Ik vond deze uitzending niet zo'n hoog grote piemel gehalte hebben hoor. Eigenlijk vond ik dat ze zich best kwetsbaar op stelden. Zoals ik al zei; bijna menselijk.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:53 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Denk dat het vooral dick measuring wordt. Daarbij krijg je van de ene club grote jongens te spreken, van de andere club halve nobody's en van weer een andere club helemaal niemand.
Maar als je hierna de 37 andere BVO's aan het woord laat, wil men toch weer stoerder overkomen dan de clubs die al voorbij zijn gekomen. Echt realistisch is het dan allemaal niet.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond deze uitzending niet zo'n hoog grote piemel gehalte hebben hoor. Eigenlijk vond ik dat ze zich best kwetsbaar op stelden. Zoals ik al zei; bijna menselijk.
Thuis is er niks aan de hand.quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:56 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik ga al 10 jr niet meer naar wedstrijden, dus ik heb geen idee wat voor 'gevaren' er zijn.
Bij uitwedstrijden zijn er de laatste tijd wat klappen gevallen. Gebeurd steeds vaker en dit soort aandacht zorgt er weer voor dat diegene die vrij vaak gaan, iets wat niet het geval is met de HK, gevaar lopen.quote:Waar doel je op? Problemen met de tegenstander? Of problemen met politie? Die laatste heeft de kern toch goed in het vizier? Daar ondervind je geen last van lijkt me..als je gewoon normaal doet. Of zie ik dat verkeerd?
Ja Gino was die jongen die er later bij kwam, die erg zweette weetjewel, snappiequote:Op woensdag 7 januari 2009 20:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Oh, wacht even. Gino was die van de allerjongste generatie? Dat heb ik niet meer gevolgd, dacht dat je het over Yoeri had. Zijn aanwezigheid leek me sowieso al niet zo nuttig. De nieuwe generatie is volgens mij erg pril, dus valt weinig over te zeggen...
quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:06 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ja Gino was die jongen die er later bij kwam, die erg zweette weetjewel, snappie
Klopt.quote:Op woensdag 7 januari 2009 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
![]()
[ afbeelding ]
Maar dat was juist weer Youri, toch?
Die hebben hun eigen versie, natuurlijk een andere. De correcte zal wel ergens in het midden liggen.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Rots het volgende:
Zijn er reacties bekend van Twente-supporters op het verhaal wat Andre Heil vertelde tijdens het interview met Sophie, of was dit gewoon al bekend wat hij had verklaard?
Ja, dat werd bij Ajax ook wel gewaardeerd die uitzendingquote:Op woensdag 7 januari 2009 20:55 schreef TerroRobbie het volgende:
real prwoper swiss dynamyte you know what I'm sayin'
Hij loog, thats all... Erik Lassche was niet betrokken bij dat gevecht, hij probeerde de boel te sussenquote:Op woensdag 7 januari 2009 22:17 schreef Rots het volgende:
Zijn er reacties bekend van Twente-supporters op het verhaal wat Andre Heil vertelde tijdens het interview met Sophie, of was dit gewoon al bekend wat hij had verklaard?
Het was inderdaad geen grote bekkenshow dat ze met 3 man een halve tribune hebben leeg geslagen. Maar echt inhoud had het verder ook niet. Kwam ook door de manier van interviewen/presenteren, zodra er twee zinnen waren gezegd moest Sophie er alweer door heen blaten..quote:Op woensdag 7 januari 2009 20:59 schreef SHE het volgende:
[..]
Ik vond deze uitzending niet zo'n hoog grote piemel gehalte hebben hoor. Eigenlijk vond ik dat ze zich best kwetsbaar op stelden. Zoals ik al zei; bijna menselijk.
Gast, je bent van 1989. Je bent er vast niet bijgeweest. Niet dat ik Heil wel geloof, maar beide verhalen zijn nu moeilijk te checken.quote:Op woensdag 7 januari 2009 22:57 schreef Lamzak_ het volgende:
[..]
Hij loog, thats all... Erik Lassche was niet betrokken bij dat gevecht, hij probeerde de boel te sussen
Het verschil tussen 1 persoon en >5 getuigen is groot...quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:13 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
Gast, je bent van 1989. Je bent er vast niet bijgeweest. Niet dat ik Heil wel geloof, maar beide verhalen zijn nu moeilijk te checken.
Daar ben ik het dan wel weer volledig mee eens. Wat een fucking dwaas.quote:Op donderdag 8 januari 2009 00:34 schreef Silenus het volgende:
Tsja, die Heil geloof ik helemaal niet. Als die maandag verteld had dat de aarde rond was zou ik zelfs daar nog aan gaan twijfelen.
quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef samdeman1984 het volgende:
Keek ik gisteren in de telegraaf, staat er een foto van Verbeek buiten het stadion met de feyenoord supporters voor de deur. Wie staat daar op de achtergrond op de foto met zijn petje op? Onze vriendelijke vriend Leonardo, alias Tattoo Leo. Kan alleen de foto niet meer vinden, iemand?
Op de achtergrond? Hij stond helemaal vooraan.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 09:45 schreef samdeman1984 het volgende:
Keek ik gisteren in de telegraaf, staat er een foto van Verbeek buiten het stadion met de feyenoord supporters voor de deur. Wie staat daar op de achtergrond op de foto met zijn petje op? Onze vriendelijke vriend Leonardo, alias Tattoo Leo. Kan alleen de foto niet meer vinden, iemand?
Na und? Het blijft een Feijenoordsupporter.quote:Op vrijdag 16 januari 2009 13:20 schreef samdeman1984 het volgende:
Haha, indd... bedoelde eigenlijk dat Verbeek vooraan stond en hij dan een beetje op de achtergrond, maar je hebt volledig gelijk!
Nee!quote:Op vrijdag 23 januari 2009 19:03 schreef Landgeld het volgende:
Staat die Leonardie ook niet hier op die video? Bij die Feyenoord-hoolies? (niet die schreeuw-kneus, maar die vaak in beeld komt)
wat een figuur
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |