Tuurlijk, maar als je én niet scoort én je dubbels niet gooit, is het wel ellende. Hopelijk is dit een keerpunt.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Een troost, ook Phil Taylor gooit wel eens 44 of zelfs lager. Dat gebeurt iedereen wel eens.
Jij gaat er klakkeloos van uit dat het niet beter kan in een wedstrijd. Er is nog wel even tijd hoor. Je kan ook tijdens de wedstrijd beter gaan gooien.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar als je én niet scoort én je dubbels niet gooit, is het wel ellende. Hopelijk is dit een keerpunt.
Das sowieso te hopen, want een wedstrijd is leuker om naar te kijken dan een walk-over.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef N.icka het volgende:
Ik ben absoluut voor Taylor , maar Barney gaat echt nog wel sterk terugkomen hoor
Wacht nou maar. 2 jaar geleden gebeurde exact hetzelfde. En toen kregen we wel de mooiste finale ooitquote:Op zondag 4 januari 2009 20:50 schreef nightfall het volgende:
phoe,. ik had er wel wat meer van verwacht
Nee hoor, maar ik ben er wel een beetje bang voor, zeker als ie nodeloos staat te schudden met z'n hoofd.quote:Op zondag 4 januari 2009 20:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jij gaat er klakkeloos van uit dat het niet beter kan in een wedstrijd. Er is nog wel even tijd hoor. Je kan ook tijdens de wedstrijd beter gaan gooien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |