Het zal me niets verbazen als die palestijnse babybloeddrinkers het nog express doen ookquote:
Je schrijft dat een oplossing alleen van de Israelische kant komt. Daar ben ik het niet mee eensquote:Op maandag 5 januari 2009 16:25 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Staat er toch niet haaks op, met de eerste alinea wil ik aangeven dat de aanval Isral zinloos is omdat je Hamas wel uit kunt roeien maar daarme nog niet de haat en agressie onder de Palestijnen. Daarom zeg ik dat ook de Palestijnse positie kansloos is omdat ze ingesloten zijn en zwak. In de laatste alinea kom ik met een "oplossing", of in ieder geval bij wie een eventuele oplossing ligt.
Moord in de Islaam staat gelijk de hel hiernamaals, waarom zouden de Palestijnen dat doen als er elke moord op onschuldigen de hel op staat ?.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als die palestijnse babybloeddrinkers het nog express doen ook
Of gewoon alle Joden in Groenland proppen natuurlijk.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:26 schreef buachaille het volgende:
[..]
Welnee, een oplossing is er allang, Jordani het land dat voor 80% op israelisch gebied is gevestigd, of Egypte het land van 80% van de voorvaderen van Israelisch.
Ze hebben ook altijd meteen foto's als in kind in de buurt van de oorlog is, laatst kinderen die gewoon tussen slachtoffers lagen en moesten doen alsof ze gewond zijn.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef buachaille het volgende:
[..]
Het zal me niets verbazen als die palestijnse babybloeddrinkers het nog express doen ook
Nee Hitler zij Madagaskarquote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Of gewoon alle Joden in Groenland proppen natuurlijk.
Hey Meki, heb je trouwens zelf nog familie in of rond Gaza?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:28 schreef Meki het volgende:
[..]
Moord in de Islaam staat gelijk de hel hiernamaals, waarom zouden de Palestijnen dat doen als er elke moord op onschuldigen de hel op staat ?.
Kijk Israel rechtvaardigt moord op burgers, zij vrezen de straf niet.
Ok.. dat kan.. waar dan wel volgens jou?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:27 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Je schrijft dat een oplossing alleen van de Israelische kant komt. Daar ben ik het niet mee eens
Bron?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd meteen foto's als in kind in de buurt van de oorlog is, laatst kinderen die gewoon tussen slachtoffers lagen en moesten doen alsof ze gewond zijn.
Ik ben nog in Isral geweest een maand terug en die Gaza raketten kwamen gewoon in woonwijken terecht, zou me niks verbazen als er doden waren maar dit wil Isral niet vertellen.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hey Meki, heb je trouwens zelf nog familie in of rond Gaza?
De hele Palestijnse volk is mijn familiequote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
Hey Meki, heb je trouwens zelf nog familie in of rond Gaza?
Hier geef ik je dus weer 100% gelijk in. Dat is precies wat ik net wilde zeggen. Er s simpelweg geen oplossing mogelijk wanneer de haat zo gevoed wordt. Patriotisme, geloofskwestie, generatie, familie die ontzettend belangrijk voor ze is...al dit soort dingen zorgen er voor dat de haat blijft en niemand tot rede vatbaar is.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:31 schreef Nicky_Rincon het volgende:
[..]
Ok.. dat kan.. waar dan wel volgens jou?
Het enigste wat de Palestijnen als eventuele oplossing kunnen bieden in dit probleem is stoppen met het bombarderen van Isral.. en dan? Is Isral dan tevreden.. ik denk het niet! Zullen ze dan hun troepen terugtrekken en het isolement van Gaza opheffen? Zullen ze een ontwapend Hamas aanvaarden als vertegenwoordiger van de Gaza-strook? Never, nooit denk ik!
Ach ja, Hans van Baalenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
Den Haag, 05 Januari 2009 /EZPress/ - VVD-woordvoerder Hans van Baalen steunt Isral bij het uitoefenen van haar zelfverdedigingsrecht door het bestoken van de infrastructuur van Hamas in Gaza
Hans van Baalen is sowieso een kontelikker van de Amerikanen en de Israeliers. Kan me nog herinneren dat hij een aantal jaren geleden vond dat Guantanamo Bay open moest blijven.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
Den Haag, 05 Januari 2009 /EZPress/ - VVD-woordvoerder Hans van Baalen steunt Isral bij het uitoefenen van haar zelfverdedigingsrecht door het bestoken van de infrastructuur van Hamas in Gaza
quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
De hele Palestijnse volk is mijn familie
De hele wereld krijgt via de Israelische ambassade leugens binnen. maar de werkelijkheid en de realiteit komt van de Palestijnse journalisten en Al Jazeera die daar tientallen verslaggevers hebben staan.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd meteen foto's als in kind in de buurt van de oorlog is, laatst kinderen die gewoon tussen slachtoffers lagen en moesten doen alsof ze gewond zijn.
Natuurlijk zouden ze dit vertellen, dit zou hun aanvallen juist vergoelijkenquote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Ik ben nog in Isral geweest een maand terug en die Gaza raketten kwamen gewoon in woonwijken terecht, zou me niks verbazen als er doden waren maar dit wil Isral niet vertellen.
En nu even een normaal antwoord svp. Luister, ik snap heel goed wanneer je zo heftig reageerd als er directe of indirecte familie van jou daar woont, vandaar dat ik het vroeg.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:32 schreef Meki het volgende:
[..]
De hele Palestijnse volk is mijn familie
Al Jazeeera die lui die een deal hebben met Al-Quida propaganda voor video's die lui?quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef Meki het volgende:
[..]
De hele wereld krijgt via de Isralische ambassade leugens binnen. maar de werkelijkheid en de realiteit komt van de Palestijnse journalisten en Al Jazeera die daar tientallen verslaggevers hebben staan.
Wat een onzin. Als er 1 volk is die meester is in het verspreiden van propaganda, dan zijn het de Israeliers wel.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:29 schreef neilyoung het volgende:
[..]
Jij kan er om lachen, maar het zijn mijn broeders en zusters. en het zijn jou ook broeders en zusters omdat ze evenveel mensheid hebben net als jij die hebt.quote:
Ik ken iemand die daar woont.quote:Op maandag 5 januari 2009 16:34 schreef TheGrandWazoo het volgende:
[..]
En nu even een normaal antwoord svp. Luister, ik snap heel goed wanneer je zo heftig reageerd als er directe of indirecte familie van jou daar woont, vandaar dat ik het vroeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |