abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 3 augustus 2009 @ 16:35:58 #201
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71567596
Kom maar terug hoor .
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_71569220
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 16:35 schreef djnospinzone het volgende:
Kom maar terug hoor .
PSV heeft inderdaad wel een wisselspeler nodig die het verschil kan maken in 15 minuten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71569614
geen trainer die hem een vaste basisplaats geeft.
pi_71569762
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:55 schreef buddyb het volgende:
geen trainer die hem een vaste basisplaats geeft.
Rutten wel

Hiddink, Koeman, Wouters, Vergoossen, De Haan, Jol en Van Basten niet
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_71570938
Een leuke zaalvoetballer .
to the point!
  maandag 3 augustus 2009 @ 19:28:28 #206
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_71572138
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 17:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

PSV heeft inderdaad wel een wisselspeler nodig die het verschil kan maken in 15 minuten
Ja zo'n type is Aissati. Jij ziet het spelletje goed. Aissati het breekijzer.
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_71574029
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 18:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Van Basten niet
Tien wedstrijden gespeeld na zijn blessure onder Van Basten. Tien keer basis.

Beter je huiswerk doen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_71574094
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:36 schreef RayMania het volgende:

[..]

Tien wedstrijden gespeeld na zijn blessure onder Van Basten. Tien keer basis.

Beter je huiswerk doen.
Das inderdaad iets meer dan 25% van het seizoen

Je hebt helemaal gelijk joh
pi_71574130
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je kan inderdaad spelen als je zeven maanden moet revalideren. Gevalletje uitgeluld.
pi_71574134
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Je weet dat hij voor de rest van het seizoen geblesseerd was en dus niet kon spelen.
En jouw opmerking dus nergens op slaat.
pi_71574316
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:40 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Je weet dat hij voor de rest van het seizoen geblesseerd was en dus niet kon spelen.
En jouw opmerking dus nergens op slaat.
Blessures kan je voorkomen door geen spelers te kopen die al uitgeschakeld zijn als ze ongestelt zijn
pi_71574336
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Blessures kan je voorkomen door geen spelers te kopen die al uitgeschakeld zijn als ze ongestelt zijn
Maar goed, dit laat dus zien dat je jezelf redelijk klem geluld hebt.
pi_71574425
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over Aissati, niet over Ajax !

Moeilijk hè, toegeven. Fijne avond verder .

En het is ongesteld.
pi_71574464
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:48 schreef RayMania het volgende:

[..]

Volgens mij hadden we het over Aissati, niet over Ajax !

Moeilijk hè, toegeven. Fijne avond verder .

En het is ongesteld.
Aissati is structureel minimaal de helft van het seizoen geblesseerd, dat is dus geen argument
pi_71574488
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:49 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Aissati is structureel minimaal de helft van het seizoen geblesseerd, dat is dus geen argument
Niet bij PSV, niet bij Twente. Nou, potverdorie. Zit je weer mis.
pi_71574524
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:50 schreef RayMania het volgende:

[..]

Niet bij PSV, niet bij Twente. Nou, potverdorie. Zit je weer mis.
Bij PSV was hij inderdaad altijd fit
pi_71574573
Maradona, vind jij het moeilijk om je ongelijk toe te geven?
pi_71574586
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:51 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Bij PSV was hij inderdaad altijd fit
Lag hij er bij PSV en Twente een half jaar uit?
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:53:58 #219
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574618
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:52 schreef EvanderSno het volgende:
Maradona, vind jij het moeilijk om je ongelijk toe te geven?
Moet je voor de grap eens dat topic over het Webster-arrest lezen .
-
pi_71574625
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef RayMania het volgende:

[..]

Lag hij er bij PSV en Twente een half jaar uit?
Hij speelde geen half jaar bij Twente, dus dat gaat sws niet bij PSV was hij vaker geblesseerd dan fit. Zeg maar een beetje zoals zijn tijd bij Ajax.
pi_71574643
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:53 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Moet je voor de grap eens dat topic over het Webster-arrest lezen .
Mag ik daar een link van Dallga?
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:55:16 #222
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574656
quote:
AMSTERDAM - Ajax speelt zondag bij Roda JC in elk geval met Ismail Aissati. Coach Marco van Basten heeft de middenvelder vrijdag alvast verzekerd van een basisplaats. ,,Hij is onomstreden. We voetballen gemakkelijker met hem.''

In Limburg beschikt Van Basten eindelijk weer eens over een vrijwel fitte selectie. Jan Vertonghen en Gabri zijn weer inzetbaar, na enig blessureleed. Zonder de twee leverde Ajax enkele goede wedstrijden af.

,,Ik moet een paar mooie beslissingen nemen'', zei Van Basten. ,,Deze twee jongens die nu terug zijn hebben het altijd goed gedaan. Aan de andere kant is er ook nog een wijsheid die zegt dat je een winnend team niet mag veranderen. De keus is nu aan mij.''

Alleen Urby Emanuelson is niet helemaal honderd procent. Hij heeft wat last van de knie. Van Basten verwacht wel dat Emanuelson inzetbaar is. (ANP)
En nou die kutbek van je eens dichthouden, .
-
pi_71574706
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Hij speelde geen half jaar bij Twente, dus dat gaat sws niet bij PSV was hij vaker geblesseerd dan fit. Zeg maar een beetje zoals zijn tijd bij Ajax.
Hij werd in de winterstop voor een half seizoen (is een half jaar in voetbal) verhuurd aan Twente en speelde bijna alles. Bij PSV is hij redelijk vaak geblesseerd geweest, maar nooit een half jaar. Volgens jou wel. Wanneer dan?
  maandag 3 augustus 2009 @ 20:57:17 #224
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574732
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:54 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

Mag ik daar een link van Dallga?
Vanaf daar:
Webster Arrest: speler kan na 3 jaar contract opzeggen
-
pi_71574747
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:55 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En nou die kutbek van je eens dichthouden, .
10/10 in de basis. Maar nooit een basisplaats onder Van Basten.

Hilarisch eigenlijk als je die twee zinnen een paar keer leest !
pi_71574751
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:56 schreef RayMania het volgende:

[..]

Hij werd in de winterstop voor een half seizoen (is een half jaar in voetbal) verhuurd aan Twente en speelde bijna alles. Bij PSV is hij redelijk vaak geblesseerd geweest, maar nooit een half jaar. Volgens jou wel. Wanneer dan?

Waar zeg ik dat het achter elkaar moet zijn
pi_71574782
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Zoals de seizoensopening

Gelukkig heb jij je feiten wel op een rijtje
pi_71574820
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:59 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zoals de seizoensopening

Gelukkig heb jij je feiten wel op een rijtje
1 wedstrijd niet, de rest van de wedstrijden waarin hij wedstrijd fit was wel.
Je ongelijk is dus hier bewezen.
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:01:17 #229
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574852
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 20:57 schreef RayMania het volgende:

[..]

Van Basten zei letterlijk dat ie onomstreden is.. Als enige.
Dat hij vervolgens niet kan spelen omdat hij geblesseerd is heeft inderdaad vrij weinig met Van Basten te maken.
Voor normale mensen ten minste, misschien denkt DAM dat Van Basten hem blesseerde om hem niet op te hoeven stellen .
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:03:49 #230
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71574956
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:00 schreef EvanderSno het volgende:

[..]

1 wedstrijd niet, de rest van de wedstrijden waarin hij wedstrijd fit was wel.
Je ongelijk is dus hier bewezen.
Hij was toen nog niet wedstrijdfit, daarom zat ie op de bank.
-
pi_71574961
Ik zou pas bang worden als Van Basten zou zeggen dat hij niet kan voetballen, want dan is ie waarschijnlijk geweldig
pi_71574995
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:03 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Hij was toen nog niet wedstrijdfit, daarom zat ie op de bank.
Wat raar, dat overkomt hem nooit
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:07:53 #233
22078 Dr.Daggla
Zoals Jezus.
pi_71575104
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Wat raar, dat overkomt hem nooit
Je kan het gesprek nou wel deze kant opdraaien, maar als je geblesseerd bent kan je niet spelen. Dat moet zelfs jij begrijpen.
Als een speler niet kan spelen, kan je hem ook geen basisplaats geven.
Dus zeggen dat Van Basten hem geen basisplaats gaf is gewoon fout. Of stellen dat Jol hem geen basisplaats geeft.
We zijn pas 1 wedstrijd onderweg.
-
  maandag 3 augustus 2009 @ 21:14:45 #234
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_71575313
Ronald Koeman, Guus Hiddink, Jan Wouters, Johan Servaes, Sef Vergoossen en Huub Stevens. Hebben die het allemaal verkeerd gezien met Aissati? Komt hij er ooit nog?

Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in een team waar hij vrijwel niets hoeft te doen zonder bal. Pure vrije rol. Want hij is wel erg intelligent, meer nog dan Afellay.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_71575401
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Ronald Koeman, Guus Hiddink, Jan Wouters, Johan Servaes, Sef Vergoossen en Huub Stevens. Hebben die het allemaal verkeerd gezien met Aissati? Komt hij er ooit nog?

Ik denk dat hij het beste tot zijn recht komt in een team waar hij vrijwel niets hoeft te doen zonder bal. Pure vrije rol. Want hij is wel erg intelligent, meer nog dan Afellay.

²
Afellay vind ik dan ook geen intelligente voetballer.
Meer een dravend paard (Hierbij moet ik wel toegeven dat het wel een goed dravend paard is met hele goede dribbelskills)
pi_71575851
quote:
Op maandag 3 augustus 2009 21:14 schreef BansheeBoy het volgende:

²
2e klasse onderbond?
pi_71715783
De nieuwe Pirlo gaat ie niet worden schat ik zo in
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 10 november 2009 @ 16:07:14 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74576361
Woedende Aissati weigert veld te verlaten

AMSTERDAM - Een woedende Ismaïl Aissati heeft maandagavond bij Jong Ajax - Jong De Graafschap (3-0) geweigerd het veld te verlaten toen trainer Pieter Huistra hem wilde wisselen. Dat meldt RTV Noord-Holland maandagavond op zijn site.

De regionale omroep meldt dat rond de wissel een 'minutenlange' discussie ontstond tussen de Utrechtse voetballer en Huistra.

Na de wedstrijd zouden Huistra en Aissati het indicent hebben uitgesproken. Volgens de trainer berustte het op een misverstand; Aissati zou er vanuit zijn gegaan dat hij de volle 90 minuten mocht spelen.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_74576879
Bullshit, dit is geen misverstand, als je je nummer ziet staan dat je eruit moet dan moet je dat ook doen.
Dan ga je achteraf niet lopen lullen ''We hadden een deal, ik zou de volle 90 spelen''
pi_74608225
quote:
Op woensdag 24 juni 2009 18:24 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
874 minuten speelde ie.

Het past goed in zijn carriere tot nu toe
777 minuten en vast in de basis bij Jong Ajax

Echt vooruit gaat het niet met zijn carriere
pi_74654413
Aissati: verkeerde houding bij PSV
12 november 2009 RvN ELF voetbal

Achteraf gezien realiseert Aissati zich dat zijn houding bij PSV niet goed was, zo laat hij weten in een interview met ELF: "Pas nadat ik PSV had verlaten, besefte ik dat Ronald Koeman altijd goed voor me was. In die tijd zag ik dat niet. Ik was altijd chagrijning, vond dat hij me geen kansen gaf. Nu zie ik in, dat hij me fair heeft behandeld. Het kwam er alleen niet uit."
PSV Netwerk
De treinreizen tussen Eindhoven en Utrecht maakten zijn hoofd leeg. "Ik mocht van mijn moeder thuis niet chagrijning zijn. Ze zei steeds: 'Je bent jong, jouw tijd komt nog wel. Veel jongens van jouw leeftijd zitten op school, jij mag voetballen. Niet klagen dus.' Ze had gelijk."

In Eindhoven heet zo iemand een jankerd
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 13 november 2009 @ 00:40:27 #242
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_74654483
dus........ onnodige transfer en hij had nu onder Rutten waarschijnlijk best kansen en vertrouwen gekregen....
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_78294430
1243 minuten oftewel 37%, schiet lekker op met zijn carriere
pi_78298468
Fysiek haalt die absoluut niet eruit wat erin zit. Dat komt dan weer omdat die eigenlijk mentaal zwakjes is en niet het krachthok induikt.

Bij PSV had die inderdaad vast wel een kans gehad maar hij is ook wel erg vaak geblesseerd.

Het was dus gewoon een hype.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 22 februari 2010 @ 13:47:58 #245
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_78302002
quote:
Op maandag 22 februari 2010 12:13 schreef Confetti het volgende:
Fysiek haalt die absoluut niet eruit wat erin zit. Dat komt dan weer omdat die eigenlijk mentaal zwakjes is en niet het krachthok induikt.

Bij PSV had die inderdaad vast wel een kans gehad maar hij is ook wel erg vaak geblesseerd.

Het was dus gewoon een hype.
Hij heeft bij ons ook een kans gehad en daarbij zakte hij door het spreekwoordelijke ijs
DeLuna vindt me dik ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')