Goede avond, geen idee.quote:
alleen als er wat voor mij inzitquote:Op zondag 4 januari 2009 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh wat leuk. Maar voor de rest ben je wel aardig toch
is het niet andersom?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen als er wat voor mij inzit
Wel vertellen he want wij zijn reuze nieuwschierig.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
op die pm van PP over wat hij gelezen had wat t daglicht niet verdragen kan
die heb je gisternacht al gehadquote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef Duimelot het volgende:
op die pm van PP over wat hij gelezen had wat t daglicht niet verdragen kan
Zo, dus jij bent omkoopbaar.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:44 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
alleen als er wat voor mij inzit
Nou en. Gewoon Singles!quote:Op zondag 4 januari 2009 20:43 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom
(omdat het over alles en niets gaat)
Geen idee, ik heb de computer binnen staanquote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Tegan het volgende:
Het is echt fucking koud buiten[ afbeelding ].
Ik kom net van buitenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de computer binnen staan
ik verveel met je meequote:
Je moet ook niet naar buiten gaan.quote:Op zondag 4 januari 2009 @ 20:47 schreef Tegan het volgende:
Het is echt fucking koud buiten[afbeelding].
dat probleem hadden we hier ookquote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Adolecens het volgende:
Grmbl, geen wegmisbruikers, maar stom darten
quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de computer binnen staan
Zelfde SBS kanaal daar dusquote:
ik doe niet aan pikante pm'squote:Op zondag 4 januari 2009 20:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jullie zitten dus gewoon pikante PM's te sturen!
Ik weet wel waar ik zin in heb.. maarja.. ik hoo pdat het morgen voorbij isquote:
Vertel een leuk verhaal hier. Dan verveel jij, je niet meer.quote:
Oh, nou begin maar danquote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef Duimelot het volgende:
[..]
ik doe niet aan pikante pm's
pikant kan hier toch ook gewoon is niets spannends meer aan
Ik heb geen leuke verhalenquote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vertel een leuk verhaal hier. Dan verveel jij, je niet meer.
inderdaadquote:
en wat wil je dan gaan doen ?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik weet wel waar ik zin in heb.. maarja.. ik hoo pdat het morgen voorbij is
Mrcollega uitnodigingen en dan vroeg het bed inquote:
Dan gaan we het hebben over .....quote:
haha, ok dan, daar kunnen we niet aan helpen neequote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mrcollega uitnodigingen en dan vroeg het bed in
Dat red je denk je?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:52 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mrcollega uitnodigingen en dan vroeg het bed in
jah, noem is ietsquote:
van wie?quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef Adolecens het volgende:
Mijn PM Box ontploft inmiddels van de pikante PM's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |