abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 4 januari 2009 @ 23:59:14 #1
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64671737

duss
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
pi_64671759
tvp en dan tijd voor
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:00:09 #3
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64671764
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
  maandag 5 januari 2009 @ 00:00:10 #4
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64671765
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik ga denk ik voor de TU/e.
TU/e
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  maandag 5 januari 2009 @ 00:00:21 #5
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64671780
Lol.. anders kijk ik even wat de huidige tt was
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
  maandag 5 januari 2009 @ 00:00:31 #6
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_64671786
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizen
Maar geef toe, leeftijd is met veel dingen toch gewoon een relatief iets.
pi_64671791
Ja ik zo maar eens slapen als Resident evil is afgelopen. Morgen maar weer eens verder gaan met solliciteren.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_64671815
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Murmeli het volgende:

[..]

misschien heb je daar wel gelijk in. het zat denk ik ook in haar karakter, mijn ex was wel gewoon zelfstandig en niet bang voor studentenhuizen
Studentenhuis heb ik nooit in willen zitten.

Ik wil een schone keuken en schoon sanitair. Een vriend van mij heeft er ook gewoond, nou op de dag dat hij daar heen ging zag ik nog net een studente achter een pan macaroni aanzitten die van het aanrecht af liep.
Die vriend van mij was ook rap weer thuis trouwens, beter dat dan in zo'n smerig hok.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:02:08 #9
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64671840
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik wil een schone keuken en schoon sanitair. Een vriend van mij heeft er ook gewoond, nou op de dag dat hij daar heen ging zag ik nog net een studente achter een pan macaroni aanzitten die van het aanrecht af liep.
Die vriend van mij was ook rap weer thuis trouwens, beter dat dan in zo'n smerig hok.
Niet elk studentenhuis is een smerig hok hoor.
pi_64671843
Je kunt met het studentenhuis ook een schoonmaakster in dienst nemen, dat hadden wij ook.

Maar afknappers, altijd leuk. Ik vind gebrek aan spontaniteit een afknapper.
"Happiness is not getting more, but wanting less"
pi_64671845
Mijn vrienden zijn allemaal nog jong en wonen dus deels thuis en deels op kamers. Maar ik ken ook een aantal mensen die rond de 25 zijn en nog thuis wonen, kan allemaal... Mijn zussen zijn allebei rond 18 uit huis gegaan, en ik wilde dat ook (vond het eigenlijk het enige normale, ik wist eerst niet beter), maar nu blijf ik nog ff thuis totdat ik mijn studie-leven op orde heb. Constant switchen en op kamers zitten is niet echt handig.
quote:
Op zondag 4 januari 2009 23:58 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hmm ja dat is lastig. BI bestaat ook wel uit een deel economie en alles.
Maar wil je dan stoppen met je huidige opleiding? En wat doe je?
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.
pi_64671858
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:01 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ach een studenthuis heeft zo zijn charmes. Tijdens mij stage heb ik ook in studentenhuis gewoond en ik vond het wel leuk.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:02:55 #13
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64671860
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Maar geef toe, leeftijd is met veel dingen toch gewoon een relatief iets.
dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.

vorige topic duurde trouwens maar anderhalf uur, het tempo neemt toe,
en ik ga slapen. truste allemaal
pi_64671889
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef ssebass het volgende:
Je kunt met het studentenhuis ook een schoonmaakster in dienst nemen, dat hadden wij ook.
Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.

Wat een ranzige zooi was dat.
  maandag 5 januari 2009 @ 00:03:50 #15
211347 Red_Cat
Je weet wel...
pi_64671897
Een tvptje maar weer
Ik kwam, ik zag en ik was pleite...
Rokers maken de keuze per definitie om eerder dood te gaan, dus waar maak jij je druk om
  maandag 5 januari 2009 @ 00:04:02 #16
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64671900
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Tegan het volgende:
Ik doe nu Econometrie op de UvT. Maar dus extreem veel Economie imho. En dat kots ik echt uit. BI is idd niet zo'n goed idee dan, eerder TI.
Hier in enschede is bar weinig economie, maar dat is dan ook erg slecht. Ik weet dat er in deventer meer aandacht aan wordt besteedt.
Denk dat als je de economie echt wil laten zitten of een stuk minder dat je dan idd meer naar de TI/I studies komt.
pi_64671909
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

dat klopt maar misschien is iemand van mijn eigen leeftijd die heel lang heeft thuisgewoond dan gewoon te jong voor mij, relatief dan. Terwijl we qua geboortedatum wel zouden matchen.

vorige topic duurde trouwens maar anderhalf uur, het tempo neemt toe,
en ik ga slapen. truste allemaal
Weltrusten en sterkte morgen.
14 SHADES OF GREY
pi_64671926
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:02 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dat kun je pas beoordelen als je iemand kent, vooraf kun je alleen maar vermoedens uiten dan nog kun je je vergissen.

Enniewee: succes morgen en welterusten
pi_64671949
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:04 schreef Cuegirllie het volgende:

[..]

Hier in enschede is bar weinig economie, maar dat is dan ook erg slecht. Ik weet dat er in deventer meer aandacht aan wordt besteedt.
Denk dat als je de economie echt wil laten zitten of een stuk minder dat je dan idd meer naar de TI/I studies komt.
Eigenlijk wil ik Wiskunde doen aan de UU, maar dat is weer heel veel economie .
  maandag 5 januari 2009 @ 00:06:41 #20
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_64672001
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:03 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Ik heb een maand in Purmerend gewoond en daar hadden ze theoretisch ook een schoonmaakster maar daar ben ik toch zelf maar even aan het boenen geslagen.

Wat een ranzige zooi was dat.
Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.

Maargoed, daar is iedereen verschillend in. En ik wil zeker niet zeggen dat jij niet deugt ofzo RZ, maar ik denk dat we hierin wel heel verschillend zijn.
pi_64672004
Is nou iedereen weg?
  maandag 5 januari 2009 @ 00:07:16 #22
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64672013
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:05 schreef Tegan het volgende:
Eigenlijk wil ik Wiskunde doen aan de UU, maar dat is weer heel veel economie .
lastig zeg!
Heb ook niet veel kennis van andere opleidingen, dus kan er ook niet veel over zeggen jammergenoeg. Hoop in iedergeval dat je iets vindt wat je leuk gaat vinden
  maandag 5 januari 2009 @ 00:08:06 #23
163064 Cuegirllie
Vreemd, maar lekker!
pi_64672044
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Dit bedoel ik dus met mensen die te lang thuiswonen, die willen alleen maar alles netjes en georganiseerd, ik kan het niet goed uitleggen. Maar zo'n tekst kon je dus ook van het zusje van mijn ex verwachten. Wij vonden dat allebei echt niet gezond.

Maargoed, daar is iedereen verschillend in. En ik wil zeker niet zeggen dat jij niet deugt ofzo RZ, maar ik denk dat we hierin wel heel verschillend zijn.
Ik snap wel wat je bedoelt..
  maandag 5 januari 2009 @ 00:08:13 #24
237877 Kuwaro
Walkin down the street....
pi_64672045
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:
Is nou iedereen weg?
Ik ben er nog
I Am Trying Finding Beauty In Negative Spaces
pi_64672049
quote:
Op maandag 5 januari 2009 00:06 schreef RealZeus het volgende:
Is nou iedereen weg?
Bijna nog even resident evil afkijken en dan ga ik slapen.
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')