ik ga binnen twee weken trouwen, benieuwd of ik dan eindelijk mag datenquote:
Je hebt nog steeds die 2 potten B&J's niet betaald aan dribbel, het is dan ook je eigen schuldquote:Op zondag 4 januari 2009 21:09 schreef admiraal_anaal het volgende:
Oja FB zou ik ook wel doen, alleen zij wil mij niet
Kusjekroelquote:
Helemaal niks mis meequote:Op zondag 4 januari 2009 21:13 schreef Ringo het volgende:
[..]
Jeweettog, krijg je achteraf precies te horen wat er goed ging en minder goed.
Beetje jammer dat je om je eigen naam vraagt.quote:Op maandag 5 januari 2009 03:26 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is mijn naam al genoemd? oja en FB, kom eens meeten, heb die BJ nog steeds hier staan. Ik geef niks aan Dribs want die eet het zelf op whehe
quote:Op maandag 5 januari 2009 03:31 schreef MLI het volgende:
[..]
Beetje jammer dat je om je eigen naam vraagt.
Afgaande op je postgeschiedenis, ik zou het niet helemaal uitsluiten. Maar ik zou wel eerst een foto van je ogen willen zien.quote:Op maandag 5 januari 2009 03:34 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]maar...... ik zit via me mobiel op fok en teruglezen is kut en hoopte dat jij me naam genoemd had
Nope, geen kloon.quote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger had je nog ene Emmykuhhhh of zoiets. Die was nog wel neukbaar. Al zou het me niks verbazen als dat gewoon een kloon was, van Salvad0r ofzo.
Chillen is het nieuwe daten?quote:Op maandag 5 januari 2009 04:50 schreef Salvad0R het volgende:
Daten is kut.
Samen ergens chillen is chill.
Ja, chillen in restaurantje of caféetje, dan naar huis om te voorchillen, dan het echte chillen, nachillen, slapen, 's morgens slaperig wakker chillen en dan toch weer geil chillen en weer nachillen. Dan chillen onder de douche, nog eens goed chillen in bed en de rest van de dag samen chillen. Zo ziet het er tenminste vaak wel uit met mijn chillmaatjes.quote:
Dealquote:Op maandag 5 januari 2009 05:56 schreef MLI het volgende:
[..]
Ja, chillen in restaurantje of caféetje, dan naar huis om te voorchillen, dan het echte chillen, nachillen, slapen, 's morgens slaperig wakker chillen en dan toch weer geil chillen en weer nachillen. Dan chillen onder de douche, nog eens goed chillen in bed en de rest van de dag samen chillen. Zo ziet het er tenminste vaak wel uit met mijn chillmaatjes.
Nee hoor die ik heb ik nog gemeet IRLquote:Op zondag 4 januari 2009 21:08 schreef Lemmeb het volgende:
Vroeger had je nog ene Emmykuhhhh of zoiets. Die was nog wel neukbaar. Al zou het me niks verbazen als dat gewoon een kloon was, van Salvad0r ofzo.
Lekker positiefquote:
Ja echt! En dat voor een wie wil jij daten topic. Het word alleen maar ruzie hierquote:
Als het dan ook maar weer goed gemaakt wordtquote:Op maandag 5 januari 2009 06:30 schreef Red_Cat het volgende:
[..]
Ja echt! En dat voor een wie wil jij daten topic. Het word alleen maar ruzie hier
Oeh angry sexquote:Op maandag 5 januari 2009 06:44 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als het dan ook maar weer goed gemaakt wordt
Jouw ben ik helemaal vergetenquote:Op maandag 5 januari 2009 04:34 schreef HighLander het volgende:
och admiraal... het is op zich ook een geen nieuws is goed nieuws systeem...
Je had immers ook genoemd kunnen worden in het kader van de laatste drie woorden uit de topictitel natuurlijk.
Da's dan weer een stuk minder positief.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |