Ja zeker, ik zag een paar leuke intelligente steekpaasjes. Alleen verdedigend heb je niets aan hem.quote:Op maandag 9 maart 2009 17:49 schreef Pizzakoppo het volgende:
Leuke wedstrijd gespeeld
Dat hoeft ook niet, daar hebben we Gabri, Enoh en Lindgren voor.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:31 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij tackelde wel een aantal keer goed, en liep goed met zijn man mee. Een beer zal hij niet worden nee.
Verdedigend stond hij goed de ruimte te dekken hoor. En hij is er niet vies van om het duel aan te gaan. Het is niet zijn sterkste punt. Hem moet je tussen de linies in laten spelen en met het gezicht naar het doel en de bal aan de voeten is hij gewoon vreselijk goed.quote:Op maandag 9 maart 2009 18:22 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja zeker, ik zag een paar leuke intelligente steekpaasjes. Alleen verdedigend heb je niets aan hem.˛
Kan het alleen maar met je eens zijn.quote:Op donderdag 19 maart 2009 03:59 schreef NumberNine het volgende:
Hij deed me vanavond denken aan (een weliswaar fysiek minder sterke) Seedorf. Hij speelt als een routinier, met zo veel rust. Ik kan me niet herinneren dat ik hem onnodig een bal heb zien verliezen, hij bewaarde altijd de rust. Wat ie ook erg goed deed, was het zich laten zakken tot voor de verdediging als niemand anders zich aanbood, om het tempo er toch in te houden. Hij heeft deze wedstrijd wat mij betreft laten zien dat hij het nog steeds in zich heeft om de absolute top te halen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |