Helemaal vergeten!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Jump het volgende:
Je bent het FA eiland vergeten, en de verstevigde burcht erop dat alle aanvallen van het "Banned Island" kan weerstaan
quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:47 schreef SiestaGuru het volgende:
Aye aye kaptein!
Ik zie dat hiermee onze langgeplande aanval op het grote onzin-eiland begonnen is? Dit is het D-Day topic?
Wanneer beginnen we met de aanval op gc? Ze zullen neits vermoeden die stumperds
Preciesquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Treces het volgende:
Je kaart is trouwens nogal gedateerd, het mist wat modjes en eilanden
Anders laat men in ONZ de mensen van #HOMO wel los op de invadersquote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef jakkop het volgende:
De kaart was niet compleet!Je was de onneembare muur om het eiland ONZ vergeten
![]()
[ afbeelding ]
HEHEHEHE JIJ BENT ZO BAAS!!!1quote:Op zondag 4 januari 2009 22:02 schreef Paaskonijn het volgende:
Weinig kans, KLB FTW! Jullie kneuzen moeten wegblijven
Ik had hier niet moeten posten.quote:
Noem eens iemand anders typisch ONZquote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef PeZu het volgende:
wrom staat paul's ava op onz dat is totaal niet representatief
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb eventueel wel e-mail adressen van Skinkie en JeRa voor je!quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 21:43 schreef CaptainCookie het volgende:
Aye,
Het is tijd om Fok! te veroveren! Ik weet alleen nog niet hoe![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je ook een lege kaart, zo dat wij hem naar eigen inzicht in kunnen richten?
Fok! is groter dan dit. Ik mis nog een heleboel eilanden.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok! is groter dan dit. Ik mis nog een heleboel eilanden.
Nee rustig maar,, Dat willen ze je laten geloven!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]zijn er meer fora dan ONZ, GC en KLB dan
Ik heb gehoord dat er nog meer fora zijn dan die 3.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:15 schreef mcDavid het volgende:
[..]zijn er meer fora dan ONZ, GC en KLB dan
Die heb ik nog niet ontdekt!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Fok! is groter dan dit. Ik mis nog een heleboel eilanden.
plusquote:Op zondag 4 januari 2009 22:32 schreef mcDavid het volgende:
[..]
ONZ van tegenwoordig moet vooral meerhebben.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Jump het volgende:
Je bent het FA eiland vergeten, en de verstevigde burcht erop dat alle aanvallen van het "Banned Island" kan weerstaan
Als ik morgen tijd heb zal ik de rest wel even toevoegenquote:Op zondag 4 januari 2009 23:45 schreef Chinless het volgende:
Ik w8 even af tot de volgende sub-fora/eilanden er zijn.
quote:Op maandag 5 januari 2009 00:21 schreef luciferhout het volgende:
[ afbeelding ]
hoe kon mopper smurf nou ontbreken bij KLB...
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ga jij maar op de bodem van het water liggenquote:
als onderwaterschip?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jij maar op de bodem van het water liggen
Hij kan toch best de boodschapper worden?quote:Op maandag 5 januari 2009 01:55 schreef PeZu het volgende:
[..]
ga jij maar op de bodem van het water liggen
hoi kanker klaagbalkertjes, ik kom boodschappen dat WE JULLIE FORUMPJE GAAN VEROVEREN!!!!!111!!!quote:Op maandag 5 januari 2009 01:56 schreef santax het volgende:
[..]
Hij kan toch best de boodschapper worden?
quote:Op maandag 5 januari 2009 01:28 schreef SiestaGuru het volgende:
Kaptein! Verschrikkelijk nieuwsDeze eilandengroep bleek een afleiding te zijn, het is geen eilandengroep, het is danny hendig gecamoufleerd in de oceaan.
![]()
Wat doen we nu kaptein?
[ afbeelding ]
Nee. Maar dan mag ik het nog steeds slecht noemen.quote:
Maar we moeten eerst langs de andere eilanden voordat we bij de ONZ schat kunnen komenquote:Op maandag 5 januari 2009 17:32 schreef Exstreem het volgende:
mag ik ook meedoen ? ik heb een plan ! we pompen hun eilanden vol met onzin topics vol met ONZIN !
ohquote:Op maandag 5 januari 2009 17:39 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Maar we moeten eerst langs de andere eilanden voordat we bij de ONZ schat kunnen komen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |