Pierre van Simple Planquote:
En de mijnequote:Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef De_Ananas het volgende:
http://www.curling.nl/forum/viewtopic.php?f=15&t=14&p=47#p50
Flikkers, beetje mijn goede naam bevuilen.
Gelden wet tshirts ook?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef BobbyB het volgende:
Als Miley's naaktpics uitlekken is ze pas tof.
Nice track he?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef Mendeljev het volgende:
Seventeen forever, was hem net aan het luisteren lol!
wat voor een tubgirlquote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef reetveter het volgende:
Ehj RJ, je moet wel tubgirl posten als nieuwe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, I'm begging, darling please.
WD, darling won't you ease my worried mind
Nee. Maar ze mogen wel gepost worden.quote:
Dankjewel, Captain Obvious. Hier, neem déze steen.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:42 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I just really want you to have this rock.
Ohquote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar ze mogen wel gepost worden.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee. Maar ze mogen wel gepost worden.
Steek die steen maar in één van je lichaamsholtes, en als het niet past.. Gewoon doorduwen!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef IQM het volgende:
[..]
Dankjewel, Captain Obvious. Hier, neem déze steen.
[ afbeelding ]
Ga je dood?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Volgens mij heb ik een buikgriep te pakken.
Zeg eens wat van die Captain obvious spammerts dan.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:44 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik houd hier toezicht voor RemlofWie baggert krijgt mij aan zijn stok!!
Douchen met je kleren aan.quote:
pluspunt nu kun je tubgirl nadoenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Zit je al te slurpen aan de kwast?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Broekpaling het volgende:
Okéquote:Op zondag 4 januari 2009 21:46 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg eens wat van die Captain obvious spammerts dan.
Ja, maar dat was een striptease, heb hier offline de rest van de fotoxquote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:45 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Steek die steen maar in één van je lichaamsholtes, en als het niet past.. Gewoon doorduwen!
Als je het maar niet gaat posten, want op Tubvirgin staat nog geen ban.quote:
whihihihiquote:Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef reetveter het volgende:
Hééé neukende kutkinderen, ik heb mijn 10.000 kansloze kutpost gemist
Je lacht als een wijf.quote:
Nou, als ik zie wat er de afgelopen 3 avonden uitgekomen is spuit ik haar d'r uit!quote:
Gelieve geen zelfportretten te posten!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het maar niet gaat posten, want op Tubvirgin staat nog geen ban.
Ze is ook een wijf.quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Gelieve geen zelfportretten te posten!
Ooh, kudt. Ik wou haar zou graag neuqen.quote:
*fap fap*quote:
Missen is een groot woordquote:
Is toch een herhaling. Die ene met die 5 ferrari's.quote:
/banquote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef Mendeljev het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Banaanvraag! Ban!quote:
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:48 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Als je het maar niet gaat posten, want op Tubvirgin staat nog geen ban.
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Is toch een herhaling. Die ene met die 5 ferrari's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WD, you've got me on my knees.
WD, darling won't you ease my worried mind
quote:Op zondag 4 januari 2009 21:52 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
I never workout
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.0 topics op naam. 14.gif![]()
Heerlijk bananen, vooral anaal zijn ze lekker.quote:
..
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+![]()
Vaginaal kijk ik liever!quote:Op zondag 4 januari 2009 21:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Heerlijk bananen, vooral anaal zijn ze lekker.
..
WD, you've got me on my knees.
WD, darling won't you ease my worried mind![]()
We hebben een indringer!quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En we gaan langzaam weer naar een dagje geen SC toe
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Van zo'n kutusert.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
wtf lul jij nou weer baloequote:Op zondag 4 januari 2009 21:54 schreef MouzurX het volgende:
En we gaan langzaam weer naar een dagje geen SC toeI never workout![]()
Whihiihih. Alsof ik zo ook in het echt lach, dat gaat heul andersquote:_!
zo van bwhehehe *knor* wheheheh *huillach* whahahahOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
Hoe? Doe nog 's?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:55 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Whihiihih. Alsof ik zo ook in het echt lach, dat gaat heul anders_!
zo van bwhehehe *knor* wheheheh *huillach* whahahahDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Skye Sweetnam - It Sucks
quote:![]()
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.![]()
bwhehehe *knor* wheheheh *huillach* whahahahquote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
VERDOEMME IK WIL EEN UNBAN VOOR PM
Skyequote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
Skye Sweetnam - It Sucks
[ afbeelding ]
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
OMG AIDS GESIGNALEERD OP DER WANGquote:Op zondag 4 januari 2009 21:56 schreef Juicyhil het volgende:
Skye Sweetnam - It Sucks
[ afbeelding ]
I never workout![]()
Wijven met zon gezwel op hun kopquote:![]()
Heheh, heb ik m`n luidsprekers hard voor Skye.quote:
Komt daarna opeens Massive Attack met keiharde bass
Staan buren straks weer op de stoepOp dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
check www.allure-horny-teen.comquote:Op zondag 4 januari 2009 21:58 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik op fobo, nu kan ik Allure_ niet zien
Ik mag jou wel.quote:Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Waarom klikte ik nou?quote:WD, you've got me on my knees.
soms heb je van de dagen hehquote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen die het presteren om meerdere bans te hebben_!
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane![]()
Makkie joh.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:00 schreef Heroinjunk het volgende:
Mensen die het presteren om meerdere bans te hebben
wat is dat eilquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Jos hét boegbeeld van KLB:
[ afbeelding ]
uit:
Fok! overnemen!
Als je me zou willen excuseren. Ik druk mijn emoties liever niet uit door middel van plaatjes, naar mijn mening is dat een inferieure vorm van communicatie.quote:![]()
KANKERREMLOFI'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Cause you ain't never had a friend like me![]()
Keb nu in totaal 8 FOK! bans gekregenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:02 schreef reetveter het volgende:
iedereen in de sc krijgt altijd 2 bansPM/Fobo en Forum
Boeiend, ze kan vast lekker pijpen met die dikke lippen van d'r.quote:
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Hoezo?quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ze mag wel een nachtje bij me komen hoorquote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Boeiend, ze kan vast lekker pijpen met die dikke lippen van d'r.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik niet hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:02 schreef reetveter het volgende:
iedereen in de sc krijgt altijd 2 bansPM/Fobo en Forum
![]()
Hij is een fag, net als jijquote:
I'm down for you so ride with me
My enemies your enemies
Heeft gewoon 3 gaten (excl. waar ze de armen en koppie insteekt) in de shirt, sloeberWD, you've got me on my knees.
Oeh, je windt me op.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je me zou willen excuseren. Ik druk mijn emoties liever niet uit door middel van plaatjes, naar mijn mening is dat een inferieure vorm van communicatie.![]()
![]()
Ze is lelijk. Al is haar muziek welquote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]!
![]()
Jij kijkt sbs6 gok ikquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
ik sta hier in het vliegtuig van de koningin,. ON GE LO FE LIJK,... Niemand die het ziet!
Hoe zit dat eigenlijk? Is dat een of andere ziekte ofzo? Want je ziet vrij vaak dat ze zon ding op die plek hebben en nooit ergens anders op hun hoofd?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Undercover in Nederland zeker?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
ik sta hier in het vliegtuig van de koningin,. ON GE LO FE LIJK,... Niemand die het ziet!Wat een droeftoeter is die gast zeg.
wtfquote:There's a virus in my system
Ze is niet lelijk.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ze is lelijk. Al is haar muziek wel!
Ik zou d'r keihard doen.
wat een pijpmoeltjequote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
![]()
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Orly?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Undercover in Nederland zeker?Wat een droeftoeter is die gast zeg.
![]()
![]()
Echt weer zo`n samenvatting vanavond, met alle spraakmakende fragmenten herhaaldquote:Op zondag 4 januari 2009 22:04 schreef Devvie het volgende:
ik sta hier in het vliegtuig van de koningin,. ON GE LO FE LIJK,... Niemand die het ziet!
Ik offer me op voor jullie
My enemies your enemies
Dat gezwel man ...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk.Ik zou d'r keihard doen.
![]()
En een inside filmquote:Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Echt weer zo`n samenvatting vanavond, met alle spraakmakende fragmenten herhaald
![]()
En een overheidsdocument![]()
ON-GE-LO-FE-LIJK![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:03 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Als je me zou willen excuseren. Ik druk mijn emoties liever niet uit door middel van plaatjes, naar mijn mening is dat een inferieure vorm van communicatie.
ETEUHI never workout![]()
Boeiendquote:
Ook ben ik van mening dat er enige vorm van miscommunicatie kan ontstaan als men, waarmee ik doel op de eigenaren van een penis, constant beroep doet op zijn hormonen in plaats van op het gezonde menselijk verstand.quote:![]()
DAT DIT KAN IN NEDERLAND, ik ga een email naar de koningin sturen dat ze niet meer veilig met het vliegtuig kan.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:06 schreef Devvie het volgende:
[..]
En een inside film![]()
En een overheidsdocument![]()
ON-GE-LO-FE-LIJK
Zometeen Feyenoord hooligans op tv![]()
My enemies your enemies
Idd, alsof je het gezwel neuktquote:
quote:
Ga verder.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook ben ik van mening dat er enige vorm van miscommunicatie kan ontstaan als men, waarmee ik doel op de eigenaren van een penis, constant beroep doet op zijn hormonen in plaats van op het gezonde menselijk verstand.Don't stop.
![]()
Jij zou iedereen doen als je geil genoeg bent.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze is niet lelijk.Ik zou d'r keihard doen.
![]()
M`n 7000ste post
Enniehoe ik ga pitten trusten.Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Haar muziek vond ik "vroeger" 3 jaar geleden of zo, nog wel leuk. Nu niet meer.quote:De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
lolquote:Op zondag 4 januari 2009 22:01 schreef Paaskonijn het volgende:
Jos hét boegbeeld van KLB:
[ afbeelding ]
uit:
Fok! overnemen!
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
WOARquote:[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
![]()
![]()
Nee hoor, ik ben vrij kieskeurig, zelfs als ik geil ben.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Jij zou iedereen doen als je geil genoeg bent.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
't Komt ook een beetje over als tienermuziek. Heb alleen 'It Sucks' beluisterd, though.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:08 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Haar muziek vond ik "vroeger" 3 jaar geleden of zo, nog wel leuk. Nu niet meer.![]()
ik ga er na de uitzending elke dag even kijken
ja hoor helemaal niet veranderd, helemaal niet veranderd
ongelovelijkThere's a virus in my system
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:07 schreef reetveter het volgende:
[..]
het is dat ik je foto niet kan posten
Sophie op 3, om 23:00.quote:
Ze gaat mee op Polenjacht hoorde ik
My enemies your enemies
Whahahaaaaaaa
Gelukkig maar, dat is een goede eigenschap.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrij kieskeurig, zelfs als ik geil ben.![]()
Ik heb haar toen live gezien. Ze was support act van Britney Spears (quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef IQM het volgende:
[..]
't Komt ook een beetje over als tienermuziek. Heb alleen 'It Sucks' beluisterd, though.) en dan klinkt het gewoon wel gaaf, maar het is inderdaad van die Disney rock en die tijd ben ik wel voorbij inmiddels.
quote:
?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Sophie op 3, om 23:00.
Ze gaat mee op Polenjacht hoorde ikOp zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
ook na een X aantal bierquote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben vrij kieskeurig, zelfs als ik geil ben.?
Want na20 bier doe ik zelfs BTI never workout![]()
Hij zakt weer. Hij zakt weer... And it's done.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee sorry jochie, ik ga nu effuh lekkr een sjekkie roke!![]()
Mooi zo, heb ik toch nog 1 goede eigenschap.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:10 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Gelukkig maar, dat is een goede eigenschap.De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
bob de bouwer stylow jwtzquote:There's a virus in my system
VET!!!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:09 schreef Schatgraver het volgende:
[..]
Sophie op 3, om 23:00.
Ze gaat mee op Polenjacht hoorde ik
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
Shame on youquote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
ook na een X aantal bier?
Want na20 bier doe ik zelfs BT
![]()
![]()
ONZquote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Pardon! Waar komt dat vandaan
?
FOKKE & SUKKE - Paint® only [#4]Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
Na 20 bier al?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef reetveter het volgende:
[..]
ook na een X aantal bier?
Want na20 bier doe ik zelfs BTDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
De reacties op die trui altijdDe een cool en de ander lelijk
DAMN wat is dat wijf bij made lelijk![]()
Alhoewel ze er op het eind natuurlijk focking lekker uit ziet
![]()
die reacties bij dat vandale nummer
lololol______lolololololololol olol
lololol______lolololololololol olol
lololol______lololol__________
lololololololololololololololo lolol
lololololololololololololololo lolol
__________lololol_______lolol
lolololololololololol_______lo lol
lolololololololololol_______lo lol
Tering zeg
I never workout![]()
![]()
Geen KLB'er te vinden en dan toch soms het onderwerp
Mission accomplished.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:11 schreef IQM het volgende:
[..]
Hij zakt weer. Hij zakt weer... And it's done.![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef reetveter het volgende:
Die trui is niet eens het lelijkste, knul![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd leuk die reacties van mensen zonder fotoquote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef reetveter het volgende:
Die trui is niet eens het lelijkste, knul
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:16 schreef reetveter het volgende:
Die trui is niet eens het lelijkste, knul
lekker gecurld?quote:There's a virus in my system
RV stond laatst hier in het topic van de meet hoor.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd leuk die reacties van mensen zonder foto
Dan nog vind ik de kleur van de muur niet mooi.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd leuk die reacties van mensen zonder fotoDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
Wel écht doen, en foto's maken.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat ga ik over een paar weken doen.Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
mijn foto is al netzo vaak langsgekomenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
I never workout![]()
Reetveter is anders kankersexyquote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Altijd leuk die reacties van mensen zonder foto!
![]()
ORLY?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef reetveter het volgende:
[..]
mijn foto is al netzo vaak langsgekomenDe laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.![]()
coolquote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Nee dat ga ik over een paar weken doen.
ik klikte net op een youp van het hek filmpje
Nou ze is iig nog jouw muziekslaafje hequote:.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Ja en niet in zijn foboquote:Op zondag 4 januari 2009 22:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
RV stond laatst hier in het topic van de meet hoor.
gevalletje weinig zelfvertrouwenprojectatie.
Ik heb wel foto van hem, oordeel zelf!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
whehehequote:There's a virus in my system
QFTquote:Op zondag 4 januari 2009 22:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Reetveter is anders kankersexy!
I never workout![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb wel foto van hem, oordeel zelf!Deze grap is een faal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik vroeg je iets in het vorige topic!?![]()
quote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt té geniaal![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
Ik heb wel foto van hem, oordeel zelf!Ohhh wat een hottie!!!1SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Met een foboban kan ik het moeilijk toevoegen hequote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ja en niet in zijn fobogevalletje weinig zelfvertrouwenprojectatie.
I never workout![]()
Fijn!quote:Op zondag 4 januari 2009 22:23 schreef De_Ananas het volgende:
Voor BT moet het natuurlijk mijn gefrituurde piemel zijn ipv een kroket.![]()
Onder andere...quote:Op zondag 4 januari 2009 22:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nou ze is iig nog jouw muziekslaafje he.
![]()
ongelofelijk dat dit kan in nederland
ON-GE-LO-FE-LIJK![]()
![]()
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
kansloze luiquote:_!
De linker, toch?quote:Op zondag 30 november 2008 22:12 schreef NoelGallagher het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, de neger in het witte hemd is niet Jos.![]()
Wat vroeg je in het vorige topic dan my lil dear?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:22 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Deze grap is een faal.
En ik vroeg je iets in het vorige topic!?
IK RAAK HET VLIEGTUIG AAN EN KWAM EEN BEETJE KLAARquote:Op zondag 4 januari 2009 22:24 schreef Fortitudo het volgende:
ongelofelijk dat dit kan in nederland
ON-GE-LO-FE-LIJK![]()
![]()
ON GE LO FE LIJK0 topics op naam. 14.gif![]()
![]()
_!_!_!
ja, die middelste had qua haar zijn broertje kunnen zijnquote:
Truequote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef zaadvragendeoog het volgende:
[..]
ja, die middelste had qua haar zijn broertje kunnen zijn
I never workout![]()
![]()
elisha
WAAR IS DIE MILEY CYRUS VAN?Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
Ik ben een lekkere vent nog altijd.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:28 schreef MouzurX het volgende:
Lekker wijf D_A![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:29 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben een lekkere vent ananas nog altijd.
70's show + wow :dquote:WD, you've got me on my knees.
quote:
nee joh ben je mal![]()
net @ undercover in nl: was het nu een bom of was het een trekvogel![]()
Godverdomme ze hebben mijn hele schoolrooster verneuktIk zit nu donderdag van kwart over 9 tot kwart over 5 op school mét 2 tussenuren.
![]()
pwnd, deze week 2 uur lesquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Godverdomme ze hebben mijn hele schoolrooster verneuktIk zit nu donderdag van kwart over 9 tot kwart over 5 op school mét 2 tussenuren.
I never workout![]()
... Ik zeg niks.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
![]()
![]()
Bohh, das klote. Ik was gelukkig nooit later dan 14.50 uit.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
Psssttt, ik ben elke maandag en vrijdag vrij.![]()
![]()
Noes, dan heb je maar liefst 15 lesuren per weekquote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef Breathtaking het volgende:
!
In tussenuren kan je FOK!ken![]()
![]()
Ik ga naar bedje toe,
ik sluit mijn oogjes toe,
ik ben nog lang niet moe,
maar moet er echt naar toe!
dag allemaal
Wat is er mis met haar wenkbrauwen dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:27 schreef De_Ananas het volgende:
Ben alleen niet heel erg fan van d'r wenkbrauwen maar de rest vergoedt veel
![]()
![]()
? ik quote D_A.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:31 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo, en als ik me fobo unban heb zal ik het in mijn fobo doen capice
Ik ben meer fan van de ''puur natuur''quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Wat is er mis met haar wenkbrauwen dan?![]()
![]()
quote:7 things i want to do with miley
1. have her pull her pants down
2. stick my hand in her panties and feel up her pussy
3. slowly pull down the panties
4. take out my dick and have her suck it for a few minutes
5. wrap her legs around my head and eat her out for an hour or so
6. insert my rock hard member into that sweet wet tight hopefully shaved pussy
7. take it out and cum on her face with my icky sticky love juice![]()
![]()
![]()
![]()
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
wedden dat we hier niet van af komenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef zaadvragendeoog het volgende:
Ik ga naar bedje toe,
ik sluit mijn oogjes toe,
ik ben nog lang niet moe,
maar moet er echt naar toe!
dag allemaal![]()
I never workout![]()
Mja je ziet aan haar wenkbrauwen wel echt dat ze geblondeerd is.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:34 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ik ben meer fan van de ''puur natuur''
![]()
![]()
Hoe bedoel je !quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
wedden dat we hier niet van af komen![]()
Hoe komt het trouwens dat ik van jouw nog nooit pics van je tieten heb gezien?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja je ziet aan haar wenkbrauwen wel echt dat ze geblondeerd is.![]()
Die gast zou pornoregisseur moeten wordenquote:
![]()
Pauper pauper pauper pauper rooster!!!!!!!!!!
En dit alleen maar omdat mijn economie leraar zo nodig moest gaan fietsen in fucking Azie, waardoor we een vervanger hebben die natuurlijk niet op de gewoonlijke uren les kan geven!
![]()
Ik wil ook in Azie fietsenquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
En dit alleen maar omdat mijn economie leraar zo nodig moest gaan fietsen in fucking Azie, waardoor we een vervanger hebben die natuurlijk niet op de gewoonlijke uren les kan geven!
!
![]()
Dan wil je de mijne niet zien, jouwne is te mooi om waar te zijn man.WD, you've got me on my knees.
Ik ga even met mijn provider bellen. Die lieve robotstem altijd die zegt hoe de status van je abonnement is.![]()
0 topics op naam. 14.gif![]()
Omdat jij mij heul niet aardig vindt.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Hoe komt het trouwens dat ik van jouw nog nooit pics van je tieten heb gezien?
Iedereen heeft smartassboobs.rar gezien behalve jij.![]()
![]()
Leuk joh, die twee dagen zo voor het weekend.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
jezus hee, wat een kut roosterquote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
wie is ditquote:Op zondag 4 januari 2009 22:26 schreef De_Ananas het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de beste voor mezelf
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fapt en gij zult vinden!Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.![]()
Bron?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat jij mij heul niet aardig vindt.
Iedereen heeft smartassboobs.rar gezien behalve jij.![]()
Das echt te droog, zo'n fietstoch door Azie.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Ook even patsen met mijn rooster:quote:Donderdag
15.30 - 17.30: Vormgeving, Q003 één keer in de twee weken
Vrijdag:
09.30 - 12.30: Fotojournalistiek, F225
12.30 - 14:30: Recenseren, D246![]()
Wtf ik had precies hetzelfde het laatste kwartaal dat we les hadden.. Ook zo kut wiskunde na 2 tussenuren.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:36 schreef Breathtaking het volgende:
[ afbeelding ]
Toen gingen we er gewoon niet naartoe en toen ze gingen dreigen met straffen enz gingen we klagen en janken
Ik moest wachten op je reactie. Anders kom ik morgen me bedje niet uit!quote:
Heet je echt pleunquote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja je ziet aan haar wenkbrauwen wel echt dat ze geblondeerd is.?
I never workout![]()
De term 'gedicht' is te veel eer.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
Ik verveel me, wie wil een gedichtje horen over zichzelf?
Ik schud ze zo uit mijn mouw!![]()
elisha cuthbertquote:
quote:
Dinsdag 11-13 PCH 620
Dinsdag 18-20 OMHP D108
Woensdag 11-13 PCH 531
Donderdag 13-15 PCH 537
Donderdag 15-17 PCH 104![]()
Hahahaha ja. Ik kom uit brabant jeweet.quote:En mijn naam is booming, wist je dat?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 76 meisjes geboren die de naam Pleun gekregen hebben.![]()
![]()
Valt ook nog mee; twee uur per dag. Wel kuttijden om te beginnen.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:39 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dinsdag 11-13 PCH 620
Dinsdag 18-20 OMHP D108
Woensdag 11-13 PCH 531
Donderdag 13-15 PCH 537
Donderdag 15-17 PCH 104!
![]()
Uhuh.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ey jongen, ik kan mênnus goed dichten![]()
![]()
Go ahead Ananas.
Oh?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:37 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Omdat jij mij heul niet aardig vindt.
Iedereen heeft smartassboobs.rar gezien behalve jij.0 topics op naam. 14.gif![]()
Noes, nu kan iedereen mij opzoeken want ze weten hoe laat en waar ik college heb.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Valt ook nog mee; twee uur per dag. Wel kuttijden om te beginnen.!
![]()
Toch relaxed? kan je lekker uitslapen ff naar school en de rest van de dag heb je vrijquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Valt ook nog mee; twee uur per dag. Wel kuttijden om te beginnen.!
Ik heb vaak hoorcolleges tot 17.30 dat is pas kut.
18-20 is een kuttijd. Period.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:41 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Toch relaxed? kan je lekker uitslapen ff naar school en de rest van de dag heb je vrij![]()
Zeker dicht bij de grens van belgie dat je woontquote:Op zondag 4 januari 2009 22:40 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Hahahaha ja. Ik kom uit brabant jeweet.En mijn naam is booming, wist je dat?
Er zijn in de afgelopen 12 maanden in Nederland 76 meisjes geboren die de naam Pleun gekregen hebben.?
I never workout![]()
Hihi nee ik woonde in Boxtel men! Maar nu woon ik allang niet meer in brabant.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker dicht bij de grens van belgie dat je woont?
![]()
![]()
Ja, wat jammer is, want donkerder is ze veel mooier. In House of Wax had ze ook een wat donkerdere haarkleur, veel geilerquote:Op zondag 4 januari 2009 22:35 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Mja je ziet aan haar wenkbrauwen wel echt dat ze geblondeerd is.
Ok ok hier komt ie dan!quote:
Fascination is een gekke meid
En van haar posts heeft ze soms spijt!
Door je foto's kregen veel mensen een ban
Maar misschien zijn sommige users nu wel fan...
In je avatar is een vrouwke dat bellen blaast heel erg rond
Maar ze kreeg het toch steeds op haar mond
Waarom heb ik nog geen pics van je tieten
Zit nou toch verdomme niet zo te mieten
Ik vind dat je nu heel erg snel op moet schieten
Of je krijgt de penis in je mond van 20 zwarte pieten![]()
He Reetveter, wat is je rooster
- Zal ik even kijken
Doe dat, knul!
- Nou, ik moet vrijdag pas om half 1 beginnen en half 3 ben ik alweer klaar
Tof man!
- Ja he
I never workout![]()
Er is een user in dit topic die niet eens wist waar Brabant lag.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:42 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zeker dicht bij de grens van belgie dat je woont?
![]()
quote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Ok ok hier komt ie dan!
Fascination is een gekke meid
En van haar posts heeft ze soms spijt!
Door je foto's kregen veel mensen een ban
Maar misschien zijn sommige users nu wel fan...
In je avatar is een vrouwke dat bellen blaast heel erg rond
Maar ze kreeg het toch steeds op haar mond
Waarom heb ik nog geen pics van je tieten
Zit nou toch verdomme niet zo te mieten
Ik vind dat je nu heel erg snel op moet schieten
Of je krijgt de penis in je mond van 20 zwarte pieten_!
En daar betaal je 1500 euro per jaar voor?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:43 schreef reetveter het volgende:
He Reetveter, wat is je rooster
- Zal ik even kijken
Doe dat, knul!
- Nou, ik moet vrijdag pas om half 1 beginnen en half 3 ben ik alweer klaar
Tof man!
- Ja he![]()
Jaquote:Op zondag 4 januari 2009 22:45 schreef IQM het volgende:
[..]
En daar betaal je 1500 euro per jaar voor?![]()
I never workout![]()
Minderjarigen?quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef reetveter het volgende:
SBS 6
Straks komen ze nog achter mijn praktijken met minderjarigen
*zet TV aan.Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?![]()
En terecht.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is een user in dit topic die niet eens wist waar Brabant lag.![]()
hahah deceptie je ziet een dikke oude man naaktquote:_!
Alsof je normaal niet genoeg tijd hebt om te leren voor je examens.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:46 schreef Breathtaking het volgende:
Zo maak ik mn rooster als ik bijna examen ga doen:
[ afbeelding ]![]()
![]()
In Belgie.quote:Op zondag 4 januari 2009 22:44 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Er is een user in dit topic die niet eens wist waar Brabant lag.
Op donderdag 4 februari 2010 19:01 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: