Spreek je even voor jezelf? En je quote nu iemand die tijdens de eerdere wedstrijden van Barney tegen mij vertelde dat hij niet keek omdat het saai was. Hij probeert gewoon makkelijk te scorenquote:
wat kun je hier tegen doen dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt het idee dat van Barneveld tevreden was met zijn finaleplaats en 9-darter.
Als je er eenmaal bent wil je altijd meer natuurlijk. Toch is het natuurlijk een topprestatie dat hij hier nu staatquote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik heb echt het idee dat van Barneveld tevreden was met zijn finaleplaats en 9-darter.
ik denk toch niet dat ie daar gekomen is om er met 7-1 vanaf te gaanquote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
dat is anders aardig geluktquote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef denthemen het volgende:
[..]
Spreek je even voor jezelf? En je quote nu iemand die tijdens de eerdere wedstrijden van Barney tegen mij vertelde dat hij niet keek omdat het saai was. Hij probeert gewoon makkelijk te scoren
110 gemiddeld gooienquote:
Z'n doel was iig de finale halen van dit WK. In juli wilde hij nog stoppen, dus op zich is het ook weer geen slechte prestatie natuurlijkquote:Op zondag 4 januari 2009 21:41 schreef Swetsenegger het volgende:
de 5e leg van de sets winnenquote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
110 gemiddeld gooien
Maar ik zie nu niet echt de frustratie die je voorheen altijd zag bij van Barneveld. Hij staat lekker pijltjes te gooien en vind het wel best, zo lijkt het.
Stukje acceptatiequote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
110 gemiddeld gooien
Maar ik zie nu niet echt de frustratie die je voorheen altijd zag bij van Barneveld. Hij staat lekker pijltjes te gooien en vind het wel best, zo lijkt het.
Hey den, jij ben ook al een dartliefhebber.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:43 schreef denthemen het volgende:
Taylor is wel een verdiende winnaar, over het gehele toernooi gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |