zeker. Aan creativiteit op het middenveld hebben we niet bepaald een overschot dit seizoen. Sinds het vertrek van Sneijder hebben we nooit meer een goede creatieve middenvelder gehad.quote:
die beuk van Loran aan het begin van de wedstrijd luidde dat in. Hij blijft een kleine 'breekbare' speler. ik denk dat je dingen krijgt waar bijvoorbeeld Arsene Wenger al jaren over zeurt. zijn creatieve speles worden uit de wedstrijd geschopt.quote:Op maandag 23 maart 2009 08:37 schreef Suijk het volgende:
Ik word altijd een beetje bang van ophemelen, maar het is duidelijk dat hij het wel kan. Al hebben tegenstanders zich er nog niet echt op toegelegd om hem uit de wedstrijd te spelen, dat zal vanaf nu wel gebeuren.
Sja, dat is aan de KNVB dan om de scheidsen eens de stront uit de ogen te rammen. DIe Loran had gewoon meteen geel moeten krijgen voor die eerste elleboog in zijn nek, dan is het meteen klaar.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:26 schreef TheClown1 het volgende:
[..]
die beuk van Loran aan het begin van de wedstrijd luidde dat in. Hij blijft een kleine 'breekbare' speler. ik denk dat je dingen krijgt waar bijvoorbeeld Arsene Wenger al jaren over zeurt. zijn creatieve speles worden uit de wedstrijd geschopt.
elleboog in nek was gegeven aan urby. hij kwam hard invliegen op Aissati maar dat was meer omdat hij niet kon stoppen dan echt bewust maar ik ben het met je eens dat hij geel had moeten hebben voor de elleboog in nek.quote:Op maandag 23 maart 2009 09:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, dat is aan de KNVB dan om de scheidsen eens de stront uit de ogen te rammen. DIe Loran had gewoon meteen geel moeten krijgen voor die eerste elleboog in zijn nek, dan is het meteen klaar.
quote:‘Aissati neigt naar Marokko’
AMSTERDAM - Hoewel Ismail Aissati zijn definitieve keuze pas in augustus kenbaar zal maken, vreest Urby Emanuelson dat de middenvelder voor Marokko zal kiezen in plaats van het Nederlands Elftal.
“Mijn gevoel zegt helaas dat Ismail naar Marokko neigt”, verklaart Emanuelson tegenover De Telegraaf. Aissati wordt in augustus van dit jaar 21 en moet dan een definitieve keuze maken tussen Oranje en het Marokkaanse nationale elftal.
“Ik heb die beslissing al genomen”, geeft de middenvelder van Ajax toe, “maar ik ga deze niet eerder dan augustus kenbaar maken.” Aisatti benadrukt dat het besluit is genomen op gevoel en niet op basis van sportieve gronden.
De spelmaker verruilde afgelopen zomer Eindhoven voor Amsterdam. Vanwege een slepende blessure kwam Aisatti totnogtoe weinig in actie voor de hoofdstedelingen. Zondag eiste hij wel een hoofdrol op tegen NAC Breda.
Met welke Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar is hij te vergelijken? Met niemand als je het mij vraagt.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef Veerboot het volgende:
Wat was-ie weer goed gisteren. Hopelijk blijft hij verstoken van verder blessureleed, dan wordt het echt genieten.
Hij is te vergelijken met Zier Tebbenhof als je het mij zou vragen.quote:Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met welke Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar is hij te vergelijken? Met niemand als je het mij vraagt.
Korte passjes is überhaupt niet des Nederlands.²
Johan Servaes?quote:Op maandag 23 maart 2009 18:19 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met welke Nederlandse speler van de afgelopen 10 jaar is hij te vergelijken? Met niemand als je het mij vraagt.
Korte passjes is überhaupt niet des Nederlands.²
uit de VI.quote:Suarez is bijzonder gelukkig dat hij nu kan spelen met Ismail Aissati die hersteld van zijn knieblessure gelijk een stempel drukt op het spel van de Amsterdammers. 'Hij is de schakel tussen de verdediging en de aanval die we nodig hebben. Als de tegenstander even aandringt is Ismail degene die rust in het spel brengt, omdat hij zo balvast is. En als we zélf gaan aanvallen is hij de man die het spel verdeelt en de passes geeft. Voor mij als aanvaller is dat heerlijk. En de héle ploeg kan zich aan een speler als Ismail optrekken, omdat hij veel vertrouwen uitstraalt als hij de bal heeft. In een jong elftal als dat van ons is zoiets heel belangrijk.'
Waarom wijst die gozer naar zn rechterbeen/knie? Hij scoorde met links?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 22:20 schreef Rots het volgende:
[..]
Waarom wijst die gozer naar zn rechterbeen/knie? Hij scoorde met links?
Die jongen heeft 7 maanden gerevalideerd en is gewoon blij dat hij weer kan voetballen en heeft gescoord.quote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Rots het volgende:
Ja, wtf moet ie daar naar wijzen dan?
"Kijk is jongens, hij kan het weer"
De tering, wat ben jij een frustoquote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Rots het volgende:
Ja, wtf moet ie daar naar wijzen dan?
"Kijk is jongens, hij kan het weer"
Dan had hij het waarschijnlijk ook provocerend bedoeldquote:Op maandag 6 april 2009 09:55 schreef GustavFTW het volgende:
Als lazovic zo naar zn knie had gewezen was het het waarschijnlijk een provocerend gebaar geweest :p
quote:Aissati: 'PSV zit in mijn hart'
Door Carlo Willemsen
Woensdag, 15 april 2009, 14:51
Ismaïl Aissati maakte afgelopen zomer de overstap van PSV naar Ajax. Komend weekend neemt hij het met de Amsterdammers op tegen zijn oude werkgever, die bij de middenvelder nog altijd een warm plekje in het hart heeft. "Ik heb alles aan die club te danken en dat vergeet ik absoluut niet."
Aissati geeft toe dat hij meer had verwacht van de seizoenen nadat Guus Hiddink was vertrokken. "Ik denk dat ik meer geduld had moeten hebben, maar dat is achteraf", vertelt de twintigjarige Utrechter tegenover PSV.tv. "We hadden een goede band in de spelersgroep. Het doet me ook wel wat dat het nu minder gaat. Ik ben er absoluut van overtuigd dat het volgend jaar weer beter met ze gaat."
Reageer er lekker op, zie je hem hier de komende maanden weer continuquote:Op woensdag 15 april 2009 17:36 schreef Rots het volgende:
Waarom diesmilie BS?
Is toch gewoon normaal dat een speler die is opgeleid bij een club er nog een gevoel bij heeft, zeker zo kort na de overstap.
Eens. Ik hoop dat hij over een paar jaar ook zo over Ajax praat.quote:Op woensdag 15 april 2009 15:33 schreef Nashje het volgende:
Zo hoort het ook. Kunnen veel Ajacieden een voorbeeld aan nemen.
quote:Aissati wil van meer waarde zijn voor Ajax
nieuws Door: Redactie op 24 jun 2009
Aissati wil van meer waarde zijn voor Ajax.Een van de grootste uitdagingen van Martin Jol is Ajax minder afhankelijk te maken van Luis Suarez. De topscorer was afgelopen seizoen goed voor 22 goals en veertien assists. Ismail Aissati hoopt Suarez te ondersteunen, zegt hij in VI. Hij denkt aan tien goals en tien assists.
Functioneel
Aissati: "Ik wil belangrijk zijn voor Ajax. Beslissend ook. Vorig seizoen was de ploeg te afhankelijk van de goals van Suarez en de assists van Sulejmani. Het is essentieel dat wij op het middenveld een grotere bijdrage aan de productie gaan leveren."
Wanneer Suarez of Sulejmani het eens laat afweten, mag dit niet van te grote invloed zijn op Ajax. "Zeg maar tien goals, en net zoveel assists," onthult Aissati zijn doel voor komend seizoen. "Dat moet lukken als middenvelder. We willen constanter worden bij Ajax en daar hebben we iedereen bij nodig."
Aissati gaat trainer Martin Jol bovendien vragen of hij enkele keren per week techniektraining van Gery Vink mag volgen, zoals hij, samen met enkele andere spelers, voor aanvang van de eerste training al deed. Aissati werkte bij PSV ook al samen met Vink.
"In Eindhoven heb ik flink op mijn kloten gehad, er wordt concentratie en kwaliteit van je geëist. En dat iedere seconde. In het begin wilde ik alles te mooi doen, maar het gaat om functionele techniek," legt Aissati uit.
"Ik heb moeten leren dat een balletje mooi onder je voet doorhalen vaak niet echt effectief is. Eigenlijk moet je balaanname al onderdeel van je passeerbeweging zijn. Dan ben je de tegenstander meestal te snel en te slim af."
Litmanen natuurlijk. Aissati kan net zo'n heldenstatus krijgen maar dan zal hij het toch eerst aankomend seizoen moeten laten zien.quote:Op woensdag 24 juni 2009 16:11 schreef Rumille het volgende:
Zit te twijfelen of ik een shirt van hem koop of een shirt met Litmanen erop
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |