Wat zat daar allemaal op dan?quote:Op zondag 4 januari 2009 21:00 schreef Rory78 het volgende:
Heerlijk is deze; mijn favo Big American in ieder geval...
(jammer dat de New York / New State niet meer bestaat)
Kloptquote:Op zondag 18 januari 2009 13:15 schreef FP128 het volgende:
Mischien ga ik ook eens een review schrijven maar deze review van BABBQ is natuurlijk een giller. Niet zo zeer vanwege de geschreven review maar het produkt opzich. Waarom niet van FEBO kroketten?oid.
Heeft inderdaad weinig met echte pizza te maken. Zowel de saus als de bodem.quote:Op vrijdag 9 januari 2009 19:00 schreef Slickk het volgende:
Ik heb één pizzapunt gehad van deze maar daarna gelijk weggepleurd. Het smaakte alsof ik constant tomaten ketchup aan het happen was, ongelooflijk zoet en werd er misselijk van. Bah. De saus is gewoon heel slecht verdeeld. Een stuk of 9 van die hompen saus op de pizza en dus niet gelijkmatig verdeeld.Echt zonde, maarja.
Ze waren vroeger idd anders. Minder zoet en meer kip.quote:foto Op dinsdag 27 januari 2009 12:02 schreef boarn het volgende:
Volgens mij zat er vroeger andere saus op.....toen waren ze nog lekker.
Deze saus smaakt idd erg zoet en rokerig, met een hele vieze nasmaak.
Jammer, want voorheen was het een van de beste pizza's om te eten.
Vroeger was alles beter.quote:Op vrijdag 30 januari 2009 20:05 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ze waren vroeger idd anders. Minder zoet en meer kip.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop