Maar geef toe, leeftijd is met veel dingen toch gewoon een relatief iets.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizen
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:
[..]
misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizen
Niet elk studentenhuis is een smerig hok hoor.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.
Ik wil een schone keuken en schoon sanitair. Een vriend van mij heeft er ook gewoond, nou op de dag dat hij daar heen ging zag ik nog net een studente achter een pan macaroni aanzitten die van het aanrecht af liep.
Die vriend van mij was ook rap weer thuis trouwens, beter dat dan in zo'n smerig hok.
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.quote:Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hmm ja dat is lastig. BI bestaat ook wel uit een deel economie en alles.
Maar wil je dan stoppen met je huidige opleiding? En wat doe je?
Ach een studenthuis heeft zo zijn charmes. Tijdens mij stage heb ik ook in studentenhuis gewoond en ik vond het wel leuk.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.
Ik wil een schone keuken en schoon sanitair. Een vriend van mij heeft er ook gewoond, nou op de dag dat hij daar heen ging zag ik nog net een studente achter een pan macaroni aanzitten die van het aanrecht af liep.
Die vriend van mij was ook rap weer thuis trouwens, beter dat dan in zo'n smerig hok.
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar geef toe, leeftijd is met veel dingen toch gewoon een relatief iets.
Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef ssebass het volgende:
Je kunt met het studentenhuis ook een schoonmaakster in dienst nemen, dat hadden wij ook.
Hier in enschede is bar weinig economie, maar dat is dan ook erg slecht. Ik weet dat er in deventer meer aandacht aan wordt besteedt.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.
Weltrusten en sterkte morgen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.
vorige topic duurde trouwens maar anderhalf uur, het tempo neemt toe,
en ik ga slapen. truste allemaal
Dat kun je pas beoordelen als je iemand kent, vooraf kun je alleen maar vermoedens uiten dan nog kun je je vergissen.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.
Eigenlijk wil ik Wiskunde doen aan de UU, maar dat is weer heel veel economiequote:Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hier in enschede is bar weinig economie, maar dat is dan ook erg slecht. Ik weet dat er in deventer meer aandacht aan wordt besteedt.
Denk dat als je de economie echt wil laten zitten of een stuk minder dat je dan idd meer naar de TI/I studies komt.
Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.quote:Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.
Wat een ranzige zooi was dat.
lastig zeg!quote:Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk wil ik Wiskunde doen aan de UU, maar dat is weer heel veel economie.
Ik snap wel wat je bedoelt..quote:Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.
Maargoed, daar is iedereen verschillend in. En ik wil zeker niet zeggen dat jij niet deugt ofzo RZ, maar ik denk dat we hierin wel heel verschillend zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |