zo goed voetballen word hij opgepikt door een Engelse subtopper en dan is het weer huilen geblazen dat we geen vervanger hebben kunnen vinden. Van Basten heeft het gewoon perfect opgelost door Cvitanich al te kopen voor dat KJH weg ging.
Neemt niet weg dat 17 miljoen te veel geld is, maar als je trug wil naar de top moet je toch echt investeren. Maar dan wel in de juiste spelers.
Geen Aissati. Nog steeds te veel last van zn knie.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:01 schreef Silaz het volgende:
[..]
Wat is de hele lijst eigenlijk?
hele lijst
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha, inderdaad. Of iets als een sms-spelletje in de rust ofzo, hehehe!![]()
(WAAAT NOUUU)
Die kroegen kiezen natuurlijk voor de beste deal, als jij veel goedkoper een contract met Bavaria krijgt (bijv. een kostprijs van 40ct. per biertje) dan ben je wel gek als je voor Heineken gaat die zijn status als 'kwaliteitsbiertje' wat hoger in het vaandel heeft staan en er een iets grotere prijs aan vasthangt.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wat is er mis met ouderwets, Amsterdams, Heineken? Ik snap sowieso niet dat er bijv op het Leidseplein zoveel Bavaria kroegen zijn trouwens....
zo goed is Elia ook weer niet. we hebben het niet over de categorie Suarez, Sulejmani etc. Elia zit een niveau lager.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:33 schreef superjood het volgende:
[..]
Ja zometeen blijft Elia zo goed voetballen word hij opgepikt door een Engelse subtopper en dan is het weer huilen geblazen dat we geen vervanger hebben kunnen vinden. Van Basten heeft het gewoon perfect opgelost door Cvitanich al te kopen voor dat KJH weg ging.
Neemt niet weg dat 17 miljoen te veel geld is, maar als je trug wil naar de top moet je toch echt investeren. Maar dan wel in de juiste spelers.
Ja leer lezen andersquote:Op maandag 5 januari 2009 16:53 schreef Chadi het volgende:
[..]
15 miljoen .. voel je je eigen wel helemaal lekker man!
Die gast heft een handvol goede wedstrijden gespeeld!
Ahhh wat lievquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol
http://www.fcgforum.nl/viewtopic.php?f=1&t=2553
OMG Cvitanich heet daar Stinknaariets. Het lijkt wel of TerroRobbie de grappen verzint daar.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Oh jee de "klassieker" komt er weer aan en de gruningse boertjes slaan weer op hol
Dit jaar geen Groningen voor mij, vorig jaar was de druppelquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Wat er vorig jaar gebeurde spreekt voor zich. Maar wat was er daarvoor dan?quote:Op maandag 5 januari 2009 17:28 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit jaar geen Groningen voor mij, vorig jaar was de druppel
Afgunstquote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
Over Wim Bohnen is gesproken, hij is al aangesproken op zijn gedrag en de laatste wedstrijden is het absoluut niet meer zo en is het gewoon. Het lijkt alsof de vorige speaker bij iedereen geliefd was, maar er kwamen meer klachten over hem binnen dan over Wim Bohnen. Het is meerdere malen met hem besproken, ik was het er eerst ook niet mee eens, maar zoals het nu gaat is het goed in mijn ogen. Élke verandering is gezeik. Overigens wist niemand dat Wim zou komen, de vertegenwoordiger van de ABA kon die dag niet en heeft 2 andere mensen gestuurd, waaronder Wim dus..quote:Op maandag 5 januari 2009 17:29 schreef Silenus het volgende:
De notulen van de ASR zijn weer te downloaden: http://www.ajax.nl/web/sh(...)_doc.pdf/page=154417
Even enkele interessante puntjes (Denthemen lees je even mee?)
* Snelheid en deskundigheid van personeel. Als 'excuus' voor de klacht dat die lui gewoon traag zijn wordt aangevoerd dat 'het geen dagelijks werk is en het daarom moeilijk is om personeel goed op te leiden'. HALLO!? Het enige wat ze hoeven doen is kroketten in het vet gooien en wat prijzen bij elkaar op te tellen. Daar hoef je toch geen doctoraalscriptie voor geschreven te hebben lijkt me. Ik ga nooit in de rust in zo'n rij staan maar het moet toch sneller kunnen denk ik.
* Er wordt gekeken naar een betaalchip op je SCC waarmee je je kroketjes kunt halen. Lijkt me een goed idee (al zal dat misschien betekenen dat die lekkere wijven verdwijnen die de kaarten verkopen?)
* Door Jaap Waaijenberg wordt aangegeven dat in het Ledenrestaurant vaak vette glazen zijn, waardoor het bier doodslaat. -->Mooi altijd, dat er in een serieuze vergadering klachten zijn over bier wat doodslaat.
![]()
* De ballenjongens zijn te sloom, terechte klacht vind ik.
Ander ding: Ik meen me te herinneren dat er wat klachten waren over Wim Bohnen, nu zijn ze niet behandeld (wellicht omdat hij er zelf bijzat) maar komt dit puntje wel terug? Floris Thoolen moet dit gewoon blijven doen en niet Wim 'AMSTERDAM ARENA LAAT JE HORUHHHH' Bohnen. Even zorgen dat die guest niet uitgenodigd wordt volgende keer en 'm er dan uitgooien. (Tip)
Supervermakelijk altijd om het FCGforum overal maar tegen te komen.quote:Op maandag 5 januari 2009 17:24 schreef BB-boy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |